nare man schreef op 19-08-2003 @ 15:38: Biertje naderhand.
kheb het (Het = neuken) nog nooit gedaan, maar als ik het ooit eens doe zal ik het eens proberen (nah niet de eerste keer, maar zal het ooit eens gaan proberen)
het allerfijnste moment is toch wel als je elkaar een beetje ligt op te vrijen en je enorm veel zin hebt in sex en als hij dan voor t eerst naar binnen komt, dan heb ik soms echt zo iets van OH en dat je dan naar lucht hapt van mmmm
Als ik tijdens de seks helemaal tegen hem aan lig en voelt alsof we nooit meer loslaten, helemaal in elkaar verstrengeld.
En de eerste keer dat hij naar binnen gaat, ook altijd erg lekker.
Er is zoveel fijn aan. Klaarkomen, bijna klaarkomen, voorspel, naspel, die eerste heftige zoen die overgaat in voorspel, hard en diep gepenetreert worden, juist zo zachtjes dat je er gek van word, elkaar in de ogen kijken, elkaar heel goed vasthouden, elkaar knuffelen, elkaar voorhoofd afvegen na de sex, natrillen, ligt er telkens aan wat het fijnste is.
No Dice schreef op 20-08-2003 @ 13:56: Nee, gelukkig wordt ik dat ook nooit. Wat ik bedoel ik dat ik elk deel van een vrijpartij lekker vind, niet alle vormen van seks