![]() |
|
http://www.nieuwrechts.nl/lonsdale/actieschema.html
LONSDALE ACTIE SCHEMA! Als een Marokkaan iets steelt, dan horen we van alle kanten dat het een individu betreft en dat je niet de hele groep erop aan moet kijken. Dat is prima, maar dat zou ook moeten betekenen dat men niet alle Lonsdale-dragers over een kam moet scheren. Deze absurde discriminatie komt helaas op steeds meer scholen voor! Nieuw Rechts is tegen deze kledingpolitie! Het verbieden van een kledingmerk lost niets op. Als de directeur van je school dezelfde ridicule plannen heeft, zoals het verbieden van Lonsdale en kisten, dan is het tijd om samen met Nieuw Rechts in actie te komen. 1. Zorg voor pamfletten om op te hangen op school tegen deze indoctrinatie 2. Vraag het leerlingenstatuut op bij de administratie van de school of zoek het op de internetpagina van de school. 3. Verspreid het artikel van politie Haaglanden (klik hier <http://www.nieuwrechts.nl/indemedia/1053967901.html>) 4. Dien een klacht in tegen dit selectieve verbod (zie voorbeeldbrief), verwijs hierin naar het schoolreglement. (bijvoorbeeld via een standaard klachtbrief, klik hier <http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1046450059.html>) 5. Wordt er ook Turks of Marokkaans gesproken op school? Eis handhaving van schoolreglementen waarin staat dat er slechts Nederlands op school mag worden gesproken of opname in het schoolreglement van deze regel. Hiermee probeer je discussie eigen kant op te sturen. Hulp nodig? Laat het Nieuw Rechts weten! Aarzel niet! We helpen je met het opstellen van een brief of het maken van pamfletten! Meer over Lonsdale in ons Lonsdale-dossier <http://www.nieuwrechts.nl/dossiers/5.html> |
Advertentie | |
|
![]() |
|
nee ,helemaal niet , is dacht ik een nieuwe(duhhh) rechtse partij van ontevreden twintigers en dertigers onder leiding van de door Leefbaar Rotterdam weggegooide Michiel Smit , tja ...iets probeert te bereiken, ik geef ze wel een kans...er is immers behoefte aan ,en ik denk dat er zeker wel goede standpunten tussen zitten, ze moeten alleen oppassen dat ze niet als NAZI partij gezien worden ,want dan valt een groot deel van de kiezers af...
Maar ik laat mn lonsdale kleding niet verbieden,daar ik deze niet bezit, maar mn Fred Perry polo's hou ik zeker aan...
|
Het dragen van een sluier valt toch wel in een heel andere categorie: n.l. het zichtbaar uitdragen van een religieuze overtuiging.
Je moet als rector van een school totaal van de pot zijn gerukt om een kledingmerk te verbieden. Als dit de trend wordt in Nederland , kunnen we beter meteen het hele land uitleveren aan de vreemde culturen: in 1940 vond men dat volstrekt onaanvaardbaar, en heden blijkbaar normaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja wanneer er religie bij komt kijken is het ineens een heeeeel ander geval. Wat heeft lonsdale dan met de Nederlandse cultuur te maken?? |
![]() |
||
Citaat:
Mogen we dat niet meer drinken omdat het van die verrekte yanks komt ? |
![]() |
||
Ik hoop dat iedereen die LONSDALE draagt dan maar van zichzelf denkt dat ie geen racist is. Maar ik denk dat er maar 2 redenen zijn voor het feit dat iemand lonsdale draagt: 1. Vrienden van de persoon dragen LONSDALE en om niet achter te blijven moet de persoon het ook dragen.
2. De persoon is een racist, want die kleding is ook in andere merken te krijgen, dus het gaat bij de persoon dan om dat het woordje lonsdale te zien is. Citaat:
En trouwens slechts Nederlands? hoe zit het dan met Limburgs en Fries, kom effe met een sluitend schoolregelement of niet ![]() "Nieuw rechts": zielige naam eigenlijk voor een partij die zo ongeveer precies hetzelfde prefereert te zijn als de LPF.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Als een Marokkaan iets steelt, dan horen we van alle kanten dat het een individu betreft en dat je niet de hele groep erop aan moet kijken. Dat is prima, maar dat zou ook moeten betekenen dat men niet alle Lonsdale-dragers over een kam moet scheren.
ben ik het helemaal mee eens..!!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Die hele site is één grote lacher...ik ben er net ook even geweest. Vooral de reacties op het nieuwrechts.nl forum zijn enerzijds aanleiding om hard te lachen, anderzijds stemmen ze tot nadenken.
Het is zo heerlijk om het gelijk aan je kant te hebben, om argumenten nooit met tegenargumenten te bestrijden maar altijd met meningen, om de schuld altijd maar op een ander af te schuiven en maar te roepen dat het allemaal beter was geweest als Pim nog had geleefd. Het niveau van dat nieuwrechtse tuig wordt waarschijnlijk nog het beste geïllustreerd door het feit dat de chauffeur van Pim, Hans Smolders, nu ook zelf de politiek is ingegaan: http://www.lijstsmolders.nl/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, zelf zou ik er niet in gaan lopen, hoor daar niet bij.
|
Verwijderd
|
Kleding verbieden is natuurlijk dom omdat het het probleem niet oplost, maar de weg die hier door Nieuw Rechts bewandeld wordt leidt natuurlijk alleen nog maar tot meer irritatie.
Maar goed, van mij mogen ze. Tis niet alsof die gasten ooit enige invloed zullen hebben ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hahaha standpunt van nieuw rechts:
Eenheid door inhoud staat erboven Nationale trots stimuleren, door o.a. het verplicht zingen van volkslied op scholen, herinvoering van de dagsluiting op televisie en radio en meer aandacht voor de vaderlandse geschiedenis op scholen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je weet toch dat het in ieder geval een racistische naam heeft. Dus om misverstanden te voorkomen, kan je beter "normale" kleding dragen. Anders vraag je er zelf om. Zo kan iemand die diegene tegenkomt toch niet weten of het wel een racist is of niet. Vind het trouwens wel kunnen om Lonsdale kleding te verbieden op een school, maar ik denk dat je er weinig mee opschiet. Laat die mensen denken wat ze willen denken. Vaak zijn het alleen meelopers, of mensen die denken dat het een "mans" merkje is. Opeens barst het hier van Lonsdale en nazi's. Een jaar geleden zag ik alleen enkelingen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Op zich ben ik het wel met die redenering van ze eens alleen de aanpak en de organisator vind ik helemaal verkeerd. Het is pijnlijk dat juist zo'n organisatie als NieuwRechts zo fel voor Lonsdale in actie komt. Daardoor komt het bedrijf zelf, dat voor zover ik weet alles er aan doet om zijn extreem-rechtse imago te bestrijden, alleen maar weer verder in het extreem-rechtse hoekje terecht.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lonsdale verboden!!WHY GOD WHY???? hardcoreboy | 46 | 25-11-2004 13:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Steeds meer horeca bedrijven verbieden hoofddoekjes Quincy | 500 | 30-09-2004 19:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moet lonsdale verboden worden op scholen? x-Jola-x | 199 | 24-05-2004 22:53 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
De Kantine |
negers snel op hun teentjes getrapt? Aguy | 108 | 07-07-2003 10:01 |