Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ken ik jou? ![]() nou k denk dat ik t zo ga doen! ik ga denk ik vrijdag ofzo met m naar de bios, en dan hebben ze natuurlijk wel wat door..dus dan vertel ik niet echt iets, maar merken ze t wel ![]()
|
Als ik net met iemand ben en ik weet niet of het echt wat is, maar we hebben wel al gezoend, dan zeg ik altijd gewoon tegen mn ouders, "ik ga met.... naar de bios" of iets dergelijks. Na 3 keer dan begrijpen ze wel dat daar meer achter zit en dan vraagt mn moeder het meestal zelf.
|
Daar komt mijn vader vanzelf wel achter. Als vriendin hier is en hij toevallig langs komt. Owja, dit is mijn vriendin
![]()
|
AAaaargh als er iets verschrikkelijks is, is het wel je ouders vertellen. Wat doen we dan? We vertellen niks
![]() Ze komen er wel achter, ik zeg dan hoe ze heet en waar ze vandaan komt en voor de rest wimpel ik het af. Ik heb geen zin om alle details te vertellen en mee te doen aan hun gestapoverhoor. Hierover zijn ze echter wel uitermate geirriteerd, omdat ze zo nieuwsgierig als wat zijn. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Liefde & Relatie |
wanneer vertel je het... igfy | 50 | 06-12-2004 12:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |