Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap het nut niet zozeer van dit topic.
Ja, het is aangemaakt om deze band af te kraken ![]() Al de 'haters' hier ![]() ![]() Maar tuurlijk ga ik er niet heen. Limp Bizkit heeft voor me afgedaan. Eerste cd was cool. 2e was nog best aardig. Daarna vervielen ze in losergedrag en megalomanie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vooral dat verschrikkelijke 'rollin' was de nekslag voor deze toch wel aardige band. |
![]() |
|
![]() |
Op pinkpop 2001 waren ze toch wel vet hoor. Toen vond ik ze ook nog wel cool. Nu vind ik ze niet meer cool, dus ga ik er ook niet naartoe. Veel geld ook.
Maar toch, het zal wel een vette show worden.
|
wat is dat nou toch voor een geouwehoer met dat van ze waren eerst wel cool en nu niet? ze zijn (voor zover mogelijk) nog slechter geworden maar elke debiel kon bij de eerste cd al bedenken dat het om een intelligentie gehalte van 0,0 ging. toen was het nog cool om ze leuk te vinden, nu niet meer. en al die jochies afhaken. ach gut..
||
![]() |
Citaat:
debielen kunnen ook goede muziek maken ik vond het eerste album goed, daarna werd het minder toen gingen ze geld verdienen dmv een remix album met 5 verschillende versies van 1 nummer erop. toen hoefde het al helemaal niet meer voor mij.
||
Citaat:
1. Ja ze krijgen de zaal vol, zoiets word al ver van tevoren bekeken. 2. Ja, genoeg leden op dit forum dus vast wel iemand.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|