![]() |
|
Je moet alleen zonder condoom met hem naar bed gaan als je hem echt vertrouwt. Ik denk dat je anders ook een minder fijn gevoel hebt over het vrijen met hem.
En; praat er met hem over, leg je situatie aan hem uit, dat je hem wel graag wilt vertrouwen maar het er moeilijk mee hebt door eerdere ervaringen etc.. |
![]() |
|
ja meschien is er wel ns iets fout gegaan; 't kan best zijn dat hij echt denkt dat ie nix heeft maar dat t toch niet zo is...en wat is nou het probleem van ff naar de dokter gaan voor zo'n testje?? k heb t es aan mijn dokter gevraagd en hij zei dat er gemiddeld zo'n 2-4 mensen per dag voor zo'n ding komen...
|
Verwijderd
|
Je kunt hem helemaal niet vertrouwen wanneer hij zegt dat ie geen soa`s heeft, want dat weet hij zelfs niet 100% zeker.
Je kunt hem vertrouwen dat hijzelf 100% ervan uit gaat dat ie niks heeft.. Maar of dat ook daadwerkelijk zo is dat weet je nooit. Bepaalde ziektes, soa`s, kun je, dacht dat ik het ergens had gelezen, ook krijgen zonder sex te hebben gehad. En mischien heeft ie wel aids omdat hij ooit in aanraking is gekomen met iemand anders zijn bloed zonder dat hij het weet Wanneer je het pas wilt doen zonder condoom als je zeker weet dat ie niks heeft, doe dan een test. Ja en als het jou allemaal niet zoveel uitmaakt... dan begin je vanavond al met neuken zonder condoom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Afspraak Verwijderd | 52 | 11-01-2012 17:58 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Seksualiteit |
Wie vrijt er nou veilig? Embraced Pale Death | 86 | 19-10-2004 14:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
aids aids...Spookt er door me hoofd...Overbezorgd? devilcat | 18 | 22-08-2003 22:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sex voor het huwelijk Hardcore | 32 | 20-04-2003 21:51 | |
Liefde & Relatie |
enquete relaties TCFK | 25 | 26-03-2002 20:02 |