Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2004, 17:05
Anathemaruled
Anathemaruled is offline
Mensen ik en mijn vriendin vrijen nu 2 maanden met condoom, zij is vorige maand begonnen met de pil, maar deze werkt ook niet gelijk en omdat zij ook nog met een andere heeft gevreeën voor mij, ook wel veilig, maar toch, wil ik liever de eerste paar maanden met condoom vrijen.. Alleen kan je nou eigenlijk meerdere keren klaar komen in een condoom of niet?! Want elke keer als ik een keer ben klaargekomen stop ik, want nou ja ik weet niet hoe het nou precies allemaal zit en wat de *opvangcapaciteit* daarvan is .. Tis trouwens sowieso al een spelbreker, maar ja ik zou sowieso ook wel eens een keer meer dan één keer klaarkomen, maar we weten dus niet of dat kan met dezelfde condoom of je dan weer een nieuwe om moet doen bladiebla..?!

Tell me...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:13
Stefanie
Stefanie is offline
Het is de bedoeling dat je na het klaarkomen zo snel mogelijk het condoom afdoet.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:34
Anathema
Anathema is offline
Ik zou altijd een nieuwe aandoen als ik jou was
Oud 31-05-2004, 17:44
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
doorgaan tot ie helemaal volzit

tuurlijk kun je zon ding maar 1 x gebruiken duh
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:45
Verwijderd
als je met een vol condoom weer verder gaat, dan raakt al het sperma eruit en komt het alsnog in haar terecht, dus je kunt 'm niet vaker dan één keer gebruiken

Maar als zij de pil een maand gebruikt, dan is die nu wel veilig. Als een meisje met de pil begint op de eerste dag van haar menstratie, dan is de pil trouwens ook wel meteen veilig.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:48
Anathemaruled
Anathemaruled is offline
Dat heeft ze ook gedaan en qua *kindjes krijgen* benk niet meer zo bang voor maar ik vind dat je in het begin toch nog wel moet oppassen met geslachtsziekten en weet ik veel wat.. Zij heeft met dr vorige vriend het ook altijd veilig gedaan, maar ja je weet het nooit.. We hebben nu 4 maanden dus ja tis nog best pril eigenlijk.. Maar wanneer begonnen jullie zonder condoom? Ik zit er eigenlijk wel over na te denken, maar ben echt bang voor allerlei geslachtsziekten enz, want je weet maar nooit en als je het eenmaal hebt is er geen weg terug meer.. Ik vind dit zo moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 18:01
Verwijderd
Soa's gaan meestal niet vanzelf weg, of jullie het nu of over een half jaar zonder condoom gaan doen maakt daarvoor waarschijnlijk ook weinig uit.
Even laten checken en je weet het zeker. Ook wel zo prettig, want mocht er iets zijn kun je er beter zo snel mogelijk bij zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 18:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 31-05-2004 @ 19:01 :
Soa's gaan meestal niet vanzelf weg, of jullie het nu of over een half jaar zonder condoom gaan doen maakt daarvoor waarschijnlijk ook weinig uit.
Even laten checken en je weet het zeker. Ook wel zo prettig, want mocht er iets zijn kun je er beter zo snel mogelijk bij zijn.
Oud 31-05-2004, 18:34
Anathemaruled
Anathemaruled is offline
Ja maar ik had het voor haar nog nooit gedaan en zij 3x met een andere jongen (veilig) de kans dat er iets is, is toch wel klein? Maar toch jullie hebben wel gelijk.. Misschien beter kunnen laten controleren, kunnen ze toch aan de hand van je bloed zien? Al weet ik niet of mijn vriendin het wilt, nou ze doet het maar .. ... Eeej maar als nou bijvoorbeeld een condoom zou knappen wat nu nog niet is voorgekomen, heb je dan ook gelijk kans op een geslachtsziekte, als zij het zou hebben?!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 18:42
Dith
Dith is offline
Citaat:
Anathemaruled schreef op 31-05-2004 @ 19:34 :
Eeej maar als nou bijvoorbeeld een condoom zou knappen wat nu nog niet is voorgekomen, heb je dan ook gelijk kans op een geslachtsziekte, als zij het zou hebben?!
Ja, tenminste dat dacht ik.

Regels voor berichten