Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1/ Ildjarn (of Ildjarn-Nidhogg, bandnaam verschilt per gebruiker die MP3's voor je heeft). De noise/BM zul je niet waarderen, maar de Ambient-vorm is zeer noemenswaardig. Deze gast heeft de natuur weten vast te leggen in een dynamisch stukje werk genaamd "Hardangervidda"
2/ Ik weet dat je ook BM kan waarderen, mits goed geloof ik (?). Als je dat kan, dan houd ik je Abyssic Hate's "Suicidal Emotions" voor. Een plaat die zich gevestigd heeft op alles wat met de titel te maken heeft. Heel tragisch, melodieus, depressief, zwaarmoedig, verloren, histerisch... 3/ "Hardangervidda part II" 4/ Dead Can Dance - "A Passage In Time". Ik zou niet weten hoe ik deze plaat moet beschrijven, daarom doe ik maar een gok; Dead Can Dance is een multi-cultureel hoogstandje die van multi-invloeden gebruik maakt. Ik kan slechts volk noemen, de rest weet ik geen naam te geven. Maar deze plaat is alles behalve volk alleen, zit heel sterk in elkaar en is (voor mij althans) keer op keer aanhoorbaar. 5/ Kaizers Orchestra - "Ompa Til Du Dřr" is de vreemdste muziek die zich in mijn collectie heeft weten te vestigen. Na een prachtig optreden in Atak dit Noorse "orkest" (waarvan elk bandlid Kaizer van de achternaam heeft) heb ik deze CD via DC weten te bemachtigen. Het is hoempa-pop, met heel vreemd instrument/melodie gebruik (Olievaten/breekijzers, Orgels...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ohja, het beste nummer (1 van de 2) is "World Full Of Lies", de rest van Armagedda is SLECHT. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en dead can dance, ik heb de cd "Serpent's Egg'. Met het geniale 'The Host of Seraphim'. de rest ga ik zeker achteraan. Vooral 'Kaizers Orchestra' trekt mijn belangstelling en Ildjarn klinkt uitnodigent (je beschrijving dan). Dank!
|
HUM - Downward is Heavenward (oldie but goodie)
My Bloody Valentine - Loveless (same here) British Sea Power - The Decline of British Sea Power (ERG GOED) Hot Hot Heat- Hot Hot Heat ( geil en gay) Papa M - Whatever. Mortal (intiem en mooi) Alsjeblief 86!
||
Citaat:
|
fury of five (stoere jongens HC uit New Jersey)
Detestation ( vage crustie HC met stoere zangeres ) son of sam ( davey van afi samen met paar samhain gasten)
|
1. Dragnet- recht toe recht aan hardcore band beinvloed door de oude Boston bands als SSD en Gangreen. 7" is wat meer trashy en de zojuist verschenen lp(we're all cutthroats) is wat meer oldschool tempo met heerlijk rockende stukken. Niks geen moeilijk gedoe....gewoon een recht toe recht aan hardcorepunkband die stevig rocked (deadalive records).
2.Annihilation Time- Lekker smerige RnR met een vleugje core. Genoeg ranzige solo's en catchy riffs op hun lp. Eveneens op deadalive records. Niet echt supertips voor jou misschien, maar who knows haha. DOWNLOAD DIE SHIZZLE HIER!
||
Citaat:
![]()
|
l'ombre - medicine for the meaningless
http://www.antimattermedia.com/lombre/ industrial/ambient/noise, in willekeurige volgorde ![]() de meeste tracks zijn sfeervol en lang niet zo hard als 'noise' mag klinken, it's worth a try.. sonar- volt control powernoise/industrial waarbij ik niet stil kan zitten, als het ware gehypnotiseerd door de beat, check bijvoorbeeld 'silk shades', de converter remix is ook aan te raden. rifles at recess - to whisper in tongues http://www.loudside.com/bands/?bandID=371 metalcore,voor liefhebbers van bands als caliban, arkangel & reprisal. luister 'dance on your grave' en 'custom made backstabber' |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik mag je wel niet maar nieuwsgierigheid naar muziek is een overtreffende trap.
elf power (psychedelisch?) bambix (punk) amduscia (hard-electro) dulce liquido (industrial/noise) anorexia nervosa (behoorlijk grove dm/bm) battlelore (soort van metal.. kan het niet classificeren, fantasy iig) binary finary (trance) cinderella (rock & roll) infected mushroom (goa/psytrance) funker vogt (ebm) adam & the ants (hmm punk/postpunk) in extremo (gothic "metal" maar lijkt niet op nightwish oid) kraftwerk (synthpop) london after midnight (industrial met gothic/deathrock?) nitzer ebb (industrial) orbital (electro) ravelab (guess) right direction (hardcore) goa gil (goa trance) manufactura (noise) |
![]() |
|
the thermals- more parts per million (lo-fi garage.)
kemuri- 77 days (japanse ska) coparck- birds, happiness and still not worried (experimentele pop) kraftwerk- tour de france (tja. ehm. dance ofzo.) breakbeat era- ultra-obscene (drum & bass met leuke zangeres)
||
Citaat:
![]() Verder nog: The Gun Club - Fire of Love (psychobillypostpunkbluesrock) Madrugada - The Nightly Disease (depri-rock) Sister Sonny - The Bandit Lab (indie/postrock) The Microphones - It was hot, we stayed in the water (psychedelische indiepop/rock) |
![]() |
|
British Seapower moet je dus niet downen
Ik heb ze live gezien als voorprogramma van Interpol en ik ben gewoon bijna in slaap gevallen. Langdradig, slaapverwekkend en niet vernieuwend. De enige vorm van entertainment was nog dat ze verkleed waren als bomen en struiken.
||
Citaat:
||
Citaat:
Nog tips van mij (alsof ik je er normaliter al niet mee doodgooi Friso ![]() Xiu Xiu (één van de weinige bands die geen op elkaar lijkende nummers heeft) Servotron (idem) Nightmares On Wax (vage tunes met veel ambient/lounge/hiphop invloeden) Man.. Or Astroman? (spacy) en verder Fastball voor als je vrolijk bent en niet al te diepzinnig.
|
![]() |
Electric Eels - Sewercide (Clepunk)
Sonics - psycho (garage) Warsaw- Warsaw (ergens tussen punk en New Wave) Dictators - Rock and Roll made a man out of me (punk) Rocket From The Tombs - 30 Seconds over Tokyo (Clepunk) ter eren van het feit dat het vanddag 58 jaar geleden is dat W.O. II is afgelopen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar muziek maken kan interpol zeker. je moet toch maar eens beter naar hun debuut gaan luisteren. en stijl hebben ze ook, met die pakken. bovendien is het geen gimmick. maargoed, iedereen mag zich natuurlijk kleden zoals hij of zij wil, en de kleding mooi vinden die hij of zij wil.
|
Wat dacht je van:
Helios Creed (psychedelische rock) Lambchop (beetje lounge) Clannad (Ierse folk) Mike Oldfield (van alles wat) This Vale Of Tears (idiote band) Miss Kittin & The Hacker
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe nu verder??? Tips? solem | 0 | 18-01-2012 12:48 | |
Algemene schoolzaken |
hoe kom ik de proefwerkweek GOED door?!?! imy017 | 11 | 21-02-2008 17:27 | |
Software & Hardware |
Ik zoek een MP3 speler. Verwijderd | 4 | 13-06-2006 23:42 | |