Oud 23-06-2004, 14:09
Fade of Light
Fade of Light is offline
als die in het verleden vervelende dingen heeft meegemaakt, waardoor die persoon nu mensen wantrouwt? Alleen afwachten? OF zelf ook bepaalde benaderingen hebben waardoor duidelijk wordt dat jij WEL te vertrouwen bent?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2004, 14:23
Verwijderd
Eerlijk zijn. Jezelf een beetje durven 'laten zien', misschien. Zodat ze ziet dat jij haar wel een beetje vertrouwd met dingen.

En afwachten. Vertrouwen heeft veel tijd nodig soms.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 14:26
Stefanie
Stefanie is offline
De tijd nemen om te laten zien dat je te vertrouwen bent en als dat al geschaadt is bij diegene kan dat wel even duren.
Je kunt nog duizend keer zeggen dat je een goede vertrouwenspersoon bent, maar als je dat niet laat zien heeft het geen nut.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 14:31
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Rhea schreef op 23-06-2004 @ 15:23 :
Eerlijk zijn. Jezelf een beetje durven 'laten zien', misschien. Zodat ze ziet dat jij haar wel een beetje vertrouwd met dingen.

En afwachten. Vertrouwen heeft veel tijd nodig soms.
Inderdaad. En laten merken dat je er bent voor haar en voor haar klaar staat.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:13
light smiley
light smiley is offline
en ook afwachten,als diegene weer een beetje vertrouwen krijgt zal ze dat wel laten merken denk ik...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:34
luchtballon
luchtballon is offline
Afwachten inderdaad, niet teveel pushen dat diegene ook dingen verteld.
Zelf wel eerlijk en open zijn. En je moet geduld hebben.
Oud 23-06-2004, 16:42
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
sensual schreef op 23-06-2004 @ 15:31 :
Inderdaad. En laten merken dat je er bent voor haar en voor haar klaar staat.
Idd. Dit kan je nooooooit teveel doen!
Oud 23-06-2004, 21:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vertrouwen is in het verleden ook vaak geschaadt waardoor ik nu ook best wel wantrouwig ben en overal wat achter zoek. Ik denk dat de beste manier om vertrouwen van zulk soort mensen te winnen is om langzaam af te wachten en kijken waar ze zelf mee komen. Als ik merk dat mensen me veel dingen vragen of dingen uit me willen trekken klap ik dicht en krijg je er juist niets meer uit terwijl als je rustig afwacht ik soms best heel veel kwijt kan. Wat ook goed helpt bij mij is als je met je eigen verhaal komt zodat ik ook wat van jou weet en jij van mij bij wijze van spreken. Soort compensatie zodat chantage ofzo ermee niet mogelijk is.
Oud 23-06-2004, 22:14
Fade of Light
Fade of Light is offline
Dat heb ik vandaag gedaan...brief geschreven...het leek geholpen te hebben...Ik hoop het, ik zal in ieder geval niet zomaar (nog) zo'n stap maken nooit durven dromen dat ik zoiets zou (durven) schrijven en ook nog afgeven...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 23:43
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-06-2004 @ 23:14 :
Dat heb ik vandaag gedaan...brief geschreven...het leek geholpen te hebben...Ik hoop het, ik zal in ieder geval niet zomaar (nog) zo'n stap maken nooit durven dromen dat ik zoiets zou (durven) schrijven en ook nog afgeven...

Gewoon afwachten, geduld hebben, zoiets duurt altijd een tijdje
Ik spreek uit ervaring dus luister nu maar naar tante Shito
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 13:30
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-06-2004 @ 22:15 :
Mijn vertrouwen is in het verleden ook vaak geschaadt waardoor ik nu ook best wel wantrouwig ben en overal wat achter zoek. Ik denk dat de beste manier om vertrouwen van zulk soort mensen te winnen is om langzaam af te wachten en kijken waar ze zelf mee komen. Als ik merk dat mensen me veel dingen vragen of dingen uit me willen trekken klap ik dicht en krijg je er juist niets meer uit terwijl als je rustig afwacht ik soms best heel veel kwijt kan. Wat ook goed helpt bij mij is als je met je eigen verhaal komt zodat ik ook wat van jou weet en jij van mij bij wijze van spreken. Soort compensatie zodat chantage ofzo ermee niet mogelijk is.
Helemaal juist zou ik zeggen: je zelf ook bloot geven, laten zien dat jij de andere helemaal vertrouwt maar daarom niet al je problemen beginnen uit te storten maar met mate. Als die persoon doorheeft dat je hem echt vertrouwt en dat je niets slechts in de zin hebt, dan zal het vertrouwen vanzelf komen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten