Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik terugdenk aan de tijd toen ik nog vrijgezel was, kon ik nooit inschatten of het wederzijds was of niet. Ik was superverliefd op een jongen en we kregen wat. Ik was echt in de 7e hemel en toen maakte hij het van de een op de andere dag uit. Zomaar ineens, ik had het echt niet zien aankomen. We hadden pas net 3 weken verkering. Ik ben echt hard uit die 7e hemel komen vallen....
Toen ik wat kreeg met mijn vriend wist ik wel dat het goed zat. Hij was namelijk al langere tijd verliefd op mij en nu durfde ik er toch wel voor te gaan... En maar goed ook!
||
Verwijderd
|
Citaat:
[QUOTE]Hoe neem je de eerste stap bij (een in dit geval veel ouder) iemand die je nog totaal niet kent, van wie je geeneens weet of hij bezet is en of hij je ziet zitten? (Niet in een uitgaansgelegenheid). Iemand die je eigenlijk nooit 'echt' spreekt. Geef je complimenten? Knoop je een gesprek aan? [/Qoute] Ik weet niet of ik wel op zo iemand af zal stappen. Ik wil wel enig idee hebben hoe hij in elkaar steekt voordat ik meld dat ik 'm wel aantrekkelijk vind. |
![]() |
|
ik heb een beetje hetzelfde...
Wat ik tot nu toe heb gedaan, is via via dr msn krijgen (ze wist gelukkig wie ik was) en een beetje praten op msn, ik zie dr bijna nooit op school, en ik heb dr nummer nou wel, maar of het wat wordt betwijfel ik.
|
Hoe weet jij dan of het goed zit?
Ik voel zoiets behoorlijk goed aan ![]() Ga je op je gevoel af of op signalen van die ander? Als het goed voelt, is het dan ook goed? Op allebei, als ik iets voor diegene begin te voelen is het gewoon goed en bij mijn vriend was het zo, toen we nog niks hadden, gaf hij wel enkele signalen dat het voor hem ook goed zat ![]() Ja, als het goed voelt, is het voor mij goed Voel je het aan als het niet wederzijds is? Uhm, nee, dat he bik eigenlijk nog nooit bij een jongne gevoeld.Ik heb 2 exen en nu een vriend en bij deze drie jongens voelde ik wel een beetje aan dat ze me leuk vonden. Hoe neem je de eerste stap bij (een in dit geval veel ouder) iemand die je nog totaal niet kent, van wie je geeneens weet of hij bezet is en of hij je ziet zitten? (Niet in een uitgaansgelegenheid). Iemand die je eigenlijk nooit 'echt' spreekt. Geef je complimenten? Knoop je een gesprek aan? Nee, geen gespek, geen complimentjes, helemaal niks ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat was verder niet echt verliefdheid. Maar heel erg de signalen geven dat je geïnteresseerd bent, echt overduidelijk.. als hij dan ook in jou geïnteresseerd is merk je dat vanzelf wel. Of het goed zit.. ik weet het niet. Bij mn huidige vriend was er wel zo'n gevoel maar die had toen al bekend gevoelens voor mij te hebben. Ik denk niet dat je het echt kunt beoordelen.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dan ben ik niet verliefd op die persoon. Ik krijg het gewoon een beetje warm omdat degene zo mooi is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, een veel ouder iemand zou ik per definitie niet willen (of het moet Johnny Depp zijn
![]() Hm, dat doe ik eigenlijk niet. Ik kijk naar hem, en als ik hem erg leuk vind ga ik wel blozen als hij wat tegen me zegt, en als hij het dan niet vat is hij gewoon stom. Iemand vertellen dat ik hem leuk vind? Van m'n levensdagen niet - of het moet een vriend zijn die ik echt kan vertrouwen, maar dat is nog nooit voorgekomen. Gewoonlijk geef ik pas toe dat ik iemand echt leuk vind als ik zeker weet dat hij mij in ieder geval ook leuk vind... |
![]() |
||
Citaat:
je merkt het aan kleine dingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat te doen als je verliefd bent??? merluhhh | 40 | 14-12-2003 17:37 | |
Liefde & Relatie |
Hoe blind ben jij als je verliefd bent? Kadaver | 44 | 31-08-2003 20:10 | |
Liefde & Relatie |
wanneer echt verliefd, of denken dat je verliefd bent? flierefluiter | 39 | 30-09-2002 16:39 | |
Liefde & Relatie |
geen relatie als je verliefd bent! moenbase | 16 | 26-08-2002 11:10 | |
Liefde & Relatie |
gaat vriendschap kapot als je verliefd op hem bent? MI$$Y_ME | 26 | 10-07-2002 07:36 | |
Liefde & Relatie |
waaraan merk jij dat je verliefd bent?! ~Roosje~ | 52 | 19-04-2002 19:18 |