Oud 03-09-2002, 10:15
20marianne12
20marianne12 is offline
Als iemand verliefd op je is, is dat best goed voor je zelfvertrouwen... ja of nee?
Oud 03-09-2002, 10:18
Chiel Vermerg
Chiel Vermerg is offline
Natuurlijk. Iemand die jou waardeert in al je facetten.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 10:21
Verwijderd
ja en nee, ik ga mezelf nou NOG meer keuren dan voorheen, en alles is nou nog sneller niet goed, maaar natuurlijk het idee dat hij JOU moet kan soms al wat oprikkender zijn enne de complimentjes (soms) natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 11:52
PardonMe
PardonMe is offline
Ja, ik denk dat je het toch wel opvat als een complimentje, dat hij juist JOU leuk vindt.. Dus dan voel je je wel een beetje zekerder daardoor denk ik.. Misschien niet gelijk een hele boost, maar gewoon net een beetje
Oud 03-09-2002, 11:57
gizmo
gizmo is offline
ja en nee... ja omdat iemand op je valt om wie je bent.. en dat is tuurlijk goed voor je zelfvertrouwen, je voelt je gewoon daardoor al een stuk zekerder ... maar je kan je (vooral in het begin) nogal onzeker er door gaan voelen denk ik
Tenminste.. zo voelde ik het voor het eerst!
Oud 03-09-2002, 12:14
Verwijderd
Euhmz, op het moment dat het van zijn kant komt, is het wel vleiend, en werkt het op zich wel goed voor je zelfvertrouwen, denk ik.. Maar zodra het bij mij van 2 kanten gaat komen, dus als ik diegene ook leukvind/verliefd ben, begin ik heel erg te twijfelen aan mezelf, aan hoe ik overkom, enz.. In dat geval word ik er alleen maar onzekerder van.

Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 12:25
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
simpel, het ligt eraan wie er verliefd op je is
Oud 03-09-2002, 12:30
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Euhmz, op het moment dat het van zijn kant op, is het wel vleiend, en werkt het op zich wel goed voor je zelfvertrouwen, denk ik.. Maar zodra het bij mij van 2 kanten gaat komen, dus als ik diegene ook leukvind/verliefd ben, begin ik heel erg te twijfelen aan mezelf, aan hoe ik overkom, enz.. In dat geval word ik er alleen maar onzekerder van.
Wijs, zo is het precies voor mij.
Oud 03-09-2002, 12:38
moedergans
moedergans is offline
Ik viind van wel, toch iemand die laat merken dat je er mag wezen
Oud 03-09-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
20marianne12 schreef:
Als iemand verliefd op je is, is dat best goed voor je zelfvertrouwen... ja of nee?
Euhm, ik begin me dan af te vragen 'waarom?!?'

Gevolg is dat ik nog onzekerder word, omdat ik dan meer op mezelf ga letten.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 14:49
Gothic
Gothic is offline
Soms wel, soms niet, ligt aan de situatie en de persoon...
Oud 03-09-2002, 14:50
Verwijderd
Citaat:
20marianne12 schreef:
Nee, het maakt voor m'n zelfvertrouwen nix uit.
Wel ben ik de laatste paar jaar een soort van verslaafd aan aandacht van jongens die me leuk vinden.
Om de een of andere reden zijn dat er altijd wel een aantal..
Ik voel me daar totaal niet knapper door of leuker of wat dan ook, dat is eigenlijk wel raar maarjah..
Maar die aandacht heb ik dan gewoon graag.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 15:51
highlight
highlight is offline
Ik voel me wel vereerd als je hoort dat er iemand verliefd op je is, maar of je er ook meer zelfvertrouwen door krijgt...?
Oud 03-09-2002, 15:58
Verwijderd
Als iemand verliefd op je is, is dat zeker wel een boost voor je zelfvertrouwen. Het gevoel dat er iemand is die jou leuk vindt, die jou waardeert, enz enz, is natuurlijk egostrelend.

Aan de andere kant is verliefd zíjn weer heel slecht voor je zelfvertrouwen. De chemische reacties in het lichaam wanneer je verliefd bent zorgen ervoor dat je een ideaalbeel van de ander hebt. Dat zorgt er dus voor dat je die ander ziet als veel beter dan jezelf en dat kan slecht zijn voor je zelfvertrouwen (wat moet ik doen, hij/zij is zoveel beter/mooier/knapper dan ik enz enz)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 16:02
Verwijderd
Ja bij mij wel, en nu het bij mij uit is laat dat een beetje een deuk achter...
Tgeeft meestal wel ene goed gevoel dat er iemand is die je helemaal waardeerd etc.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 17:27
Severus
Severus is offline
Nee, bij mij niet. Dan ga ik dingen denken als: "Wat ziet hij nou in mij?!?! Ik ben het niet waard, er zwemmen veel betere en knappere vissen in de zee."

Ripper
Oud 03-09-2002, 18:39
lieve
lieve is offline
Tuurlijk is dat goed voor je zelfvertrouwen!
Oud 11-10-2003, 13:36
emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
Ripper schreef op 03-09-2002 @ 18:27:
Nee, bij mij niet. Dan ga ik dingen denken als: "Wat ziet hij nou in mij?!?! Ik ben het niet waard, er zwemmen veel betere en knappere vissen in de zee."

Ripper
Vissen die in jouw ogen mischien knapper zijn. Maar hij kiest toch voor jou. Dus ziet hij jou als de knapste vis around.

Ben het wel met die stelling eens, iemand die verliefd op je is, is goed voor je zelfvertrouwen.
Oud 11-10-2003, 14:23
DEChengst
DEChengst is offline
Absoluut niet. Ik krijg dan de neiging om wat psychiatrische ziekenhuizen te bellen om te informeren of er toevalig niet iemand van de gesloten afdeling ontsnapt is.
Oud 11-10-2003, 15:03
Punkygirl
Punkygirl is offline
Als er iemand verliefd op me is doet me dat toch wel wat.. maar het doet me meer als mijn eigen vriendje tegen me zegt hoe mooi ik ben etc.. dat is beter voor mn zelf vertrouwen..

Als ik zelf verliefd ben dan is dat eruug slecht voor mn zelfvertrouwen.. ga aan alles twijfelen of HIJ het wel leuk zal vinde etc..
Oud 11-10-2003, 15:34
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
als iemand erliefd op me is word ik daar wel zelfverzekkerder van maar op het moment dat k zelf verliefd ben dan word het nog wel is minder.... omdat ik dan gewoon leuk voor hem wil zijn enso.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 15:40
ssjpan
ssjpan is offline
Ja gaat mijn zelfvertrouwen wel van omhoog.
Maar naar een tijdje is het niet leuk meer, als ik diegene niet leuk vind.
Oud 11-10-2003, 16:16
Verwijderd
Alleen als diegene die verliefd op me is, ook echt een leuk persoon is. Anders zakt het juist alleen maar...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 19:06
Fleur
Fleur is offline
Zeker als het iemand is die ik ook leuk vind gaat mijn zelfvertrouwen er wel van groeien
Alleen ga ik, net als Jewel al zei, ook bestwel twijfelen aan mezelf, vooral in het begin. Omdat alles nieuw is..en tja spannend. Ik krijg er wel leuke zenuwen van, maar de onzekerheden zijn minder..
Toch bang dat ik alsnog tegen zal vallen ofzo
Denk dat het na een tijdje wel over gaat
Oud 11-10-2003, 19:27
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Tuurlijk... ook al vind je diegene absoluut heel erg a-leuk, dan nog is het een compliment dat diegene jou wel heel leuk vindt. Iedereen die beweert dat het hem niks doet liegt, daar ben ik heilig van overtuigd.
Oud 11-10-2003, 20:46
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ja je krijgt er meer zelfvertrouwen van (ik toch) ik merk ook dat vanaf er 1 jongen toegeeft dat hij verliefd is op me,er direct in de loop van die week(of weken) nog een paar volgen,vast omdak me zelfverzekerder gedraag dan of zo
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:38
lieve
lieve is offline
Tuurlijk is dat goed voor je zelfvertrouwen.
In elk geval bij mij werkt dat toch. Als er iemand tegen mij zegt dat ik er goed uitzie. Zelfs dan voel ik me meteen beter en heb ik echt wel veel zelfvertrouwen!
Oud 14-10-2003, 00:16
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Die ene keer dat er iemand verliefd op mij was (of ik moet heel veel stille aanbidders hebben, heeft dat wel heel veel goed gedaan mijn zelfvertrouwen. Maar dat is nu weer een beetje afgezwakt, omdat het mede daarom uit is gegaan...

