Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb natuurlijk wel het liefst dat een band enthousiast is, maar er zijn grenzen. Als dat betekend dat ik naar ontzettende pokke herrie moet luisteren, laat dan maar.
Maar totale ongeinspireerdheid haat ik ook. De stereophonics zijn echt dodelijk saai live, er gebeurt gewoon echt niks op t podium. Blijf dan thuis en stuur iedereen een CD op ofzo. ![]()
|
![]() |
ze moeten wel een beetje kunnen entertainen. als ze mij zover hebben gekregen dat ik echt helemaal onder de indruk ben van zowel performance als muziek als uitstraling, dan hebben ze t gemaakt bij mij. misschien wat veeleisend, maar dat mag wel, ik betaal er in de meeste gevallen toch voor.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*heeft in de zomervakantie een concert van de rolling stones mee mogen maken*
Die gaan er gewoon met een volle 200% tegenaan en geven echt een show weg. maar voor hun is dat inmiddels ook wel een beetje de automatische piloot natuurlijk het concert was echt waanzinnig goed |
![]() |
|
Duidelijk het enthousiasme. Als ze net zo strak spelen als op CD maar stilstaan op het podium en geen interactie hebben met het publiek dan is het toch minder leuk.
Gewoon lekker enthousiast vind ik veel leuker. Fouten mogen dus, als het maar niet *te* erg word.
|
Verwijderd
|
Ik ga naar concerten voor het broederschap onder bands en publiek. Dan is muziek deels irrelevant, maar ook een van de factoren die op dat moment speelt. Een band mag dan van mij best een foutje of twee maken, of een beetje naast zijn eigen muziek zitten, maar het moet aanhoorbaar blijven. Een band moet daarintegen wel iets uit te dragen hebben, als in "act".
Het beste voorbeeld vind ik nog wel Taake; de "act" hing compleet aan Host, die met zijn aggressiviteit een uitstraling als een berg maakte. De rest van de band was toch voor de sessie, en stond er een beetje bij, maar Host ging tekeer als een wild beest. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |