![]() |
|
Verwijderd
|
Niet helemaal wat je bedoeld, maar misschien heb je er toch iets aan: http://www.bedplassen.org/
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet btw best wel eens plassen 's nachts en volgens mij is dat heel normaal. Je blaas hoort je heresnen dan alleen wel een seintje te geven, zodat je wakker wordt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn trouwens inderdaad pilletjes die ervoor zorgen dat het niet gebeurd. Heel handig voor als je ergens gaat logeren, of als je op vakantie gaat.
![]() Natuurlijk gaat t niet voor altijd over met pilletjes maar in de tussentijd is het wel erg handig ![]() De pilletjes kan je geloof ik via de huisarts krijgen |
![]() |
|
Ik heb nog wel iets om ervanaf te komen.
- Doe het uiteinde van je bed omhoog zodat je benen wat omhoog liggen de reden hiervoor is dat er dan minder druk op je blaas komt en zo beter urine vasthoud. Een neefje van mij heeft dit geprobeerd en het werkte bij hem (natuurlijk geen garantie dat het bij jou ook werkt maar toch proberen kan altijd) Ga niet opzettelijk veel minder drinken omdat je bang bent dat je in bed zal plassen, want je nieren hebben wel voldoende vocht nodig om alle afvalstoffen die je in je lichaam zitten te zuiveren.
|
Ik heb het ook gedaan tot een jaar of 14/15, vrij laat dus.
Dat kwam doordat ik droomde dat ik op het toilet zat en mijn plas liet lopen, dat deed ik in werkelijkheid dus ook.. Het is erg vervelend en beschamend, toch doen meer mensen van die leeftijd het nog. Ik zou idd even langs de huisarts gaan, die kijkt er echt niet raar van op.
|
ik heb dat gehad tot m n 14e.
m n blaas was erg klein en ik werd niet wakker om te plassen. dus ik moest erg veel drinken op een dag. had vroeger vaak een blaasontsteking. ben uiteindelijk zindelijk geworden door een plaswekker
|
Bedankt voor jullie reacties.
Het is niet zo dat het regelmatig voorkomt, de afgelopen 6 maanden maar 2 keer, maar die keren zijn gewoon heel beschamend. Ik denk ook niet dat pillen of wekker ofzoiets zin hebben, aangezien het dus helemaal niet regelmatig voorkomt. Ook heb ik dit bericht niet voor mezelf geplaatst, het gaat om iemand anders en ik ben de enige die het weet. Diegene durft er ook absoluut niet mee naar de huisarts te gaan... Ik hoop maar dat het vanzelf stopt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is dat dus een tip? Zet de wekker na ongeveer 4 uur slaap en ga dan plassen, ook al heb je (of die persoon voor wie je dit vraagt) geen plas-gevoel; gewoon proberen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe reageren meisjes op incontinentie ? Marijn-S | 25 | 14-10-2016 20:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plas nog in m'n bed Marijn-S | 83 | 26-07-2016 16:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Last van bedplassen en/of broekplassen ouder dan 12 jaar? Verwijderd | 8 | 07-09-2015 22:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bedplassen op late leeftijd Stefanie | 16 | 04-04-2007 21:47 | |
Psychologie |
Sociale angst & op kamers gaan gewoonmezelf | 11 | 16-12-2006 22:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
bedplassen Soepselderke | 3 | 01-11-2001 20:01 |