Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zoek nog een goede vervanger voor Novib (ook op straat jaja, net als Amnesty en Greenpeace). want die stuurden me de hele tijd acceptgiro's of ik niet NOG meer wilde geven, nou nee dat wil ik niet en ik wil ook niet dat jullie geld van mijn girorekening afschrijven!!!!
![]() dus als iemand een suggestie voor een vereniging waardoor ik mijn schuldgevoel maandelijks kan afkopen met een niet nader te noemen bedrag en dan het liefst heeft eentje voor arme zielige kindjes met hongerbuikjes dan houd ik mij aanbevolen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben alleen lid van cjp maar die doen niet zoveel geloof ik. we hebben we een novib kalender en unicef kerstkaarten ![]()
Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 16:09. |
![]() |
||
Citaat:
Als je trouwens geen acceptgiro's telkens thuis wilt krijgen, moet je gaan machtigen.
||
Citaat:
Verder zet ik bij goede doelen altijd grote vraagtekens waar het geld blijft. En krijg ik er om een of andere reden altijd een beeld bij, dat oude vrouwtjes behoorlijk gemanipuleerd worden om maar een groot deel van hun erfenis achter te laten. Zoals vroeger rijke mensen zich toch nog maar lieten bekeren en afstand deden van hun bezit. Vooral bij Greenpeace ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kinderen het gelukkigst in Nederland Fides | 38 | 04-03-2007 22:28 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[bio] aids looneylover | 3 | 30-01-2007 17:29 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Lifestyle |
Vegetarier worden --> pubertijd Verwijderd | 300 | 17-07-2003 15:22 | |
Giro 800800 www.hulpaanirak.nl hulpaanirak | 8 | 28-04-2003 22:31 | |
MacDonalds aangeklaagd door 'dikke' mensen rockyj | 48 | 28-11-2002 11:52 |