mn aansteker heeft een stuk van me wimpers afgebrand nu ben ik beetje bang.. groeit dat nog trug? worden ze wel weer lang en hoe lang duurd dat ?
ik hoop dat ieamnd t weet.. .en helpt t als je er iets van bodylotion op doet?
sorry, ik moet ff heel hard lachen . ja, dat groeit wel weer aan, je leeft, hoor! nouja, sterkte ermee. en je krijgt je mooie wimpers weer gewoon terug, gewoon even afwachten.
Ja ze groeien wel weer redelijk snel aan, en waarom zou je in godsnaam bodylotion op je wimper gaan smeren??? dan komt het alleen maar in je ogen en dat is niet de bedoeling.
Fade of Light schreef op 23-11-2003 @ 22:17: temperatuur ophogen versneld het verdampproces waardoor iets 'droger' wordt. Lijkt me toch niet zo lastig, wel?
Dat 'minder droog' zal wel te maken hebben met het feit dat ze bodylotion op haar wimpers wou gaan smeren (dacht waarschijnlijk dat haar wimpers daar minder droog van zouden worden...)
En verder, ja, wimpers groeien gewoon weer aan.
bLoeSeMs schreef op 23-11-2003 @ 21:31: mn aansteker heeft een stuk van me wimpers afgebrand nu ben ik beetje bang.. groeit dat nog trug? worden ze wel weer lang en hoe lang duurd dat ?
bLoeSeMs schreef op 23-11-2003 @ 21:31: mn aansteker heeft een stuk van me wimpers afgebrand nu ben ik beetje bang.. groeit dat nog trug? worden ze wel weer lang en hoe lang duurd dat ?