Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel ben ik de laatste paar jaar een soort van verslaafd aan aandacht van jongens die me leuk vinden. Om de een of andere reden zijn dat er altijd wel een aantal.. ![]() Ik voel me daar totaal niet knapper door of leuker of wat dan ook, dat is eigenlijk wel raar maarjah.. Maar die aandacht heb ik dan gewoon graag. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als iemand verliefd op je is, is dat zeker wel een boost voor je zelfvertrouwen. Het gevoel dat er iemand is die jou leuk vindt, die jou waardeert, enz enz, is natuurlijk egostrelend.
Aan de andere kant is verliefd zíjn weer heel slecht voor je zelfvertrouwen. De chemische reacties in het lichaam wanneer je verliefd bent zorgen ervoor dat je een ideaalbeel van de ander hebt. Dat zorgt er dus voor dat je die ander ziet als veel beter dan jezelf en dat kan slecht zijn voor je zelfvertrouwen (wat moet ik doen, hij/zij is zoveel beter/mooier/knapper dan ik enz enz) |
![]() |
||
Citaat:
Ben het wel met die stelling eens, iemand die verliefd op je is, is goed voor je zelfvertrouwen.
|
Absoluut niet. Ik krijg dan de neiging om wat psychiatrische ziekenhuizen te bellen om te informeren of er toevalig niet iemand van de gesloten afdeling ontsnapt is.
|
Als er iemand verliefd op me is doet me dat toch wel wat.. maar het doet me meer als mijn eigen vriendje tegen me zegt hoe mooi ik ben etc.. dat is beter voor mn zelf vertrouwen..
Als ik zelf verliefd ben dan is dat eruug slecht voor mn zelfvertrouwen.. ga aan alles twijfelen of HIJ het wel leuk zal vinde etc..
|
Zeker als het iemand is die ik ook leuk vind gaat mijn zelfvertrouwen er wel van groeien
![]() Alleen ga ik, net als Jewel al zei, ook bestwel twijfelen aan mezelf, vooral in het begin. Omdat alles nieuw is..en tja spannend. Ik krijg er wel leuke zenuwen van, maar de onzekerheden zijn minder.. Toch bang dat ik alsnog tegen zal vallen ofzo ![]() Denk dat het na een tijdje wel over gaat ![]()
|
Tuurlijk... ook al vind je diegene absoluut heel erg a-leuk, dan nog is het een compliment dat diegene jou wel heel leuk vindt. Iedereen die beweert dat het hem niks doet liegt, daar ben ik heilig van overtuigd.
|
![]() |
|
![]() |
Tuurlijk is dat goed voor je zelfvertrouwen.
In elk geval bij mij werkt dat toch. Als er iemand tegen mij zegt dat ik er goed uitzie. Zelfs dan voel ik me meteen beter en heb ik echt wel veel zelfvertrouwen!
|
Die ene keer dat er iemand verliefd op mij was (of ik moet heel veel stille aanbidders hebben, heeft dat wel heel veel goed gedaan mijn zelfvertrouwen. Maar dat is nu weer een beetje afgezwakt, omdat het mede daarom uit is gegaan...
Het besef van, o iemand vindt me leuk, is wel zelfvertrouwenbevorderend <- ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik moet wel zeggen dat ik een stuk zelfverzekerder ben geworden dan dat ik was, maar de momenten dat ik aan mezelf twijfel zijn daarbij wel heftiger geworden.
|
Zeker weten is dat goed voor je zelfvertrouwen..
Bij mezelf heb ik dan het idee dat er tenminste 1 iemand achter me staat en daardoor ga ik me meteen al heel sterk voelen, alsof ik alles aan! Maar... Je moet natuurlijk wel de goeie hebben, want je kan je er ook juist héél onzeker door gaan voelen. Dat je overal op gaat letten of je het wel goed doet enzo.. Mjaah, das lastig.. Maar ik vind van wel! ![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: als je ziet dat mensen je waarderen is dat tuurlijk goed voor je zelfvertrouwen (en verliefdheid is ook een manier van "waarderen")
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Erg verliefd maar erg verlegen aliasrolator | 4 | 13-03-2014 23:58 | |
Liefde & Relatie |
Geen zelfvertrouwen _Barbie_ | 7 | 22-08-2013 19:01 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben? immortelle | 24 | 01-03-2011 05:16 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd maar weet niet wat te doen Rated | 9 | 02-03-2010 09:06 | |
Liefde & Relatie |
Zo verliefd op hem Verwijderd | 8 | 28-02-2008 14:16 | |
Liefde & Relatie |
Een verhaal. Ik ben verliefd zonder het te willen GRRR | 20 | 24-04-2003 16:52 |