Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vaag, hoe weet iedereen dat ze dichtbij waren? Als je het echt wilde, en je wist hoever je nog moest gaan, waarom deed je het dan niet? Waarom stopte je?
Zelf heb ik 2 in het ziekenhuis gelegen omdat mijn maag leeggepompt moest worden, vond ik ook redelijk dichtbij. Met snijden.. Ach, wat is ver. Te ver in ieder geval niet, ik ben er nog. |
![]() |
||
Citaat:
en je zet een voet buiten de rand.. ,dan voel je het ook de spanning vasn als die andere voet meegaat is het doei.. zelfmoord gaat veel dieper je zit op het punt om dat moedwillig te doen, je doet inprincipe hetzelfde als een moordenaar..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*knuf* Laura p.s. Mjah, k ben t niet vaak eens met klootzak2001, maar soms ook wel hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() toch denk ik dat de situatie anders is... als je op het punt staat iemand te vermoorden, zit je vol met haat en woede. maar sta je op het punt zelfmoord te plegen, kan je natuurlijk ook vol woede en zelfhaat zitten, maar denk ik eerder vol verdriet en radeloosheid. nja, weet niet of ik ut nouw zo goed uit kan leggen... er zit natuurlijk wel een overeenkomst aan, maar er zíjn ook grote verschillen denk ik. dikke knuf mir |
![]() |
|
![]() |
Oh nee, ik heb nog nooit besloten iemand te vermoorden o.i.d.. wie het ook is, ik denk dat ik t schuldgevoel niet aan zou kunnen. Huurmoordenares worden is dus NIET voor dit katje weggelegd
![]() En zelfmoord, daar heb ik vaak over nagedacht, weleens wat dingen ondernomen maar nooit zo serieus.. ben een keertje voor een vrachtwagen weggehaald.. (ik dacht: nu blijf ik mooi staan ook - nja ik was toen pas 11 ofzo).. Maar het aantal doden dat ik gezien heb is minder leuk. Sowieso al mn opa's en oma's, twee ooms, nog wat familieleden, wat vrienden van mij en mn ouders.. en verder ook nog met mn neus bovenop een dodelijk verkeersongeluk gestaan, een dooie junk zien liggen en een dooie man in het zwembad gevonden op vakantie.. Rust er een vloek op mij ofzo? ![]() Cat (hoopt wat minder begrafenissen mee te maken dit jaar)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb er geen verstand van, maar ik verwacht bv. niet dat als ik een kogel in jouw vinger, voet etc. schiet, dat jij niet meer te redden bent ![]() maar ik snap wat je bedoelt ![]() ik heb btw niet geprobeerd zelfmoord te plegen. wat ik me nu opeens afvraag: is 't eigenlijk strafbaar als een lerares biologie vertelt dat je je pols niet zo, maar zo moet doorsnijden etc. als je dood wil gaan? |
![]() |
|
NIet heel dicht.
Maar ik zat een keer op school en ik voelde me niet zo goed. Zat een beetje naar buiten te kijken en het was behoorlijk klote weer. En opeens bedacht ik: eigenlijk is dit wel een mooie dag voor de dood. En daar schrok ik gigantisch van....
|
Ik denk niet dat ik mezelf zou kunnen doden. Ik wil echt absoluut niet dood en ik ben zelfs operst geconcetreerd op mezelf (om mezelf te controleren) als ik een mes in mijn hand heb (zodat ik niet uit emoties ga snijden - niet at ik de emoties daartoe heb maar... ik wil gewoon niet dood).
En dat is vervelend aan wat ik heb... ik betwijfel of ik schuldgevoel kan krijgen. En dat overdenken... je bent gewoon aan het denken wat je gaat doen. Waarom wel waarom niet... je begrijpt wel dat de 'waarom niet' kant logisch gezien véél sterker is. Maar emoties kunnen zo sterk zijn... daarom wil ik ook van ze af. Maar de wettelijke en evt materiële consequenties zijn de enige tegen-consequenties. Schuldgevoel enzo niet... ![]() ![]() ![]() Maar nogmaals, mijn zelfcontrole en de consequenties zijn ruim voldoende om me ervan te weerhouden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
t lijkt me idd niet erg slim om dat te vertellen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
d'r was ook een meisje flauwgevallen toen ze dat vertelde allemaal :/ Dus nu let ze iig meer op ![]() ze zat ons ook niet op te stoken ofsow ( zou niet best wezen ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb een keer fucking close bij de dood gestaan ik voelde me toen zwaar depri en had me polsen zowat helemaal
doorgesneden alles werd donker ik bloedde als een gek en toen ik wakker werd lach ik in het ziekenhuis todat me ma binnekwam ze viel zowat flauw toen was ik ook zwaar derpi nu nie meer |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Toen ik tien ofzo was heb ik mezelf een keer proberen te verdrinken in de wasbak in de badkamer. Toen lukte dat op een of andere manier niet, en toen heb ik mezelf van de trap proberen te gooien, maar dat kon ik niet, heb toen 5 minuten ofzo voor de trap gestaan, maar ik had de moed niet. Was beetje amateuristisch aan de gang toen...
|
zelfmoord, wel eens over nagedacht maar om zoiets nou de mensen die van je houden aan te doen wil ik niet.
Ik zie het ook als een bepaalde vorm van egoïsme... of...tsja hoe je dat nou moet zeggen, dat je te weinig rekening houd met de mensen om je heen. Maar in sommige gevallen is hier dus geen sprake van. Een vriend van mij heeft zich opgehangen toen hij 15 was omdat zn vriendin hem gedumpt had, ten minste dat kreeg ik te horen van zn ouders. Als dat nou echt de reden was, vind ik dat er wel sprake is van hetgeen wat ik hiervoor beschreef.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ja, ik ben er nog.. heb verder ook niet om uitleg gevraagd, als ze het niet nodig vinden om ook maar iets uit te richten op zo'n moment dan is naar mijn mening alles gezegd ![]() |
![]() |
|
Wat zelfmoord betreft, ik heb me een keer opgehangen maar ik werd net iets te snel gevonden.....
Wat moord betreft, ook heel dicht bij, maar dan in de zin van vermoord worden. Omdat m'n (gehandicapte) broertje zich vroeger niet echt kon beheersen als ie kwaad was. Dus mja, zo nu en dan vloog er een mes op me af, of wilde hij me wurgen. Maar dat was zo'n 6 jaar geleden toen het dagelijks gebeurde.... Gelukkig is m'n broertje opgenomen geweest en slikt goeie medicijnen, dus hij kan zich nu wel goed beheersen. Maar ja, wat mij zo vaak had kunnen gebeuren. Is bij een goeie vriendin wel gebeurt....... ![]() Zij werd vermoord door haar broer 1½ jaar geleden. Niet omdat haar broer een handicap had, maar in een zware depressie zat en in een paniekaanval haar gewurgd heeft..... ![]() Dus dat hele gedoe was voor mij een confrontatie, waar ik het wel moeilijk mee heb..... ![]() *still miss ya my girl.....* |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |