Advertentie | |
|
![]() |
|
sukkel
![]() tenzij je natuurlijk een soort telepaat bent want ik was liever vrouw geweest (alleen om die 6 jaar langer gemiddeld leven.. zie nick - op alle andere punten ben ik blijer dat ik een man ben). ik was uiteraard nog liever onzijdig geweest als dat nog langer zou leven ![]()
|
![]() |
Ik was 9 ofzo toen mn borsten voor t eerst begonnen te groeien. Op mn 13e had ik een b-cup en nu ongeveer c. (Nutteloze info
![]() Maareh ik vond t vet koel ![]() ![]() Sommige vriendinnetjes van mij toen hadden er moeite mee (toen waren we een jaar of 11); dat snapte ik nooit. Dat meisjes t verrot vinden ongesteld te worden, okay, maar dat geeft dan ook zo'n rommel ![]() Cat
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
k heb er nooit last van gehad eigenlijk en k ken ook niemand die het heeft geprobeerd te verbergen... niet dat k weet tenminste... k kan best begrijpen dat het af en toe voorkomt, het is toch een plotselinge verandering aan je lichaam waar sommige meisjes misschien erg van schrikken of aan moeten wennen...
|
![]() |
|
ik heb er zelf nooit echt last van gehad.. maar ik kan me voorstellen dat zoiets gepaard gaat met hormonale veranderingen waardoor je lichaam ineens heel anders gaat "voelen".. dat lijkt me wel ingrijpend.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kan wel begrijpen dat dat érg irritant is... ![]() |
![]() |
|
Ik vond het afschuwelijk! Op dit moment heb ik cup C, maar als ik helemaal uitgegroeid ben, wil ik ze gelijk laten verkleinen. Niet alleen om de lichamelijke problemen (mijn rug enz), maar ook om de aandacht die je opeens krijgt. Heel leuk hoor, als je met iemand praat die zo'n 30 cm onder je gezicht blijft kijken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar laten verkleinen? Dat heeft wel ook risico's, en later nog gevolgen. Bovendien, van C krijg je toch geen last van je rug? ![]() Maar ja... jij hebt heel wat slechte ervaringen he... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, slechte ervaringen.... ik heb geen vertrouwen meer, in niemand, zeker niet in mannen. Misschien is vrouwelijkheid wegnemen niet de oplossing.... |
![]() |
|
![]() |
nee lijkt me niet, knutselen aan je lichaam lijkt mij geen oplossing voor psychologische problemen. Groot is mooi hoor, klein trouwens ook zeer mooi vind ik.
Toen ik 11/12/13 was vond ik het wel mooi om ze te zien groeien bij meisjes in de klas. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je bent een vrouw... En er zijn ook goede mannen, al geef ik toe, het zijn er niet veel... ![]() Maar dat jij een vrouw bent is toch heel mooi? Jij hebt een soort van wonder in je... dat heeft een man niet. En je moet je niet zomaar laten opereren... C, en zelfs D, is echt niet abnormaal groot... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik was met een vriendinnetje de eerste van de klas (groep 8) maar wij vonden het eigenlijk alleen maar geweldig
![]() Is ook het enige waar ik het eerst mee was want ik ben verder overal erg laat mee geweest (en heb ook geen grote tieten)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ach... ik zie wel. Misschien worden ze kleiner als ik groei. Of afval. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*wil liever geen man meer zijn* ![]() Afvallen, hoezo? Heb je overgewicht? |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ken t wel, vroeger, toen ze kleiner waren liep ik in wijde truien rond omdat ik ze niet wou laten zien omdat ik me schaamde, nu ik in een groeistulp zit vallen ze toch wel op met of zonder wijde kleren, maar sinds ze groeien(wel heel abnormaal snel) ben ik er nog onzekerder over geworden en heb ik heel veel lichamelijke klachten erdoor gekregen, waarodoor ik t al moeilijk vind om t uit te leggen behalve tegen mensen die ik vertrouw.
ik kan t niet echt uitleggen maar ik vind t toch wel raar dat zoiets je toch flink dwars kan komen te zitten ![]() |
![]() |
|
misschien komt t omdat ze kleine borsten heeft en daar mee zit. meisjes kunnen het erg moeilijk er mee hebbben als klasgenootjes veel grotere borsten hebben of als hun borsten ongelijk groeien , ze zijn er niet tevreden mee en omdat ze in de pubertijd zitten en dus erg onzeker zijn over hun uiterlijk , dus ook op de manier hoe hun borsten zich ontwikkelen (misschien niet snel genoeg naar hun gevoel) waarschijnlijk komt t wel goed maar als ze er met iemand over wil praten mag ze mij altijd mailen. ( lemon@dolfijn.nl ) liefs miss x
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij bent wie je bent... en niemand anders. Wees blij met wie je bent, dat kan écht wel. En er zijn ook jongens die niet zo idioot doen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben blij met wie ik ben, maar als dat me tegenhoudt om normaal over straat te lopen, zal er toch iets mis zijn. Die mannen zullen toch niet veranderen, dan moet ik het wel doen... Jongens die niet idioot doen? Die kennen wij hier in het zuiden niet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
ik heb tietjes en ben een jonge... HELP tornado64 | 44 | 01-10-2013 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |