Advertentie | |
|
![]() |
|
Bedankt voor je aandacht en je reactie.
Wat betreft sociale afleiding heb je denk ik absoluut gelijk. Als ik rond anderen ben is er meer ruimte om met andere dingen bezig te zijn, het depressieve gevoel wordt onderdrukt en je kan het je simpelweg niet veroorloven er als een zak aardappels bij te hangen. Het probleem voorheen was dat alles wat ik probeerde, van een makkelijkere opleiding tot doodsimpele baantjes, allemaal op een drama uitliep, wat op haar beurt weer vooroordeelbevestigend werkt, althans, de negatieve gevoelens aangaande degenereren en dergelijke worden dan alleen maar bevestigd. Maar goed, ik ga denk ik zo al wat adresjes opzoeken van vrijwilligersinstellingen waar ik eventueel aan de slag kan. De periode van een donkere mist en complete radeloosheid ben ik voorbij, ik besef me an sich prima wat er aan de gang is, hoe en wat en dergelijke. Alleen is het nu heel concreet mijn psychische stoornis die me beperkt in de dingen te doen die ik graag zou willen doen. Hmm, lastig te verwoorden. Bedankt! |
![]() |
|
Heb je nu wel hulp, (gesprekken met je psych),
of dat helemaal niet? Zo ja, dan lijkt het me iig slim om er met hem/haar over te praten... Als je denkt dat een halfjaar wachten te lang is, zeg het dan, want er moet wel íéts geregeld kunnen worden, als je het niet meer trekt, of daar bang voor bent.. Kan me er verder wel een beetje in herkennen, wat mij heel erg geholpen heeft, was dat er vrijwel altijd voor werd gezorgd dat ik niet teveel alleen (thuis)zat, en dat ik vrij veel dingen kon doen met oa m'n vriend(en). Blijf iig dingen doen, ook al zit je thuis. Vrijwilligerswerk is een ![]() teveel thuis zit, niks doen kan soms heel negatief uitwerken... Sterkte.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-topic #141 metallica | 499 | 01-02-2009 13:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Sinds jaren opnieuw Soapsie | 32 | 10-07-2005 16:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grote spanningen na zinloos geweld R'dam Mr.Hypert€xt | 208 | 24-01-2005 01:59 | |
ARTistiek |
[oud onzin verhaal] Het Verhaal DarkCat | 3 | 16-08-2002 17:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |