Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En het is best erg om zoiets mee te maken, je hebt het wel ff over iemand die zojuist een leven heeft verloren.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee ik raak ook neit gemotioneerd door mensen die voor de trein springen, wat overigens niet wil zeggen dat ik soliciteer voor werken bij de NS ![]() You are gonna die, until you know that you are useless - fight club |
![]() |
|
Wow, wat zijn hier koelbloedige mensen zeg. Ik zou er wel heel lang mee bezig zijn. Alleen al om het feit wat ik gezien heb, maar ook om het feit dat ik dan erg lang met de gedachte bezig ben: jeetje, die mensen waren er nog helemaal niet aan toe om dood te gaan, ze hadden allen nog een heel leven voor zich!
Ook al ken ik die mensen niet, ik zou het verschrikkelijk vinden...
||
Citaat:
|
![]() |
in de vakantie reed ik op een franse snelweg en voor mij was een ongeluk gebeurd en je zag die dode mensen die uit de auto's waren gesleept langs de kant van de weg liggen dat was niet echt prettig maar omdat je ze verder niet kent vergeet je het ook weer alleen je gaat geen 200 meer rijden als je zoiets gezien hebt. het was natuurlijk wel flink schrikken als je zoiets ziet, ook nog een foto van gemaakt (als ramptoeris zijnde)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood flyaway | 0 | 01-12-2011 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
O, zoete dood Liwin | 1 | 14-07-2008 17:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Al Zarqawi dood Hulk | 309 | 11-06-2006 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een leven na de dood duivelaartje | 9 | 22-01-2006 12:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wanneer mag iemand gedood worden? Rerisen Phoenix | 36 | 05-10-2002 21:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bewijzen tegen de kruisiging (doden) van Jezus. Mujahideen | 56 | 29-01-2002 14:34 |