| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Six Flags omdat er zulke ontiegelijke vette achtbanen zijn.
(Goliath, Superman the ride, die ene die eerst vooruit en dan achteruit gaat ! en dan nog Space shot etc)en Efteling omdat hun de Villa Volta en de Droomvlucht hebben en omdat efteling gewoon heel gezellig is =] en ik heb er leuke herinneringen aan
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Disneyland Parijs (Amerika enzo ben ik nog niet geweest) zekers. de sfeer enzo echt een van de mooiste pretparken.
De efteling vind ik is meer voor de kleine kinderen. In belgie ben ik ook al in Six Flags geweest, goede atracties alleen de sfeer zit er niet in. Hier staan de atracties gewoon kaal en in disneyland bv is alles afgewerkt ook de decors, dat heb je niet echt zo in six flags vond ik.
Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 11:49. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Disneyland->alle leeftijden.
Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 11:47. |
||
|
|
|
|
Ik ga voor Port Aventura daar vlakbij Salou.. want daar staat:
de Dragon Kahn waaah dies vet!! en ook omdat je daar die ene achtbaan hebt waar je met 2 treintjes naast mekaar gaat..! In NL misschien wel n klein beetje toch de efteling, maar daar ben ik eigenlijk gewoon al TE vaak geweest omdat het hier zo dichtbij is.. dan wordt ie minder en das jammer
|
|
|
|
Neh warner bros vond ik nix, sorry
Efteling vind ik qua aankleding het mooist, gwoon er is zoveel te zien. Maar qua spanning vind ik 6flags de beste. In het buitenland disney world in florida.
|
|
||
|
Citaat:
of zoiets
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|