Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik heb, for a change, geen hekel aan carnaval..
heb zelfs een outfit, bestaande uit een flashy paar luidsprekers op mijn rug en een opengewerkte helm met een aantal leds en ander geinig spul ter versiering. Heb er afgelopen jaar mee rond gelopen, het is zwaar maar dan heb je ook wat (door de autoversterker en accu weegt het ding in totaal zo'n 12 a 13 kilo) Kan zelf bepalen wat ik hoor, en iedereen binnen een straal van zo'n 50 meter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
moet je voor de gein es een wedstrijd van het nederlands elftal kijken, daar zitten mensen tussen die zouden hier met carnaval uitgelachen worden....een molen op je kop, hoe verzin je het ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
wij gaan dit jaar als rugbyteam of american football weet ik hoe 't heet...
meisjes in cheerleadersoutfit, jongens zo'n ding aan (niet alleen zo'n rugbyshirt maar ook van die 'schouders' zeg maar), jaah en 1 meisje ook nog dan... niet bijster origineel maar dit jaar bij gebrek aan beter, scheelt wel dat we met n grote groep zijn en dus echt n team vormen en niet slechts groepje van 3 in cheerleadersoutfit...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry, ik dacht dat zelfs JIJ die tijd wel had gehad, valt dat dus even tegen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 15:16. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vier het niet, vind het een proletenpartij, maar áls ik het zou vieren ging ik als heks, en dan zou dat er ongeveer zo uitzien:
Heksenlook Of als beauty, wordt moeilijker te realiseren, maar ongeveer zo: http://pics.sjeemz.nl/getpicture.php...8&check=4ba21d |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Carnaval lifestyle Metal | 69 | 18-02-2007 11:01 | |
De Kantine |
Wat worden jullie met carnaval? BaLLooN | 222 | 06-02-2004 12:20 | |
Algemene schoolzaken |