Oud 09-01-2004, 15:30
Puta
Puta is offline
tijdens het downloaden van iets kreegik het volgende bestand,

9-1-04 0:20:06: Overgehaald bestandsdeel 43 is corrupt ([PC-ITA].C&C.Generals.-.Zero.Hour.-.Cd.1.-.by.Gogeta.iso)

Wat houdt dat precies in? is dat hele bestand nu waardeloos of alleen dat bestandseel en word ie opniew gedownload?

bvd
Oud 09-01-2004, 15:32
Chimera
Chimera is offline
Alleen dat deel, en het wordt opnieuw gedownload.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 15:34
Puta
Puta is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-01-2004 @ 16:32:
Alleen dat deel, en het wordt opnieuw gedownload.
gelukkig anders zou je zo'n kazaa effect krijgen bedankt voor je antwoord
Oud 09-01-2004, 15:46
Koen
Koen is offline
Citaat:
Put@ schreef op 09-01-2004 @ 16:34:
gelukkig anders zou je zo'n kazaa effect krijgen bedankt voor je antwoord
Dat is nou net 't geniale van eMule.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 15:49
Puta
Puta is offline
Citaat:
Koen schreef op 09-01-2004 @ 16:46:
ja dat is het wat minder snel downloaden wel waard dan
Oud 09-01-2004, 16:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Koen schreef op 09-01-2004 @ 16:46:
Inderdaad! Niks irritanter dan een stuk pr0n van 500 meg downloaden en merken dat 'ie niet werkt!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 16:28
Enlightenment
Enlightenment is offline
Met eDonkey/eMule/xMule kun je inderdaad niet krijgen dat je een corrupt bestand download. Corrupt bedoel ik mee dat het afwijkt van het origineel.

Als je erg veel van dit soort meldingen ziet, doe je er verstandig aan om een IP filter in te bouwen. Hierdoor blokkeer je bekende 'stoorzenders', die veelal banden hebben met de RIAA en de MPAA (de kapitalistische maffia).
Oud 09-01-2004, 18:08
Puta
Puta is offline
nu is de download bijna klaar hij moey nog 360 kb maar doet ie dus niets meer is dit meer voorkomend?
Oud 09-01-2004, 18:23
R-J-N
R-J-N is offline
nu een dergelijk topic toch open is over eMule...ben zelf op dit moment bezig om de instellingen goed te krijgen.

Nu meld eMule elke keer als ik met een server contact maak dat port 4662 niet open staat. Ik werk met Win 2000 en zit achter een router en gebruik ZoneAlarm als Firewall. Nu kan ik in Win2000 nergens ontdekken hoe ik die port open kan zetten (heb wel gevonden dat TCP en UDP alles aanvaarden), binnen ZoneAlarm kun je alleen je Firewall op High, Medium of Low zetten, maar nix specificeren en de router weet ik nix van.

Iemand een oplossing die die op een makkelijke manier aan mij uit kan leggen, weet er wat dit betrefd bar weinig van af...
Oud 09-01-2004, 23:59
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
Jinx-Boy schreef op 09-01-2004 @ 19:23:
nu een dergelijk topic toch open is over eMule...ben zelf op dit moment bezig om de instellingen goed te krijgen.

Nu meld eMule elke keer als ik met een server contact maak dat port 4662 niet open staat. Ik werk met Win 2000 en zit achter een router en gebruik ZoneAlarm als Firewall. Nu kan ik in Win2000 nergens ontdekken hoe ik die port open kan zetten (heb wel gevonden dat TCP en UDP alles aanvaarden), binnen ZoneAlarm kun je alleen je Firewall op High, Medium of Low zetten, maar nix specificeren en de router weet ik nix van.

Iemand een oplossing die die op een makkelijke manier aan mij uit kan leggen, weet er wat dit betrefd bar weinig van af...
ZoneAlarm vraagt zelf of het programma toestemming mag op op het netwerk/internet te mogen. Om te beginnen moet je het programma dus toestemming geven. Dit kan je zien bij Programm Control (links) en dan het tabblad Programms. Daar moet eMule tussenstaan, en van eMule ook alles op een groen V-tje.

Een port open zetten ligt aan de modem/router die je hebt.
Lees Hier
Oud 10-01-2004, 00:01
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
Put@ schreef op 09-01-2004 @ 19:08:
nu is de download bijna klaar hij moey nog 360 kb maar doet ie dus niets meer is dit meer voorkomend?
Opnieuw inloggen?
Oud 10-01-2004, 03:49
Enlightenment
Enlightenment is offline
@Jinx-Boy

Die poorten hebben niets met een firewall te maken. Application level firewalls geven programma's als eMule toestemming om packets te verzenden, maar dat heeft verder niets te maken met jouw probleem dat jouw port 4662 niet beschikbaar is.

Je hebt een router, die kan niet ruiken waar pakketjes naartoe moeten als ze van internet af komen. Alleen als jij het initiatief tot communicatie legt, kunnen packets terugkomen. Met andere woorden, jij kunt iemand bellen met je mobiele telefoon, en dan kan de ander terugpraten. Maar een ander kan jou niet zomaar opbellen. Als je dat wilt, heb je een port forward nodig.

Hoe dat moet kun je lezen in de handleiding van je router. Meestal kun je op de ingebouwde website bij Virtual Server of Port Forwards de forward instellen. Intern en extern poort 4662 forwarden naar je interne IP adres, zoals 10.0.0.12 of 192.168.0.3.
Oud 10-01-2004, 03:50
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Put@ schreef op 09-01-2004 @ 19:08:
Gewoon even wachten, laatste stukje gaat langzamer omdat je klaar bent met de chunks die mensen aan je stuurden, en nog één of twee chunks afgemaakt moeten worden. Kwestie van eventjes wachten.
Oud 10-01-2004, 14:17
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 10-01-2004 @ 04:49:
[...]
Hoe dat moet kun je lezen in de handleiding van je router. Meestal kun je op de ingebouwde website bij Virtual Server of Port Forwards de forward instellen.
of bij NAT of NAPT, meestal staat dit onder Advanced settings.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten