Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nooit echt slecht gezoend..
Ja, 1 keertje.. maar dat was zwaar oppervlakkig, had die gozer amper gesproken en kennelijk verstond hij onder zoenen zoveel mogelijk tong in mijn bek proppen.. niet echt een pretje. Het verschilt heel erg per jongen, maar als je iets met iemand krijgt leer je elkaars zoenstijl wel kennen en wordt het vanzelf lekkerder.. Al was het bij mn vriend en mij de eerste keer al jummie ![]() |
![]() |
|
Eerste was in groep 8 en naja dan weet je toch nog niet zoveel. Dus tot op zekere hoogte vond ik het wel leuk.
Laatste tijd enkele meisjes gehad die inprincipe allemaal wel lekker zoenden op 1 na ( maar ik heb er wel 3x mee gezoend ![]() Maar mijn idee is gewoon dat het zoiezo veel lekkerder en leuker is als het iemand is waarvan je houdt. Ik heb echt goed leren zoenen met me ex vriendin ( en zij heeft ook wel geleerd van mij denk ik ) en dat vond ik echt super. Paar weken terug weer met haar gezoend ( jah met gevoelens ) en dan weet ik wel weer heel goed wat ik nou eigenlijk mis in een zoen, je voelt er gewoon zoveel meer bij. En er zitten wel meer zoenen aan te komen van haar.. gelukkig.. ![]() |
![]() |
|
je moet altijd als je een nieuwe reltaie hebt even wennen aan zijn of haar zoentechniek.. Ten,minste had ik altijd. na een paar keer zoenen ging het al stukken beter als de eerste keer.
||
Citaat:
![]() Oss is opzich bes leuke stad met leuke jongens die over het algemeen goed kunnen zoenen...niet dat ik ze allemaal gehad heb hoor ![]() anyway Oss is ![]() ciao
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Liefde & Relatie |
zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid? maanluna | 6 | 24-07-2003 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd zoenen (dit is een vrolijke) Roos | 5 | 18-02-2002 12:41 |