Advertentie | |
|
![]() |
|
Dank jullie wel voor jullie eerlijke commentaar (ik ben trouwens JediJoel... vond het tijd voor een nieuwe identiteit)
Zoals gezegd: Razing Shadows was nooit bedoelt als een vrolijk gedicht. Hoewel die man verlost wordt van de stemmen is het nog steeds imo geen happy end, omdat hij zijn Verlosser weer negeert zoals hij altijd al deed. En over Ode aan de telefoon: Ik verander nagenoeg nooit iets aan wat ik geschreven heb. Of het moeten spelfoutjes zijn. Maar als ik echt een woord heb dat iets beter zegt en ik dat op dat moment niet had dan wel... Tijd voor 2 nieuwe: Special Place en Het alfabet. Special Place is een liefdesgedicht dat ik voor de grap schreef. Ik heb de fout gemaakt om het 2 keer te 'verbeteren' maar ben toch teruggevallen op het originele gedicht. (Dat is een van de redenen waarom ik mn schrijfsels niet edit: vaak doe je in je poging tot verbeteren meer kwaad dan goed). Het tweede gedicht Alfabet is ook voor de grap geschreven, eigenlijk net zoals Ode aan de telefoon. *De datum eronder geeft de datum weer van de dag dat ik het voor het laatst terugveranderde.* Special Place In a place of special meaning, To other people just a spot It’s like the sun is shining Much brighter, really hot. While you are standing in that place, I feel happier than I’ve ever felt You seem to blind my face Even my shadow seems to melt. Your smile disarms my biggest fears Your eye’s twinkle makes me gracious All I can is hide my tears For my love for you is delirious 02 06 03 ----------------- Het alfabet Het alfabet is als een recept Schrijven komt eerste plek Het is als een zwarte vlek Die verwijdt zich rap Over het papier En vormt vele woorden Die zich in je hoofd boren Een ingewikkeld concept Volgorde bepaalt gelijkenis Willekeur speelt geen rol Kennis vraagt zijn tol Van ons systeem Zesentwintig tekens Miljarden combinaties Slechts enkelen zeggen iets Velen hebben geen betekenis
|
![]() |
Het alfabet is zeer goed
![]() Het loopt lekker, spreekt me aan, het onderwerp is niet alledaags (in zkre zin natuurlijk wel, maar je moet er maar over kunnen schrijven), de woorden zijn goed gekozen... Japp, toppie! ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|