Oud 30-10-2003, 20:20
floow
floow is offline
bij mij heel veel. anderen mensen kunnen me extreem blij of juist heel verdrietig om niks laten voelen.
Oud 30-10-2003, 20:26
Verwijderd
ligt eraan wat voor mensen...
mijn vrienden hebben cker wel grote invloed op mij...
vreemden niet zo erg
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 20:27
coopergirl
coopergirl is offline
...Mij is ook aardig beïnvloedbaar door andere menschen... (vrienden)
*ik denk bijvoorbeeld aan 'roken', 'soft en harddrugs', zowel negatieve als positieve stemmingen die ik 'overneem'...*
Dit schiet me als eerste te binnen...

Joyce (f)
Oud 30-10-2003, 20:50
alpha
alpha is offline
Laten we het zo zeggen, ik let heel erg op andere mensen. Hoe zij kijken, praten, etc. En dan vooral mbt mij. Ik kan me hier erg onzeker door voelen, of juist niet.
Maar ze beinvloeden niet mijn gedrag in de zin van "al mijn vrienden roken, dus ik ook" ik rook namelijk NIET.
Oud 30-10-2003, 21:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
er zijn maar een paar mensen die invloed op me hebben, en als het zo is laat ik het niet merken. maar ik leef soms wel erg mee, als iemand die ik graag mag zich rot voelt ga ik me automatisch ook rot voelen en me zorgen maken. om niks dus eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:44
ekki
ekki is offline
Ik trek me op zich vrij weinig van mensen aan. Ik ben echt gewoon geheel mezelf eigenlijk. Natuurlijk schaam ik me wel 'ns voor andere mensen, als ik echt raar doe. Over het algemeen word ik ook wel geaccepteerd.
Ik heb het er alleen met klasgenoten over gehad en die vonden mij aan het begin (aan het begin van het jaar, toen ze me voor het eerst zagen enzo) erg raar. Ze wisten niet goed wat ze met me aan moesten. Nouja, vroeger zou ik daar vrij ondersteboven van zijn, nu geloof ik niet echt. Ik weet dat ze me nu accepteren zoals ik ben en dat is gewoon erg goed. Dan durf ik het ook wel aan mezelf te zijn, ook al vinden mensen me aan het begin dan raar. Later trekken ze dan misschien toch wel bij. Overigens weet ik wel dat als ik echt steeds overal buiten zou liggen, dat ik dan wel zou veranderen. Maar als ik merk dat het uiteindelijk wel goed komt, dan niet zo snel denk ik (heus wel veranderen, ben niet zo star, maar niet als het niet nodig is ).

Ik vind emoties van mensen overigens wel heel aanstekelijk. Als iemand heel hard lacht, kan ik bijna niet gewoon blijven, ik moet dan gaan lachen. Is eigenlijk ook zo met huilen. Bij hele sterke emoties kunnen mensen mijn bui enzo dus wel beïnvloeden.

Momenteel heb ik dat ik echt boos ben op iemand. Ik heb dat nooit zo gehad. Als iemand het dan over diegene gaat hebben, kan dat wel enorm mijn bui beïnvloeden. Ik kan dan enorm stil enzo worden.

Ik heb wel een beetje uitgebreid geantwoord, ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Oud 30-10-2003, 21:50
Verwijderd
Mensen hebben een behoorlijke invloed op mij. Als er over mij gepraat word en dat hoor ik dan viavia dan voel ik me daar niet zo fijn bij.. maarja dat is fout

Wacht!

Oke, nieuwe kans
Ik heb mensen om mij heen staan die dichtbij mij staan.. Zoals B,J,F.... Ik luister eigenlijk naar niemand.. bedenk altijd mijn eigen weg maar als iemand van die drie enorm sjag is dan word ik daar door beinvloed. Ik neem gebruiken over (te laat naar bed gaan en mijn huiswerk maken etc..) en tsja

eigenlijk weet ik het niet zo goed wati k hiero pmoet zeggen

vaag
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 12:08
vanieta
vanieta is offline
wat doe je dus tegen deze mensen die je bui verzieken iemand er tips voor groetjes vanieta
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 12:28
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
vanieta schreef op 03-11-2003 @ 13:08:
wat doe je dus tegen deze mensen die je bui verzieken iemand er tips voor groetjes vanieta
kijken hoe belangrijk ze voor je zijn en op wat voor een manier.
hoe goed zij je kennen, en vervolgens kijken of ze misschien gelijk kunnen hebben met wat ze zeggen.
zo nee?! lekker laten gaan.
zo ja?! zelf iets proberen te veranderen (als je dat wilt).

het is, denk ik, vrij belangrijk te kijken of er een waarheid in zit, wat ze over je zeggen. en daar iets mee doen...
(ook ligt het eraan of het vrienden van je zijn die het zeggen, of vreemden, die alleen maar op 1 punt over jou oordelen, enz.)
Oud 03-11-2003, 12:51
vanieta
vanieta is offline
bedankt voor de reactie, maar ik bedoel dus als iemand je bui verziekt . met klagen ontevredenheid chagerijnig zijn enz weet iemand daar tips voor. veel liefs vanieta
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 13:19
Eend
Eend is offline
Ja, dat heb ik ook heel erg. Niet dat ik me snel om laat kopen en dat soort dingen. Ik ga ook niet in andere kleding lopen als iemand het lelijk vind, maar ik ga me er wel rot om voelen.

