Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hommage aan dikke reten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fuck yall (again) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() kom je daar nu pas achter?
||
Citaat:
fat black asses own homie word! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() goede come-back ook...sommige kritiek raakt hjou natuurlijk ook ..lo siento...nou ik zla je maar niet bij poeziealbum vandaan houden dus adios!!!!!!!!!!!!! (prententieus trutje)
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nogmaals sorry ben momenteel dusdanig verhit dat ik generaliseer, stereotypeer, over een kam scheer en nog zo meer ![]() (anders mijn oprechte xcuses ) ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
goede kritiek?????????????????
beargumenteerd?????????????????????? ik word gebanned ...maar dat doet me niet zo veel dit is iets dat aan de kaak gesteld moete worden.....mijn ass is ook regelmatig gekust er werden zelfs liefdesliedjes over geschreven......maar mits dat geargumenteerd gebeurde apprecieerde ik dat anders ook niet ik lijk miskien de verongelijkte persoon hier maar de gemiddelde forumganger hier is echt van kleuterniveau en de weinige mensen die ik wel respecteer zijn ook zo slim geweest om de biezen te pakken...so once again FUCK YALL and don't butt in als je niet de hele context weet kutwijven
Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 15:41. |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gedomineerd door bebrilde, puisterige, dikreetige schepsels (dat is natuurlijk geen probleem, maar dan ook nog een bad character het is vand en zotten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
'Dat sarcasme! Werkelijk subliem! Het getuigt van inzicht. Alleen een waar erudiet kan dusdanig spelen met de taal. Werkelijk een linguistisch genot! ' en dat prententieuze gelul over metrum en vorm altijd ...goddammit...gooi er ook nog eens enjambement tegenaan en men mag zich een waar intellectueel wanen....tjonge tjonge jongen.....
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het alleen maar lachwekkend, op een zeer idiote manier...hoe simpelistisch mensen kunnen zijn om zich om zoiets druk te gaan maken en vervolgens hun uitgebreide vocubalaire achterwege laten gezien ze door emoties geen woordenboek bij de hand pakken en meteen tot schelden overgaan... Getuigt weer van geweldige lage intelligentie wat hij ons wel wil voorspiegelen.. nee ik vind het alleen maar lachwekkend...
||
Citaat:
jaaaaa maar hij zal vast wel ergens een undercover nick hebben ![]() ik vind het helemaal niks het gedicht, om maar eens ontopic te gaan ![]() (je reacties vind ik des te grappiger)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|