| Inloggen |
![]() |
||
wat voor sleutels sleur jij altijd met je mee?
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
wat voor sleutels sleur jij altijd met je mee? |
|
|
ik heb altijd 1 sleutelbos mee,
daaraan zitten: 2 huissleutels 1 postbus sleutel 1 kluissleutel 1 mini opener 1 bac lemon sleutelhanger dus er hangen 4 sleutels aan en ik heb nog een fietssleutelbosje met 1 fietssleutel en een extraslot-sleutel |
||||
|
|
Verwijderd
|
Heb 2 sleutel-sets, de ene die ik altijd bij me heb;
- Gezamelijke voordeur, (werkt ook op de andere gezamelijke voordeur en de tussendeur in de kelder) - Mijn voordeur, (werkt ook op m'n berghok/fietsenhok) - Fietsslotsleuteltje. (voor zo'n los slot) Sleutelhangers: - een pokemon, - een stoffen salamander. Andere bos; - Voordeur ouders, - Achterdeur ouders, - Poort ouders, - Schuur ouders. Sleutelhanger: - een grote, zware van Star Wars... geen idee waarom... |
||||
|
Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 15:01. |
|||||
|
|
Sleutelbos 1:
- Fietssleutel - Huissleutel - Brievenbus sleutel - Zakmesje - Klavertje 4 Sleutelbos 2: - Autosleutel - Dingetje voor autoalarm - Rabobank-alarmcentrale sleutelhanger Sleutelbos 3: - Sleutel voordeur ouder - Sleutel tuindeur ouders 1 & 2 heb ik bijna altijd bij me, 3 ligt altijd in de auto, aangezien ik toch altijd met de auto naar mijn ouder ga
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Ik heb een sleutelbos en daaraan zit:
- achterdeursleutel - voordeursleutel - schuursleutel - sleutel van het huis van mn vader - kluissleutel - fietssleutel - sleutelhanger van Diddl - zo'n klimhaak waarmee mn fietssleutel, mn Diddl-sleutelhanger en een ringetje met mn andere sleutels bij elkaar wordt gehouden - zo'n sleutelhanger waar je je naam en adres op in kan vullen (zit aan mn fietssleutel) |
||||
|
|
|
-voordeursleutel
-garagesleutel -fietssleutel 1 -fietsleutel 2 -kettingslotsleutel -kluissleutel kluis school -kluissleutel kluis werk -sleutel eigen auto -sleutel auto moeder -sleutel auto vader -poortsleutel van me stage -algemene hangslotsleutel van stage -loodssleutel van me stage -kluissleutel en nog een sleutelhanger van bacardi |
||||
|
|
|
Garagedeur, achterdeur en tuinhuis thuis (3 dus), fietssleutel (1), sleutel van m'n kamer (1) sleutel van m'n kot (buitendeur) (1)
6 dus
|
||||
|
|
|
Huissleutel (past op de voor-, achter- en schuurdeur), sleutel voor brommer, sleutel voor schrijfremslot, sleutel voor kettingslot, fietsslotsleutel, sleutel van een kluisje op school, sleutel van een garage in De Lier die de TPG gebruikt om zakken post in te zetten (had ik terug moeten geven toen ik ontslag nam
)..En Diddle, een hoofd van een diddle, een AH-bonuskaart, twee elastiekjes, een rond klem-sleutelhanger-ding. Volgens mij mis ik wat.. |
||||
|
|
|
Ik sleur meestal mn huissleutels met me mee en als ik naar mn werk ga mn kluissleutel, maar die heeft een eigen hangertje en hangt niet aan mn sleutelbos, maar is apart met groen labeltje met mn kluisnummer erop (heb eigen kluis op mn werk
)Sleutels: * voordeursleutel * achterdeursleutel Aanhangsels: * skeletje wat licht geeft in het donker (zo'n glow-in-the-dark ding )
|
||||
|
|
Verwijderd
|
1. sleutel van het gewone slot van mijn Groningenfiets
2. huissleutel van ouderlijk huis 3. schuursleutel van ouderlijk huis 4. sleutel van het hangslot van mijn Enschedefiets 5. sleutel van het hangslot van mijn Groningenfiets 6. portieksleutel van de flat waarin mijn kamer 7. sleutel van het appartement waarin mijn kamer 8. sleutel van mijn postvakje op de faculteit 17 sleutelringetjes |
||||
|
|
|||||
|
|
Hmm pakt sleutelbos:
-Sleutel voor washok en fietsenkelder -Sleutel van m'n kamer -Sleutel van m'n gang -keycard om m'n blok binnen te komen -fietssleutel -fietssleutel -sleutel van gangkast -sleutel om de kamer van de studievereniging binnen te komen -sleutel groene kast -sleutel blauwe kast -sleutel rode kast -sleutel van een slot op de koelkast (het slot is wel geforseer, maar goed) -nog een sleutel van een kluisje (vraag me niet welke) dat maakt 13, maar goed binnenkort raak ik de onderste zes kwijt (ze gaan naar m'n opvolger) |
||||
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Samenzweringstheorien werken als religie | Ensenata | Levensbeschouwing & Filosofie | 61 | 26-06-2009 20:04 |
| Anouk en Danny #2 | Little Phoebe | Verhalen & Gedichten | 264 | 23-07-2006 15:40 |
| Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) | Verwijderd | Verhalen & Gedichten | 226 | 27-11-2005 12:00 |
| [Verhaal] Vampieren! | Verwijderd | Verhalen & Gedichten | 11 | 22-03-2004 16:41 |
| [verhaal] Vergeven & Vergeten | Myz | ARTistiek | 42 | 09-08-2002 20:46 |