| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Je kunt bij de kruidenier voor 1,60 100 gram alsem kopen. Daar kun je dan een soort kruidenjoints mee draaien. (je kunt er ook absinth mee maken )
|
|
|
Verwijderd
|
gewoon best bier of euroshopper ofzo, 1 halve liter is 40 cent ofzo...
en koop soms zo'n goedkope huiswijn bij de appie voor 2 euro, maar wel goed zoeken, want meestal is de fles dan kleiner en maar 8 % alcohol. Ik doe aan prijs-kwaliteitverhouding = 2 euro 1,5 liter wijn, lekker en nog 12 % ook en pilletjes ken je ook voor 2 euro kopen... |
|
|
|
|
15 pillen + 3 gr speed = 15 € euro... Wanneer ik dit in één keer zou nemen, ben ik serieus KNEUS
![]() Van het al eerder genoemde Passie-merk, bestaat ook Appelkorn, Ameretto, pinacolade e.d. Pinacolade o.i.d. ben ik bewijze van na één glas al 'gaar' omdat het ontzettend vunzig is Strorum 80%
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
1 gram speed en 3 xtc's en ik heb na afloop al last van brain-damage (bijwijze van dus )
|
|
|
Verwijderd
|
1 pilletje anti-reisziekte, of weet ik veel hoe dat heet. iig je word er heel erg tjill van, beetje van de wereld zeg maar, lijkt beetje op bezopenheid, alleen dan veel vager, drink dan 1 groot glas bier erbij en op het vliegtuig zoveel mogelijk gratis witte port en rooie port door elkaar, succes verzekerd
.ik was volgens iemand echt helemaal van de wereld, beetje voor je uit staren enzo , wil ik eigenlijk nog wel een keertje
|
|
|
|
|
misschien kun je opzich nog wel het beste een fles strorum halen
en dan gewoon met een rietje vet snel drinken kun je met 1 fles wel meerdere malen doen, en anders gewoon fles passie en pinacolada door mekaar drinken ofzo
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|