Ook is het zo, dat als iemand me steun geeft ik me gelijk heel veilig bij die persoon kan voelen. Dat word ik die persoon heel dankbaar. Maar ik kan me er heel rot onder gaan voelen of juist heel blij, ik weet niet, kan dr niet goed mee omgaan als mensen me steun geven, omdat ik gewoon gewent ben om alles zelf te doen.
Oud 03-11-2003, 13:25
Eend
Eend is offline
Citaat:
vanieta schreef op 03-11-2003 @ 13:51:
bedankt voor de reactie, maar ik bedoel dus als iemand je bui verziekt . met klagen ontevredenheid chagerijnig zijn enz weet iemand daar tips voor. veel liefs vanieta
Als iemand dat doet moet je gewoon terug gaan zeiken, als iemand op een zeiktoon tegen je zegt:
"Je doet dat verkeerd, sjeeees, dat je dat zelf nou niet ziet zeg!" en een achterlijke bek erbij trekt, dan zijn ze vaak al heel zwak. Alleen ze doen zich sterk voor, waardoor je je snel lager dan die persoon gaat voelen. Vaak helpt het dan als je een sterk weerwoord hebt, zo van: "En wat heb jij er mee te maken?! Ik doe het op mijn manier en als het je niet aanstaat dan kijk je maar de andere kant op!"

Vaak is dat al genoeg. Daarna moet je het gevoel van je af kunnen zetten. Vaak als je een weerwoord hebt gegeven heb je je irritatie geuit en dat is vaak al een hele verlichting. Daardoor kan je het weer makkelijk van je af zetten

Ik had dit vroeger namelijk ook heel erg en nu ook nog wel es soms. Bij de ene geef ik een sterk weerwoord en bij de ander vraag ik dan hoe die persoon denkt hoe het moet en probeer er dan samen uit te komen. Het ligt er hier heel sterk aan bij mij wat voor persoon het is.
Iemand met een grote bek hoeft van mij niet te verwachten dat ik meewerk, maar iemand die openstaat voor mijn reactie en iemand die het heel rustig en op vertrouwde toon zegt, daar maak ik dan wel een dolletje mee of zo.
Oud 03-11-2003, 13:49
Freestyler*
Freestyler* is offline
toch wel veel realiseer ik me nou ..

ik wordt al gek als de kassajongen naar mijn mening vreemd naar mij kijkt

en dan is er nog 1 iemand die echt alles goed of fout kan maken
Oud 03-11-2003, 13:53
Verwijderd
Vrij weinig eigenlijk. Ik ben heel erg eigenwijs, en doe altijd wat me zelf goed dunkt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 20:05
Quiana
Quiana is offline
Denk dat ik vrij beïnvloedbaar ben, zeker als het om mensen
gaat om wie ik (veel) geef, of erg betrokken bij ben (geweest)...
Heftige emoties hebben zeker invloed op me, zowel positief
als negatief.

Soms ben ik wel té beïnvloedbaar denk ik. Is op zich niet
erg als het met bijv lachen ed is, maar wel als het negatief
werkt... Stom, mja, moeilijk om tegenin te gaan.
Oud 03-11-2003, 20:09
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Mensen waar ik veel mee omga, hebben best een grote invloed op mij. En daar bedoel ik zowel qua geest als gedrag mee. Wel stel ik grenzen. Zo zal ik bijvoorbeeld nooit een sigaret opsteken omdat mijn vrienden dat zouden doen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 21:02
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Familie en goede vriendin best veel, andere mensen eigenlijk niet zo heel veel...

Meestal doe ik wat mezelf het beste lijkt, maar soms krijg ik dan wel tips ofzo en soms luister ik daar wel na...Ik denk dat mijn moeder en broer nog het meeste invloed hebben op alles...
Oud 03-11-2003, 22:19
vanieta
vanieta is offline
ja ik reageer hier veder niet op want het is mijn topic niet.het gaat nog altijd om de titel : hoeveel invloed hebben anderen mensen op jou. doei groetjes vanieta

Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 22:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten