Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, dat heb ik ook heel erg. Niet dat ik me snel om laat kopen en dat soort dingen. Ik ga ook niet in andere kleding lopen als iemand het lelijk vind, maar ik ga me er wel rot om voelen.
Ook is het zo, dat als iemand me steun geeft ik me gelijk heel veilig bij die persoon kan voelen. Dat word ik die persoon heel dankbaar. Maar ik kan me er heel rot onder gaan voelen of juist heel blij, ik weet niet, kan dr niet goed mee omgaan als mensen me steun geven, omdat ik gewoon gewent ben om alles zelf te doen.
||
Citaat:
"Je doet dat verkeerd, sjeeees, dat je dat zelf nou niet ziet zeg!" en een achterlijke bek erbij trekt, dan zijn ze vaak al heel zwak. Alleen ze doen zich sterk voor, waardoor je je snel lager dan die persoon gaat voelen. Vaak helpt het dan als je een sterk weerwoord hebt, zo van: "En wat heb jij er mee te maken?! Ik doe het op mijn manier en als het je niet aanstaat dan kijk je maar de andere kant op!" Vaak is dat al genoeg. Daarna moet je het gevoel van je af kunnen zetten. Vaak als je een weerwoord hebt gegeven heb je je irritatie geuit en dat is vaak al een hele verlichting. Daardoor kan je het weer makkelijk van je af zetten ![]() Ik had dit vroeger namelijk ook heel erg en nu ook nog wel es soms. Bij de ene geef ik een sterk weerwoord en bij de ander vraag ik dan hoe die persoon denkt hoe het moet en probeer er dan samen uit te komen. Het ligt er hier heel sterk aan bij mij wat voor persoon het is. Iemand met een grote bek hoeft van mij niet te verwachten dat ik meewerk, maar iemand die openstaat voor mijn reactie en iemand die het heel rustig en op vertrouwde toon zegt, daar maak ik dan wel een dolletje mee of zo.
|
Denk dat ik vrij beïnvloedbaar ben, zeker als het om mensen
gaat om wie ik (veel) geef, of erg betrokken bij ben (geweest)... Heftige emoties hebben zeker invloed op me, zowel positief als negatief. Soms ben ik wel té beïnvloedbaar denk ik. Is op zich niet erg als het met bijv lachen ed is, maar wel als het negatief werkt... Stom, mja, moeilijk om tegenin te gaan. ![]()
|
Familie en goede vriendin best veel, andere mensen eigenlijk niet zo heel veel...
Meestal doe ik wat mezelf het beste lijkt, maar soms krijg ik dan wel tips ofzo en soms luister ik daar wel na...Ik denk dat mijn moeder en broer nog het meeste invloed hebben op alles... ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Samenzweringstheorien werken als religie Ensenata | 61 | 26-06-2009 19:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wanneer ben je, of wat is, een goed mens? sublime | 52 | 01-08-2003 15:38 | |
Muziek |
Hoeveel invloed heeft iemand anders' muzieksmaak op je? cottoncandy | 33 | 18-07-2003 22:21 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Psychologie |
De invloed van het forum.. Quiana | 23 | 24-03-2003 17:52 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |