Oud 15-08-2003, 17:27
devilcat
devilcat is offline
Ik heb dus nu een vriend van 23.
Hij heeft al aardig wat mensen voor me gehad .
Hij zei dat ie het altij dveilig had gedaan.
We hebben het al een aantal keren gedaan, met condoom.
Nu is het zo dat ik aan de pil ben, en we wouden het nu maar is zonder gaan doen.
hij zei dat ik hem kon vertrouwen.
We hebben het 2 x zonder gedaan nu. Ik heb nog geen symptomen ofzo maar toch raak ik nu al bang " Stel dat Stel dit..Stel dat ik aids heb !!!?? [ denk het niet hoor ] " dat soort dingen spoken er door me kop.

Ik zou graag willlen dat ie een soa test doet.
ik heb dat al is gedaan na mijn vorige vriend [ want die ging vreemd ]
Ik hoop niet dat ik bot overkom tegen hem, of dat ik hem niet vertrouw, maar ik heb toch geen zin in een soa.
En ja als ie een soa heeft kan ik dat nu ook hebben of niet, want het hoeft niet gelijk aan te slaan als je het 1-2 x doet, [ meestal wel al]

Hoe kan ik ook zien of hij het ook daadwerklijk heeft laten uitvoeren en dat ie niet liegt?

Bedankt voor de reacties.
-x-
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 17:32
Verwijderd
Liefde & relatie of zoiets?

En verder, vertrouwen hebben (of niet). Maar je zult mee naar de dokter moeten gaan om zeker te zijn, natuurlijk.

[edit]of lichaam en gezondheid, ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk[/edit]
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 17:51
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 15-08-2003 @ 18:27:
Hoe kan ik ook zien of hij het ook daadwerklijk heeft laten uitvoeren en dat ie niet liegt?
Ik hoop niet dat je denkt dat er een manier is om te bepalen of iemand liegt of niet, want dan ben je wel heel naïef.

Je moet hem maar op z'n blauwe ogen vertrouwen. Durf je dat niet aan, doe het dan niet zonder condoom.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:40
Divina Flor
Divina Flor is offline
Je moet alleen zonder condoom met hem naar bed gaan als je hem echt vertrouwt. Ik denk dat je anders ook een minder fijn gevoel hebt over het vrijen met hem.
En; praat er met hem over, leg je situatie aan hem uit, dat je hem wel graag wilt vertrouwen maar het er moeilijk mee hebt door eerdere ervaringen etc..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:46
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Meegaan als hij de uitslag krijgt.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:48
little nemo
little nemo is offline
ja meschien is er wel ns iets fout gegaan; 't kan best zijn dat hij echt denkt dat ie nix heeft maar dat t toch niet zo is...en wat is nou het probleem van ff naar de dokter gaan voor zo'n testje?? k heb t es aan mijn dokter gevraagd en hij zei dat er gemiddeld zo'n 2-4 mensen per dag voor zo'n ding komen...
Oud 15-08-2003, 22:17
Dark Angel
Dark Angel is offline
Samen gaan, onder het motto "als we verder gaan wil ik zeker weten dat het met een schone lei is" en je allebei laten testen. Dat zal misschien beter overkomen als 'ik wil zeker weten dat je me niet ziek maakt'.
Oud 18-08-2003, 11:32
Verwijderd
Je kunt hem helemaal niet vertrouwen wanneer hij zegt dat ie geen soa`s heeft, want dat weet hij zelfs niet 100% zeker.
Je kunt hem vertrouwen dat hijzelf 100% ervan uit gaat dat ie niks heeft.. Maar of dat ook daadwerkelijk zo is dat weet je nooit. Bepaalde ziektes, soa`s, kun je, dacht dat ik het ergens had gelezen, ook krijgen zonder sex te hebben gehad. En mischien heeft ie wel aids omdat hij ooit in aanraking is gekomen met iemand anders zijn bloed zonder dat hij het weet

Wanneer je het pas wilt doen zonder condoom als je zeker weet dat ie niks heeft, doe dan een test.
Ja en als het jou allemaal niet zoveel uitmaakt... dan begin je vanavond al met neuken zonder condoom
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 15-08-2003 @ 23:17:
Samen gaan, onder het motto "als we verder gaan wil ik zeker weten dat het met een schone lei is" en je allebei laten testen. Dat zal misschien beter overkomen als 'ik wil zeker weten dat je me niet ziek maakt'.
Dit vind ik wel een goeie oplossing
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 13:14
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 18-08-2003 @ 12:32:
Je kunt hem helemaal niet vertrouwen wanneer hij zegt dat ie geen soa`s heeft, want dat weet hij zelfs niet 100% zeker.
Je kunt hem vertrouwen dat hijzelf 100% ervan uit gaat dat ie niks heeft.. Maar of dat ook daadwerkelijk zo is dat weet je nooit. Bepaalde ziektes, soa`s, kun je, dacht dat ik het ergens had gelezen, ook krijgen zonder sex te hebben gehad. En mischien heeft ie wel aids omdat hij ooit in aanraking is gekomen met iemand anders zijn bloed zonder dat hij het weet

Wanneer je het pas wilt doen zonder condoom als je zeker weet dat ie niks heeft, doe dan een test.
Ja en als het jou allemaal niet zoveel uitmaakt... dan begin je vanavond al met neuken zonder condoom
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten