Advertentie | |
|
![]() |
|
Het zou geweeeeeeeeeeeldig zijn om eens tuttig te zijn
![]() Nee ik wil niet anders zijn dan nu. Ik ben zo wie ik ben dus waarom zou ik anders moeten zijn? Dan had ik dat allang gedaan..
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zou het niet willen, ben best tevreden met mezelf.
![]() MAAR ik vraag me wel eens af hoe ik geweest zou zijn als ik 'normaal' geweest was. Wat voor vrienden ik zou hebben, wat ik leuk zou vinden, hoe ik eruit zou zien enz. enz. Maar om dat nou in praktijk te brengen, nee dank je ![]()
|
Verwijderd
|
Ik draag nu meestal gewoon strakke broeken en truitjes. Ik ben dus zeg maar 'gewoon'. Maar ik zou wel eens helemaal gothic ofzo willen zijn maar dan wel vet mooi opgemaakt en mn haren heel mooi enzo. En dan een hele mooie jurk maar vind de meeste niet zo mooi dus dat wordt moeilijk.. maar lijkt me dus wel vet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik droom er al jaren van om in klederdracht naar een smartlappenfestival te gaan
![]() Maar nu even serieus, als ik anders wil zijn dan ik ben dan was ik dat wel geweest, zegmaar. Ik heb een uitgebreide kleding en muziek collectie dus ik kan dingen zelfs nog aan mn stemming aanpassen.. dus als ik eens chique uit wil gaan dan kan dat, als ik er bij wil lopen als een zak aardappelen bij wil lopen kan dat ook (maar dat is een kwestie van kleren niet willen weggooien ![]() Cat
|
Verwijderd
|
Hmm ik zou weles gothic willen zijn, zo'n waanzinnig mooie jurk aandoen en mooie make upjes enzow..ga ik echt nog een x doen
![]() ![]() Verder doe ik weles ineens iets heel anders dan normaal aan, ineens een heel net bloesje met wel een wijde broek eronder ofzow.. Dan krijg ik wel reacties van: huh wat zie jij er netjes uit, is nix voor jou ![]() |
![]() |
|
anders willen zijn qua gewoon kleding niet, want dan zouk dat gewoon doen (behalve gothicjurk, dat wil ik wel graag maar daar benk nie meisjesachtig genoeg voor en dat is gewoon niet mij...
anders willen zijn qua sommige eigenschappen van mij... jah dat wel ik zou graag minder onzeker, twijfelachtig en minder de rest van mijn gezeik zijn... en anders willen zijn qua een dagje een ander persoon zijn, hoeft nie perse een jongen maar ik zou weleens willen zien hoe een ander dingen beleeft en wat voor een opvattingen een ander heeft en de argumenten die hij/zij dan heeft daarvoor...
|
lijkt me wel glapsig voor een dag ofzow .. maar langer ook niet, het is niet ik ...
toen mijn rooie lokken eraf geknipt waren en ik dus weer een net kopje had zegmaar, toen ging ik ook weer in normale jeans, zwart shirt en daarover een witte blous aan naar school .. gewoon TE netjes .. echt IEDEREEN zat me aan te gapen, dat was wel glapsig opzich, maar btje te.. ![]()
|
ik zou me heeeeeel graag gothic kleden... k vind t echt heel mooi, k denk ook niet dat veel mense er vanop zouden kijken, omdat ik sowieso vaak extreme dingen doe qua uiterlijk(haar blauw verven enzo) ma ja.. k heb gwoon het lef niet
![]() ![]()
|
![]() |
Daar heb ik idd soms zin in, en dan doe ik het ook, maar ik ga me niet volledig van stijl ofzo veranderen voor een dag, mijn algemene 'stijl' is gewoon ene mix van allerlei verschillende, soms loop ik in rokjes en nylons (al dan niet visnet) met daarboven een strak struitje allemaal nogla zwart met rood, maar ik ga daar niet speciaal men haar voor zwart verven of make up opdoen. Soms loop ik er gewoon "trendy" bij, driekwart super wijde broek, met koel truitje van boxfresh erboven ofzo...ik draag gewoon waar ik zin in heb, en ja, dan krijg je idd soms wel commentaar vna de mensen rondom je, mar omenduur geraken ze't wel gewend. Ze moeten er maar tegen kunnen!:-)
Cheers, Gleip.
||
Citaat:
![]() [ontopic] Lijkt me ook wel lache hoor om in pak te lopen of als (echte) punker voor een keertje. Maar k denk eerder dat het eerste gebeurdt dan het laatste. |
![]() |
|
![]() |
Het streven naar wat ik wil zijn en wil worden is nog niet over...
Dus wie weet verander ik nog ![]() Ik zou wel eens voor een dag echt mezelf willen mee maken (dus mijn moeder of vriend willen zijn..) Om te ontdekken hoe irritant, lief, vreemd, leuk, normaal, anders euh.,.. yada yada yada etc.. ik wel niet ben. ahum... That's weird.. lijkt mij dan... Jezelf zijn is soms toch al wel spectaculair genoeg?! Trwns ze rekenen mij ook bij de anders groep. Ik hang er tussen in vind ik.. ik ben niet te anders maar ook niet te gewoon.. ik is mij!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
zit vast op het MBO/wil naar HBO/buitenland; wat zou jij doen? minnte | 3 | 31-03-2010 16:47 | |
De Kantine |
Welk dier, voorwerp, stof of ander fysiek ding zou jij graag zijn? Verwijderd | 36 | 27-01-2009 01:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
We werken niet hard genoeg in Nederland Verwijderd | 158 | 22-02-2005 09:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
als jij iets anders dan een mens kon zijn, wat wilde je dan zijn? sas1324 | 35 | 11-06-2003 18:51 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |