Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Jahhh! ik weet het weer Leon (die in het echt wordt gespeeld door de zoon van John Lithgow) jaaah dat kloopt, ik herriner me een keer dat hij zei dat hij uit Nederland kwam, en Dick maakte een opmerking over klompen ofzo ![]()
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"jij hebt sex met ezels" |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is mij inderdaad ook opgevallen. Heb het me echter nooit afgevraagd. En ja, er zijn erg veel Engelse uitdrukkingen met Dutch erin, bijvoorbeeld:
Double Dutch: met pil en condoom Dutch uncle: strenge oom Dutch treat: voor jezelf betalen Dutch courage: moed uit een glaasje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Amerikanen denken dat we allemaal naar de hoeren gaan en wiet roken in coffeeshops (dat begrijpen ze trouwens ook niet, coffeeshops... daar drink je toch koffie? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Moet je Southpark the movie eens kijken. Zingt Cartman op een gegeven moment ook het liedje ´Kyle´s Mom is a bitch´.
Gaat ie ook de wereld rond.=> in het frans, afrikaans, chinees EN nederlands. Nou dat nederlands is op klompen en met molens op de achtergrond maar je hoort geen nederlands, gewoon wat gebral ![]() A Bridge to far vind ik eigelijk een toffe film, mede door het feit dat er ook echt nederlanders in zitten die nederlands spreken. ToF! ![]() En nog 2 oude tekenfilmseries: Mask(niet zo´n knakker met een groen masker btw) en Teenage mutant ninja turtles. Daarin gingen ze ook een keer naar nederland. Bij de 2e zag het er dacht ik redelijk normal uit, maar er spark geen hond nederlands. Allemaal perect amerikaans ![]() Bij de 1e zit het hier vol met molesn en tulpen, maar ze hebben het ook over het belang van de dijken. Alleen de enige nederlander die er in zit spreekt engels met een duits/oostenrijks accent en is ontzettend achterlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij zijn die Amerikanen stiekem gewoon heel jaloers op ons ![]() ![]()
|
amerikanen hebben iets met nederland
ik ben op vakantie daar naartoe geweest, en IEDEREEN was geintresseerd enzo nederlands wordt een beetje als 'fout land' beschouwt daar austin powers 3 bevat natuurlijk ook grapjes over NL. en geen positieve "those belgians, theyre pure evil...ofcourse, they share a border with those damn dutchmen"
||
Citaat:
![]() offtopic: Koele Avatar, Dashboard Confessional! ![]()
|
Verwijderd
|
Dat-van-Matt-Da-mon-is-ge-woon-fo-ne-tisch-uit-zijn-hoofd-ge-leerd.
Neemt niet weg dat het minder goed was ![]() ![]() |
![]() |
|
oke, ander vraagje over Friends. Je hebt 1 aflevering waarin ze volgens mij naar de bioscoop gaan en dan komen ze terug, en dan hebben die mannen het over 'that guy', en dan die vrouwen: *noemen naam acteur*
ik weet het het is een hele vage beshrijving, maar ik zit nu al 2 dagen te denken welke acteur die vrouwen nou ook alweer noemen. weet iemand wie ze noemen of is sowieso mijn beschrijving van de scene volkomen onduidelijk?
|
![]() |
ach ja en over de Fransen zeggen ze dan dat ze stinken ...
Ik zelf ben Belg let dus niet zo op wat ze zeggen over Nl'ers, dat van South Park herinner ik me wel. Als zeg iets over Belgie zeggen, is het meestal over the Belgian chocolates, wafels en beer. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Industriele Revolutie, wat was de hoofdoorzaak, of waren er meerder oorzaken? Verwijderd | 44 | 12-06-2007 21:42 |