Advertentie | |
|
![]() |
|
echo"blaat"; zonder spatie kan gewoon..
----------------- $query1 = "delete * from forum where id='$row->id'" or die(mysql_error()); --------------------- ![]() ![]() hoe kom je hier bij? het is toch echt.. $query1 = "delete * from forum where id='$row->id'"; en daarna pas mysql_query($query1) or die (mysql_error()); die code van je staat vol fouten micra |
![]() |
|
I know, maar ik wou even proberen hoe het ging met die _get codes,
En de meeste fouten heb ik der al uit hoor ![]() maar dat kwam ook door mijn vlug heid ![]() en bedankt voor al jullie verbeteringen. jullie horen nog van mij, btw: Harrie, Jij doet de query ook fout, het moet zijn: delete form forum where id="$row->id" |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik moet echt iets vinden om tekunnen verwijderen ![]() weet iemand toevallig een systeempje? wat wel slaat op: index.php?actie=verwijderen&id= heb je iets, of weet je hoe ik het moet doen, zeg het please even |
![]() |
||
Citaat:
index.php?actie=verwijderen$id=1 en index.php?actie=verwijderen$id=2 en etc dan ben je ze dus allemaal kwijt. Niet zo slim lijkt me. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo goed is hij toch niet ![]() ![]() Maar hoe doe je dat met code? En hoezo ben ik het dan kwijt, als ik dat doe dat hij het verwijderd vanaf de id dus alles van id 1 dan delete hij alles van id 1 toch? Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 20:28. |
![]() |
||
Citaat:
micra: Nee ik ben geengebruiker van je site, maar stel dat ik dat wel was en dan dat zou doen. dan (ligt er natuurlijk aan wat je code precies is) zou alles met id =1 verwijdert kunnen worden. Oftewel, misbruik is mogelijk. (volgens mij! ik ben geen die hard php guru) |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed elke scripter heeft z'n eigen voorkeur en stijl om te scripten ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|