Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
![]() Mja ach ![]() ![]() Overigens zijn die voorstellen van die commissie-Tabaksblat behoorlijk slecht onderbouwd, het zijn meer maatschappelijk geïnspireerde noodkreten dan wetenschappelijk beredeneerde stellingnames. Felle kritiek is onder andere geuit door mensen als Huizink, Van Schilfgaarde en Timmerman, toch enkele van de meer gezaghebbende hoogleraren uit het ondernemingsrecht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Lijkt me een leuk idee, ik ben wel van de partij denk ik
![]() Mogen stellingen over de EU en de nieuwe grondwet ook? Laten we wel hopen dat het een beetje een debat op niveau wordt, en dat onzinnige of slecht onderbouwde reply's zonder pardon verwijderd worden.
||
Citaat:
Uiteraard mag dat als dat met de NL politiek te maken heeft. Wij proberen uit alle macht te zorgen dat het debat op niveau blijft en treden strenger op dan we normaal doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
idd ik ben t helemaal met je eens! (zo goed heheeh) xxx
|
![]() |
||
Citaat:
Nee. De bedoeling is zoals uitgelegd dat er 3 mensen uit het ECHTE jongerenkabinet komen. Alle3 van een andere partij. Forummers mogen meediscussieren en debatteren, maar zijn geen lid van bepaalde partij zoals jij het voorsteld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
-Bezuinigingen zijn hard, maar noodzakelijk om onze economie voor de toekomst stabiel te houden.
Overigens zie ik de ideeën over Van Rossum en Witteman het debat laten leiden. Waarom de linkervleugel van de politiek weer laten overheersen? Waarom niet ook bijvoorbeeld iemand als Joao Varela (schrijf ik t zo goed?), Boris van der Ham, een VVD-er of iemand uit de bijvoorbeeld christelijke hoek (CU, SGP). |
![]() |
|
Er wordt op deze manier wel een erg linkse stempel op dit forum gedrukt, niet? Onder het mom van 'Linkse kerk, verenigt U'.
Het is natuurlijk wel zo dat het grootste deel hier links is, maar om dat nu uit de titel of het doel van een wisselforum te laten blijken, maakt het forum niet meer 'neutraal' voor de neutrale bezoeker. Dat zorgt er alleen maar voor dat hier meer en meer linkse kerk komt, die allemaal met elkaar instemmen dat die bever op de kop van JP dood is.
||
![]() |
Citaat:
![]() What the f*ck? Sorry hoor, maar zulke dingen als dit neem ik niet zo serieus. ![]() Leuk spelletje. Maar waarom zou je je niet bezig houden met concretere zaken? Zoals een revolutie organiseren op het forum, om maar eens iets te noemen? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Inderdaad, daar ben ik helemaal voor.
Desnoods zouden jullie eens contact op kunnen nemen met de Nationale Jeugdraad. Zij zijn in principe een overkoepelend orgaan voor alle jongerenorganisaties. Alleen de JOVD is geen lid daarvan, die zul je apart moeten benaderen. Desnoods wil ik wel namens de JOVD iets doen, maar dan hebben we wel goedkeuring nodig van het bestuur.
||
![]() |
Citaat:
Ook wel, er word getracht een evenwicht aan te brengen zodat er van meerdere kanten een verhaal kan worden gegeven, dat ideaal gezien tot een bevredigend compromis voor allen moet kunnen geven (hoewel dat natuurlijk utopisch is).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Gaaf dat er al behoorlijk wat reacties zijn.
Misschien kunnen jullie ook meedenken over stellingen die direct of betrekking hebben op middelbare scholieren. Citaat:
Indien er nog sprake zal zijn van debatleiders, dan hebben we liever niet dat deze direct gelieerd zijn aan een politieke partij, om begrijpelijke redenen. Anders had ik wel Wouter Bos en Gerrit Zalm geopperd. Het wisselforum heeft geenszins een linkse inslag. Het gaat juist om de discussie tussen voor en tegenstanders van het kabinet, alle partijen dienen evenveel aan het woord te komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() On topic: je zou een discussie kunnen voeren over de toekomst van het onderwijs, zoals het kabinet die ziet. |
![]() |
||
Citaat:
|
Misschien ook wel een leuk (en actueel) onderwerp:
Woningnood en kraken! CDA probeert het te verbieden, maar de gemiddelde wachttijd voor een woning is enorm hoog en er staat 2 miljoen vierkante meter aan kantoorpanden vrij. Anderen vinden deze manier van oplossen niet goed omdat dit gewoon het ontnemen van iemand zijn eigendom zou zijn. (dit laatste is NIET mijn mening, maar volgens mij mag ik die later pas geven) Rood (jongeren in de SP) zijn een landelijke kraak-estafette begonnen, en worden van alle kanten hierop positief en negatief aangesproken. Lijkt me wel een onderwerp wat leeft, zeker onder jongeren die hard op zoek zijn naar een woning. Ow moet natuurlijk wel een stelling ervan maken...: Wonen moet, dus zolang er woningnood is moet het mogelijk blijven om te kraken.
Laatst gewijzigd op 17-10-2003 om 23:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en voor de rest ben ik het overal mee eens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit vind ik echt een misvatting die ik even onderuit moet halen ![]() bouwfraude en excessief hoge managementsbeloningen onstaan niet door de vrije markt maar door een gebrek daaraan, en boekhoudschandalen en voorkennis zaken hebben niks te maken met de graad van liberalisatie van de markt ![]() maargoed het initiatief waar deze topic over gaat vind ik wel leuk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|