Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind dat het mannetje het vrouwtje moet vragen, hoe ouderwets ook, maar er zijn jongens die dat niet durven en dan gebeurt er niet veel als de meisjes af gaan wachten, dus misschien moeten meisjes ook actie ondernemen, als ze dat durven tenminste
![]() maar zoals No Dice zegt, gevraagd worden is inderdaad vleiend! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus beide moeten het maar doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het maakt niet uit..
De vrouw/man verdeling is vooral erg handig bij dingen waar het lichaam gaat meespelen.. De man heeft vaak een hogere constitutie, dus is het handig als hij fysiek zwaardere taken gaat doen. En de vrouw kan zwanger worden (beuh), en denken. Maar voor dit soort dingen, allemachtig. Is ze niet gewoon verlegen?
|
Nou.. ik vind dat het niet uitmaakt...maar omdat ik dus gewoon niet op iemand af durf te stappen/iemand durf te zoenen, moet diegene dat maar bij mij doen. Dus eigenlijk ben ik ervoor dat de jongen het meisje vraagt.
![]() ![]()
|
ja als hij me nou eens voor zou zijn dat zou ik ook helemaal niet erg vinden
![]()
|
Nou ik vind het wel zo leuk als hij zeg maar het initiatief neemt, hou wel van traditie ofzo..
![]() ![]() Denk ik... ![]()
|
Verwijderd
|
vragen gebeurd bij mij al niet meer.
wel ben ik zo dat als ik weet dat iemand mij leuk vind en ik zie hem ook wel zitten dat ik dan gewoon wat 'brutaler' ben en er voor ga. als ik niet weet of hij me wel ziet zitten moet hij maar wat ondernemen. met ten huwelijk vragen ben ik wel nog lekker ouderwets en vind dat de man dat moet doen. |
![]() |
|
Ik vind dit altijd zoon STIERENSCHIJT wat maakt het uit wie wie vraagt ik vind het de laatste tijd aleen maar kutter alle vrouwen blijfen maar afwa8ten en ja ik ben te verlegen dus ja.......
maar als je het wil gewoon vragen maakt niet uit welg geslacht het is
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hele erge onzekerheid vind ik een afknapper. Ik wil iemand die redelijk stevig in zijn schoenen staat. Een relatie met een onzeker persoon zal veel meer problemen opleveren dan met iemand die wel zeker van zichzelf is. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Gebruikt worden... daarna liefde opgeven. Verwijderd | 54 | 21-05-2004 16:31 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
De Kantine |
Zie jij mannen wel eens voor vrouwen aan en/of andersom? Verwijderd | 19 | 11-06-2002 11:54 |