Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() www.pretmetstofzuigers.nl |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
toen hebben we enquetes uitgedeeld en bijna iedereen had jamai als idool en dat zal nu jim wel zijn |
![]() |
|
![]() |
Uuuhm..impressed...ik vind Jim zelf echt helemaal nix maar er zitten toch wel een paar mooie nummers op zn album, tegen mn verw8ingen in of course...zo vind ik die vover van "my song" echt nie slecht. (niet deknen dta k t album gekocht heb hoor...we hebben wat nr sop de pc staan nl)
En in vergelijking met t album van Jamai, die van Jim vind k wel veel beter, die van Jamai zijn echt van die standaard songs |
![]() |
||
Citaat:
cover van "your song" ja
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen moment aan Muziekvlinder getwijfeld hoor ![]()
|
Ik eis een slotje.
Gisteren plantte ik het topic: "aan Jim-fans: vinden jullie nou echt dat hij mooi kan zingen of is het iets anders?" Het werd door de forummers met de grond gelijk gemaakt, er zouden geen Jim fans zijn hier. En hier gaan jullie *vloekt vies* wel op in? Ik eis een slotje ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zag het gelijk al aan je username ![]()
||
![]() |
Citaat:
Waarom post jij alleen maar negatieve crap?! Ik heb volgens mij nog nooit een reactie van jou gezien waarin je niet op andere mensen afgeeft ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|