![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook an de pil en we doen het eigenlijk altijd zonder.. in het begin wel met condoom maar dan heb je ff niet of vergeet je ns en dan toch zonder.. Ik vind het een stuk prettiger want op de een of andere manier wordt ik na een tijdje 'droog' van een condoom..
En als zij haar pil altijd op tijd inneemt en jullie nog maagd zijn zou ik gwoon zeggen lekker zonder condoom.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
De kans is vrij klein dat een van jullie een soa zou hebben, maar hij is wel aanwezig. Daarbij kan het zo zijn dat de pil niet helemaal goed werkt, dus het is altijd veiliger om het condoom toch te gebruiken. Hoewel ik moet toegeven dat de kans maar erg klein is dat je vriendin zwanger raakt of dat een van jullie een soa zou hebben.
|
Er is inderdaad een kans om met de pil toch zwanger te worden en misschien is die kans te groot om te verwaarlozen. Maar een condoom zorgt voor meerdere vervelende onderbrekingen tijdens de sex en bovendien zijn ze gruwelijk duur. Dan kost het je dalijk 50 € per maand aan condooms, dat geld heb ik niet. En dan kan je wel zeggen dat een baby veel meer kost, absoluut. Áls hij er is kost het inderdaad meer, maar hij hoeft er niet per sé te komen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Voorlopig allemaal nog niet nodig, laatste paar dagen zat het eraan te komen maar mn vriendin heeft me net verteld dat ze nog wil wachten...
Ik ben een jaar ouder en wil wel verder maar ik breng natuurlijk wel respect op voor haar mening ![]() ik neem aan dat mer mensen dit voorbeeld herkennen en hoe zijn jullie hier mee omgegaan
|
![]() |
Ik zou pil en condoom gebruiken.
Ik deed eerst ook alleen de pil maar toen ben ik toch zwanger geraakt dus ik zou het voor de zekerheid met doen maar das mijn mening. Mijn moeder koopt de condooms voor me en zijn moeder voor hem dus we hebben genoeg. Doen jullie ouders dat niet dan?? (miss quasy etc) mijn moeder zegt ik koop nu liever condooms dan dat ik strax baby kleertjes moet gaan kopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe kun je nu als je allebei maagd bent een soa hebben? Ben ik nu dom ofzow? Jah, als je bijv. wel als een met een ander jongen of meisje iets oraals gedaan hebt zeg maar.. dan wel.. maar zo niet, dan kan ut toch niet?
En dokters gaan echt niet beweren dat de pil zo goed als voldoende is wanneer de kans nog groot is dat je toch zwanger raakt.. dat gebeurdt bij 1 op de miljoen vrouwen ofzow staat er geloof ik in het boekje.. of die kans is 0,1.. ongeveer net zo groot als dat je de lotto wint.. Het is je eigen keuze.. maar condoom maakt voor mij de sex te veel minder leuk, dus dan alleen pil.. en dan ben ik nog eigenlijk heel onverantwoordelijk want heb al met 2 jongens eerder onveilig sex gehad.. I'm bad.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De pil is btw volgens mij meer dan 99 % veilig. In alle bijsluiters staat dat de kans op zwangerschap zeer klein is en 1 % is niet zo zeer klein.
||
Citaat:
Sorry hoor, k moest ff reageren. Hoe kan je in vredesnaam er niet zeker van zijn of je ooit eerder met iemand naar bed bent geweest? Beetje apart lopende zin..
|
ik gebruik geen condoom
1e reden: tegen de tijd dat je dat kutding om hebt heb ik al geen zin meer... 2e reden: zonder voelt veel lekkerder voor haar en mij 3e reden: 2,5Euro voor 3 van die kutdingen is wel erg duur kan ik ook andere dingen van doen want die 3 zijn er zo doorheen... dus conclusie ik gebruik ze niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maagd zeker ![]() en ik ga geen discusie voeren over mijn redenen kee... want ik heb me redenen gegeven en denk je dat ik dan ineens van gedachte verander pfffff zijn genoeg dingen die je kan gebruiken om een meisje niet zwanger te maken... en welke meid slikt er tegenwoordig nou niet de pil??? |
![]() |
||
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En, zoals Choke al even aanhaalde, er is ook nog kans op SOA enzo... En daar helpt de pil niet tegen. Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
x Ongeveer dezelfde tijd x Na vergeten binnen 12 uur, anders niet meer veilig x Na 3 weken een stopweek, of doorslikken x Stopweek 7 dagen lang (dus geen 5 ![]() x Bla Bla Is toch niet zo moeilijk?
|
Eddie SOA krijg je alleen als je met iedereen na bed gaat of als zij dat doet...
niet van een keer neuken hoor en ook niet van 30x met dezelfde als het 30 verschillende zijn wel ja... en als het mis gaat met de pil heb je nog de Morning After Pil... en de pil is voor 99% veilig als je je aan de regels houdt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil niet de wijsneus uithangen maar als je zonder condoom vrijt, ga dan eerst langs bij de dokter om een aidstest zodat je zeker bent van elkaar. Je kan overigens ook het HIV virus hebben en nog maagd zijn zodus, vrijen met een maagd is geen zekerheid. Ook soa's kunnen doorgegeven worden door andere dingen. Het is genoeg andermans handdoek te gebruiken en je kan het zitten hebben. Maar ook daarvoor kan je naar de dokter. Als je geen jeuk, geurtjes of pijn hebt ben je vrij zeker geen soa te hebben... Maar goed. condoom is altijd veiliger. zonder is wel leuker... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijpen zonder condoom boertje-tim | 10 | 18-08-2012 13:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
snap er geen drol meer van, zwanger of niet? Anoniems. | 8 | 03-12-2011 21:51 | |
Seksualiteit |
SOA test, of niet? meisje16jaar | 21 | 07-11-2009 22:19 | |
Seksualiteit |
Hoe vaak kan je klaarkomen in een condoom.. Anathemaruled | 9 | 31-05-2004 18:42 | |
Seksualiteit |
Wel of niet een condoom gebruiken? Sade | 54 | 02-03-2004 14:58 | |
Seksualiteit |
condoom lukt niet zwaargaar | 30 | 26-03-2003 22:16 |