Het besef van, o iemand vindt me leuk, is wel zelfvertrouwenbevorderend <- maar als je dan ook echt iets met die persoon krijgt, is het ook zo weer weg, omdat je je teveel gaat aanpassen aan diegene (ik tenminste ) en niks is goed genoeg.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 07:23
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-09-2002 @ 15:50:
Nee, het maakt voor m'n zelfvertrouwen nix uit.
Wel ben ik de laatste paar jaar een soort van verslaafd aan aandacht van jongens die me leuk vinden.
Om de een of andere reden zijn dat er altijd wel een aantal..
Ik voel me daar totaal niet knapper door of leuker of wat dan ook, dat is eigenlijk wel raar maarjah..
Maar die aandacht heb ik dan gewoon graag.
Ik heb hier hetzelfde. (probleem) Vraagje: heb jij een vriend?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 08:06
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
******** schreef op 03-09-2002 @ 15:43:
Euhm, ik begin me dan af te vragen 'waarom?!?'

Gevolg is dat ik nog onzekerder word, omdat ik dan meer op mezelf ga letten.
Zoals hierboven.
Maar ik moet wel zeggen dat ik een stuk zelfverzekerder ben geworden dan dat ik was, maar de momenten dat ik aan mezelf twijfel zijn daarbij wel heftiger geworden.
Oud 14-10-2003, 09:45
Cinamon
Cinamon is offline
Zeker weten is dat goed voor je zelfvertrouwen..
Bij mezelf heb ik dan het idee dat er tenminste 1 iemand achter me staat en daardoor ga ik me meteen al heel sterk voelen, alsof ik alles aan!

Maar... Je moet natuurlijk wel de goeie hebben, want je kan je er ook juist héél onzeker door gaan voelen. Dat je overal op gaat letten of je het wel goed doet enzo.. Mjaah, das lastig..

Maar ik vind van wel!
Oud 14-10-2003, 14:46
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 11-10-2003 @ 15:23:
Absoluut niet. Ik krijg dan de neiging om wat psychiatrische ziekenhuizen te bellen om te informeren of er toevalig niet iemand van de gesloten afdeling ontsnapt is.
mischien kun jij wel wat zelfvertrouwen gebruiken

ontopic: als je ziet dat mensen je waarderen is dat tuurlijk goed voor je zelfvertrouwen (en verliefdheid is ook een manier van "waarderen")
Oud 14-10-2003, 15:12
Happycooper V
Happycooper V is offline
Als het wederzijds is geeft het mij wel zelfvertrouwen, maar voordat je weet of het wederzijds is, gaat mijn zelfvertrouwen flink naar beneden.
Al ben ik nog steeds wel onzeker als ik een relatie heb, maar dat houd t denk ik wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:03
Verwijderd
Ja, ik heb echt, nu ik een vriendin heb, een boost van zelfvertrouwen gekregen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 17:26
Verwijderd
lieve, gepost op 03-09-2002 @ 19:39

emperor crono, gepost op 11-10-2003 @ 14:36

Over uppen gesproken
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 17:46
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah ik vind van wel
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef op 03-09-2002 @ 13:14:
Euhmz, op het moment dat het van zijn kant komt, is het wel vleiend, en werkt het op zich wel goed voor je zelfvertrouwen, denk ik.. Maar zodra het bij mij van 2 kanten gaat komen, dus als ik diegene ook leukvind/verliefd ben, begin ik heel erg te twijfelen aan mezelf, aan hoe ik overkom, enz.. In dat geval word ik er alleen maar onzekerder van.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 10:25
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 03-09-2002 @ 13:25:
simpel, het ligt eraan wie er verliefd op je is
Vinnik ook. Eigenlijk isset altijd wel vleiend, maar als je diegene niet ziet zitten heb je toch zoiets van: tja, wat moet ik hiermee..
Oud 15-10-2003, 10:30
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 14-10-2003 @ 18:26:
lieve, gepost op 03-09-2002 @ 19:39

emperor crono, gepost op 11-10-2003 @ 14:36

Over uppen gesproken
Ja idd... die eerste post is van meer dan een jaar geleden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic