Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Om jou te quoten Citaat:
Goed voorbeeld! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Loontjuh gaat wel vaker in topics alleen in op haar eigen situatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar om nog even te zeggen: Het is ook een beetje bedoeld om te laten zien dat diegene niet de enige is die dit heeft of heeft gehad of ervaren ofzo. Maar het lijkt me niet verstandig hier verder op in te gaan, dus als je hier verder op wilt reageren stuur me dan maar een pm, zodat we hier weer verder ontopic kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
Oh ik dacht dat ze het slechts over zichzelf had... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zei ook altijd dat als een jongen vreemd zou gaan dat het over en uit zou zijn. Maar tijdens mijn relatie had ik wel zoiets van: als ie vreemd zou gaan, dan zou ik het wel 1 keer vergeven en nog proberen er iets van te maken.. Daarnaast heeft hij haar, wat ik heb begrepen in ieder geval, al gedumpt, mar weet hij niet goed of hij haar terug moet nemen of niet. Daarnaast gaat het niet om wat zij moet leren, maar wat hij moet met zijn gevoel. Het gaat nu even om hem vind ik en niet om haar. |
![]() |
||
Citaat:
ik ben ook weer een tijd terug bij mn vriend maar wat er ook gebeurt, hoe goed het ook gaat, je blijft er aan denken. iedereen die dat zomaar kan 'vergeten' is in mijn ogen niet echt redelijk. hoe kun je zoiets vergeten? het is wel iets waar je dus de gehele relatie aan moet werken. ik heb het geluk dat mijn vriend dat van mij begrijpt. ik heb het er nog steeds moeilijk mee en dat had ik van mezelf niet gedacht. het is iets wat er blijft, het is gebeurd en het is aan jullie om te beslissen hoe jullie er mee om zullen gaan. in het begin van jullie nieuwe relatie zal alles wel weer goed zijn, maar na een tijdje zal het onderwerp toch worden besproken. laat aan haar merken hoe moeilijk jij het vindt en blijf met elkaar praten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
geef dr wat ruimte laat dr wat uitproberen en dan komt ze er achter dat ze het bij jou het beste heeft... of niet natuurlijk ![]() ![]() ![]() maar goed... jij vind het dus echt terecht dat jij haar mail hebt gekraakt enzo? mag ze helemaal niets privé hebben ofzo nog? man als een relatie hebben betekent totaal geen privacy meer hebben dan ben ik blij dat ik alleen ben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast denk ik dat hij wel zeker haar privacy respecteert en dat hij vind dat ze ook van alles privé mag hebben, maar als jij het gevoel hebt dat het niet goed zit, dan doe je wel meer dingen. Ik vind het dan ook helemaal niet gek dat hij dit heeft gedaan. Daarnaast gaat het hier niet om het feit dat hij haar mail heeft gelezen. Persoonlijk vond ik dat heel erg fout van mezelf en ik was heel boos op mezelf en ik haatte mezelf voor wat ik gedaan had. Ik was ook bang dat hij heel boos zou zijn, en terecht natuurlijk, ik had iets gedaan wat ik zelf het meest verafschuwde.. Dit was hij echter niet. En opmerkingen als jij hierboven maakt zoals: had je nou verwacht dat je de rest van je leven met haar samen zou blijven, vind ik heel erg laag. Er zijn mensen die dat overkomt. Vaak gebeurd het niet, maar geeft haar dat meteen het recht om maar vreemd te gaan wat ze wil? Blijkbaar ligt jouw grens heel ergens anders dan waar de mijne ligt en blijkbaar ook die van de TS, maar dat betekent niet dat iedereen zich maar aan dezelfde grenzen moet houden? Ieder trekt zijn eigen grens en ieder heeft zijn eigen principes, dus ga dat nou niet allemaal tot de jouwe trekken.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Om aan iemands vertrouwen te twijfelen, is al erg genoeg... en om dan achter zoiets te komen, dat schaadt het vertrouwen dus behoorlijk... Ik weet hoe moeilijk het is als je met meisjes praat... je kunt zoiets snel vergeven, misschien wel te snel... omdat je dan maar weer hoopt dat het zsm goed komt... Wat ik zou doen, ik zou niks meer doen(hoe moeilijk het ook is!!!) en wachten totdat zij naar jou toekomt... als ze echt van jou houdt, doet ze dat ![]() Veel sterkte! Liefs, Ruud |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Soms kan het dat je terugkomt bij diegene en dat het weer goed komt. Bij mij denk ik niet. Maar misschien bij hem wel. Wie ben ik om daar over te oordelen? Citaat:
Citaat:
En nee, voor mij zou t ook niet werken nu, maar toen t net uit was, wou ik maar al te graag weer dat het aan was. No matter what. We zouden er wel uitkomen.. Sommige mensen lukt het, andere niet... Citaat:
Nee, als je het gedaan hebt heb je eigenlijk geen respect voor zijn of haar privacy, maar ik denk dat er wel al wat gebeurd moet zijn, wil je tot deze actie overgaan. Dan is je vertrouwen al deels beschadigd denk ik. Ik heb (om maar ffies persoonlijk te reageren) nooit in zijn mail gekeken, totdat er al een paar dingen waren gebeurd die mijn vertrouwen flink hadden beschadigd en mijn voorgevoel weer heel erg opkwam.. Ik persoonlijk was uiteindelijk toch blij dat ik het gedaan had. Niet om wat ik heb gedaan, maar meer om de duidelijkheid die ik heb gekregen. Ik wist nu hoe het er voor stond. Dat deed natuurlijk heel erg veel pijn, maar ik wist waar ik aan toe was. En ik voelde me ook zo belazerd, maar ik wist nu wel hoe het zat en dat mijn gevoel juist was. Van hier uit kon ik dan beslissen wat ik verder deed. Als hij gewoon eerlijk was geweest was het allemaal anders gelopen en had ik nooit zijn privacy geschonden om zo maar te zeggen.. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb alleen ervaring met dat met een meisje... en omdat de topicstarter een jongen is, en dus ook met een meisje te maken heeft... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Eigenlijk moet ik je wel gelijk geven hoor... ik weet van mezelf dat ik ook ontzettend jaloers ben en als ik een vriendin zou hebben met wie zoiets gebeurde zou ik nog niet zo heel zeker weten wat ik zou doen hoor ![]() maar eigenlijk was mijn punt een beetje van: als je die ander al niet vertrouwd maakt alles wat je gaat doen daarna om te bewijzen dat dat terecht is niet meer uit. voor de rest hebben jullie wel gelijk ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-04-2004 om 21:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap ook wel wat je bedoeld. Het is inderdaad zo dat je vertrouwen is beschaamd. (bij mij zelfs meerdere keren) Ik heb zelf meegemaakt dat de eerste keer dat het gebeurde ik er redelijk snel overheen was en t wel kon laten, maar de tweede keer dat mijn vertrouwen werd beschaamd kon ik het ook niet meer vergeten en toen gebeurde het nog vaker, zodat ik er nu nog steeds mee zit. Vervelend en lastig ja, maar dat komt wel goed. Daarom denk ik ook dat je tot een bepaald punt wel een relatie kan voortzetten, maar er zal een punt zijn (en die is voor ieder op een andere grens) dat dit niet meer kan. Ik denk dat het dan het moeilijkst is om een relatie te hebben, zonder er heel veel aan te denken etc. Daarom heb ik ook heel veel respect voor de mensen die weer een relatie beginnen en dat het goed gaat. Ik weet persoonlijk dat de volgende jongen die mijn vriendje mag zijn, toch wel nog wat op te ruimen heeft van wat mijn ex heeft gedaan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |