Advertentie | |
|
![]() |
|
Had ze vandaag nog aan! Voor de warmte, onder een wijde broek, anders is het zo koud aan mijn beentjes. Vet handig eigenlijk.
Met een leuke rok of 3kwartbroek vind ik het ook wel leuk staan, maar niet zo netjes dan. Vandaag had een meisje ze om haar voeten heen en dan in haar lage puntschoentjes gepropt, eigenlijk meer van die balletschoentjes. Geen combi :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() beenwarmers kunnen wel leuk staan, maar dan vaak alleen in combinatie met rokje en niet in fluo kleurtjes etc. ik heb ze niet, als ik koude voetjes/beentjes heb dan doe ik skisokken aan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik vind ze opzich wel leuk staan..maar nu iedereen er mee loopt vindt ik het wel weer een beetje genoeg..
vandaag zag ik iemand met beenwarmers over dr laarzen..de laarzen kwamen er boven uit, en het labeltje (waarop staat op hoeveel ze gewassen moeten worden ed) stak er boven uit.. was geen gezicht ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja de trends zijn ook gebaseerd uit de balletscene.. Beenwarmers waren vorig jaar in, maar in nederland duurt het altijd eventjes voordat het echt gewardeerd [hoe loopt dat woord ookal weer?] wordt.. Vorig jaar liep ik ermee en werd ik voor gek verklaard 'of ik voetbalsokken aanhad' en 'kom je van sporten' nu dragen diezelfde mensen dagelijks de beenwarmers ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |