Oud 16-01-2004, 21:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik krijg haar niet uit m'n hoofd. Iedre 5 minuten denk ik aan haar. Maakt niet uit wat ik aan het doen ben, of wie ik om me heen heb. Of ik nou op school zit, of thuis, of bij vrienden. Ik wil ook wel eens 'n uurtje zónder aan haar te denken! Hoe doe ik dat?

Laatst gewijzigd op 16-01-2004 om 21:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2004, 21:45
jet
jet is offline
niet....
Oud 16-01-2004, 21:46
Verwijderd
Mja, door iets te doen waarbij je níet aan haar kan denken... Maar wat weet ik ook niet... Heel geconcentreerd iets doen dus...

Spannend boek lezen? Hele goede film gaan kijken?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 21:52
Maarten
Maarten is offline
MarkB, ik begrijp je probleem maar je hebt een paar dagen geleden ook al een topic over dit onderwerp gemaakt.

Take action or lay back and live with the resulting discomfort
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 21:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 16-01-2004 @ 22:52:
MarkB, ik begrijp je probleem maar je hebt een paar dagen geleden ook al een topic over dit onderwerp gemaakt.

Ja, maar dit gaat toch weer over een ander aspect. Je hoéft niet te reagren. Als je moe wordt van me -wat ik best kan begrijpen- dan hoef je niks te zeggen. Ik praat hier veel over met m'n vriendinnen, maar zelfs dan vind ik het fijn om de mening te horen van mensen die verder van me afstaan, zoals op dit forum.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 21:59
Jules
Jules is offline
Maar hij heeft wel gelijk

vind ik
Oud 16-01-2004, 22:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sooz schreef op 16-01-2004 @ 22:59:
Maar hij heeft wel gelijk

vind ik
Tuurlijk mag jij dat vinden. Maar ik post hier en iedereen mag zelf uitmaken of-ie reageert of niet.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 22:11
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 16-01-2004 @ 22:52:

Oud 16-01-2004, 22:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 16-01-2004 @ 23:11:
Makkelijker gezegd dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 22:19
Last Resort
Last Resort is offline
je denkt van 'ik wil niet aan haar denken, niet aan haar denken, niet aan haar denken, KUT, denk toch steeds aan dr'

dat werkt niet he

zorg gewoon dat je wat anders om handen hebt, plan je dag vol zodat je genoeg anders te doen hebt. Werkt het beste.
Oud 16-01-2004, 22:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 16-01-2004 @ 23:19:
je denkt van 'ik wil niet aan haar denken, niet aan haar denken, niet aan haar denken, KUT, denk toch steeds aan dr'

dat werkt niet he

zorg gewoon dat je wat anders om handen hebt, plan je dag vol zodat je genoeg anders te doen hebt. Werkt het beste.
Je dag vol plannen. Als al je vriendinnen een vriendje hebben en daar 't hele weekend mee bezig zijn. Doordeweek tijd zat hoor, en in 't weekend wel chatten enzo, maar verder: vriendje vriendje vriendje. Maar dat neem ik ze nie kwalijk. Zou ik ook doen. En ze zijn gewéldig, hoor, de meiden! staan altijd voor me klaar (maar willen dus ook tijd met t vriendje)!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 22:33
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
MarkB schreef op 16-01-2004 @ 23:17:
Makkelijker gezegd dan gedaan.

Trust me, I know.
Ik ken het gevoel wel een beetje.
Maar ik stond voor mijn gevoel machteloos toen.
En tja, volplannen.. Ga weet ik veel wat doen? Sporten, echt intensief ofzo. Zodat je je gedachten echt veel vaker van haar af hebt. Want als je heel t weekend niks te doen hebt en vanzelf aan haar gaat denken, denk je doordeweeks ook veel vaker aan d'r. Op zich niet erg dat je aan haar denkt ofzo, maar volgens mij ga je er sooner or later bij wijze van spreken 'kapot' aan.
Oud 16-01-2004, 22:38
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
MarkB schreef op 16-01-2004 @ 23:22:
Je dag vol plannen. Als al je vriendinnen een vriendje hebben en daar 't hele weekend mee bezig zijn. Doordeweek tijd zat hoor, en in 't weekend wel chatten enzo, maar verder: vriendje vriendje vriendje. Maar dat neem ik ze nie kwalijk. Zou ik ook doen. En ze zijn gewéldig, hoor, de meiden! staan altijd voor me klaar (maar willen dus ook tijd met t vriendje)!
je kan je dag toch ook volplannen zonder vriendinnen? heb je geen mannelijke kennissen ofzo? Heb je geen hobby's?sport?baantje?iets opruimen thuis?CDs kopen/iets anders winkelen? ook niets te doen in huis waar je al tijden tegenaan zit te hikken?
Oud 16-01-2004, 22:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 16-01-2004 @ 23:38:
je kan je dag toch ook volplannen zonder vriendinnen? heb je geen mannelijke kennissen ofzo? Heb je geen hobby's?sport?baantje?iets opruimen thuis?CDs kopen/iets anders winkelen? ook niets te doen in huis waar je al tijden tegenaan zit te hikken?
Ja, mannelijke 'kennissen' heb ik wel, maar die zie ik alleen op school en daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel mee, en het merendeel daarvan is ook al bezet. Baantje: op het moment niet. Zoek wel, maar 't zijn moeilijke tijden. Hobbie's: waar ik me voor interesseerde kan ik me moeilijk toe zette doordat 'zij' in m'n hoofd zit. Ik moet nog wel veel aan m'n kamer doen, ja, daar zit ik tegenaan te hikken.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 01:00
Verwijderd
Afleiding zoeken in dingen. Ga intensief sporten, stomme spelletjes doen met broertjes&zusjes, kijk een film waarin je je helemaal kan inleven
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 01:02
Verwijderd
Je ontrukken aan het dagelijks leven.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 08:07
Rubke18
Rubke18 is offline
Je moet zorgen dat die meid hetzelfde gevoel krijgt
Oud 17-01-2004, 08:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ga andere dingen doen... En is het zo erg om de hele tijd aan haar te denken? Probeer het positieve ervan eruit te halen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 09:34
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
ga een paar uur slapen!!
Oud 17-01-2004, 09:37
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
MarkB schreef op 16-01-2004 @ 23:44:
Ja, mannelijke 'kennissen' heb ik wel, maar die zie ik alleen op school en daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel mee, en het merendeel daarvan is ook al bezet. Baantje: op het moment niet. Zoek wel, maar 't zijn moeilijke tijden. Hobbie's: waar ik me voor interesseerde kan ik me moeilijk toe zette doordat 'zij' in m'n hoofd zit. Ik moet nog wel veel aan m'n kamer doen, ja, daar zit ik tegenaan te hikken.
begin gewoon met je hobbie's, of ga je kamer opruimen. Zet een muziekje dr bij aan. Misschien krijg je haar dan nog niet uit je hoofd, maar je doet tenminste wat nuttigs. Voel je je meteen een stuk beter. Of ga desnoods een stuk fietsen. Doe iets.
Oud 17-01-2004, 12:38
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 16-01-2004 @ 22:45:
Ik krijg haar niet uit m'n hoofd. Iedre 5 minuten denk ik aan haar. Maakt niet uit wat ik aan het doen ben, of wie ik om me heen heb. Of ik nou op school zit, of thuis, of bij vrienden. Ik wil ook wel eens 'n uurtje zónder aan haar te denken! Hoe doe ik dat?
Als ik niet in precies dezelfde situatie had gezeten (alleen dan om een jongen) had ik je graag willen proberen te helpen...
Oud 17-01-2004, 12:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-01-2004 @ 09:59:
Ga andere dingen doen... En is het zo erg om de hele tijd aan haar te denken? Probeer het positieve ervan eruit te halen.
Het is wel leuk om aan haar te denken. Maar niet 24/7. Ik wil af en toe ook gewoon rust in m'n hoofd; ff niks.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 12:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Rubke18 schreef op 17-01-2004 @ 09:07:
Je moet zorgen dat die meid hetzelfde gevoel krijgt
Jep, maar het is, na meer dan een jaar, net uit met d'r vriendje. Ik moet het rustig aan doen en niks pushen, want daar heeft ze een gruwelijke hekel aan. Het ging met d'r vriend ook uit omdat-ie te claimerig was.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 12:57
Marcade
Marcade is offline
Ga idd. andere dingen doen; als het even kan met andere mensen.

Zorg ook dat je geen contact meer met haar hebt, en dat alles wat met haar te maken heeft weg is. Foto's, mailtjes, dat soort dingen.

Na een tijdje word 't minder en op den duur gaat 't wel weg.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 12:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Marcade schreef op 17-01-2004 @ 13:57:
Ga idd. andere dingen doen; als het even kan met andere mensen.

Zorg ook dat je geen contact meer met haar hebt, en dat alles wat met haar te maken heeft weg is. Foto's, mailtjes, dat soort dingen.

Na een tijdje word 't minder en op den duur gaat 't wel weg.
Dan heb je me denk ik verkeerd begrepen. Het is net uit met d'r vriendje en ik moet nu even niks pushen en haar tijd geven, maar ik wil haar niet vergeten ofzo. Ik wil alleen niet 24/7 aan d'r denken, want ik wil ook wel eens rust in m'n hoofd.

Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 13:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2004, 13:04
Dolores
Dolores is offline
Ik begrijp uit je verhaal dat je altijd aan haar denkt, wat je ook aan het doen bent.. maar probeer toch met zoveel mogelijk dingen (geconcentreerd) bezig te zijn. Dus zorgen dat je gewoon geen tijd hebt om aan haar te denken. De kans is bovendien ook wel groot dat het gevoel vanzelf wel (voor een deel) wegslijt.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:18
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 13:59:
Dan heb je me denk ik verkeerd begrepen. Het is net uit met d'r vriendje en ik moet nu even niks pushen en haar tijd geven, maar ik wil har niet vergeten ofzo. Ik wil alleen niet 24/7 aan d'r denken, want ik wil ook wel eens rust in m'n hoofd.
hrmm ok sorry.

Gooi alles dan niet weg; maar stop 't op een plek waar je 't niet ziet.

voor de rest is alles nog gewoon van toepassing. Ga afleiding zoeken, vooral met andere mensen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:31
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Nou Mark ik vind het erg kut voor je.. Maar je hebt tog ook vrienden? Ga daar eens wat leuks meedoen.. Hetzelfde als ik tegen Charlottetje ook al heb gezegd ga eens uit.. En er es geen remedie op dat heb ik zelf ook wel doorgehad, maar als je weer een ander meisje zie en je wordt er superflieft op ben je haar weer wel vergeten or! Het heeft zijn tijd nodig.. En als ze niks om je geeft of iig als je bijna zeker weet dat et niks gaat worden blijf dan niet kniezen en ga weer op meidenjacht .. Trouwens niet te veel naar zielige muziek luisteren als Volumia (Machteloos) , Guus Meeuwis (Zo ver weg), Batiste (vakantieliefde) enzz.. Hahah had ik bij een ex erg veel last van.. Was een vakantieliefde en ik was er hoteldebotel op, maar de afstand was gewoon te ver (midden Frankrijk, sommige kennen het verhaal vast nog wel ).. En op een gegeven moment schreef ze niks meer en ga zo maar door.. Ik kon het gewoon niet verwerken en baalde er enorm van... En ik heb nog een half jaar aan haar gedacht maar toen ik weer een ander leuk meisje zag was ik daar helemal flieft op en moest ik die Charlene helemaal niet zien.. Mwa met dat meisje was het niet allemaal zo goed gegaan.. Bij mij flopt zoiets altijd.. Ben best onzeker van mijn eigen.. En nou ja als het maar ff stil wordt dan.. De meeste meiden zijn op het eerste blik op mij verliefd.. (mm hoezo arrogant , maar nu komt de rest) daarna droppen ze me meestal .. Gehee.. Dus je bent niet de enige.. Maar nu heb ik weer al gelukkig een tijdje een lieve vriendin! Mark je bent nog niet bejaard ofzo en er komen nog zoveel meiden, blijf en denk gewoon niet bij dat ene meisje!

Ohh en heb een stukje niet gevolgd.. Is het dus uit?! Nou bel naar haar dan! Ik wet niet hoe lang het nu al geleden is, maar vraag hoe het met haar gaat, hoeft geen gesprek te zijn van 20 minuten alleen maar vragen hoe het nu met dr gaat.. Nou je zegt dat je nog wel wat laat horen via een smsje.. En whoppa.. En neeej opdringerig zijn is nooit goed of je moet het beide zijn ..

Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 14:24.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 11:57
Dzanan
Dzanan is offline
Rook een joint
Oud 18-01-2004, 12:14
Unexplained
Unexplained is offline
Mogelijk is het juist die extreme afhankelijkheid die haar de stuipen op het lijf heeft gejaagd.

Reflecteer je eigen gedrag eens.
Oud 18-01-2004, 13:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
MarkB schreef
(goed bedoeld: )
geef jezelf eens een trap onder je kont!
je wil een baantje maar 't zijn moeilijke tijden? Onzin. Ga bij elke zaak waar je wel zou willen werken langs en geef niet op. Baantjes komen niet naar jóu toe, jij moet ze ophalen. En niet een enkele keer langsgaan om niks meer van een zaak te horen. Nee, ga nog maar eens langs om te laten zien dat je het écht wil.
En je kamer opruimen: doe dat gewoon! 'Ik zit er tegen aan te hikken', nou, zorg dan maar dat dat niet meer zo is. Je wil toch afleiding? Dus huppekee, cdtje lekker hard aan en al zingend (of niet ) opruimen.
Hobbies: als zij op dit moment je enige hobby is, dan is het tijd dat je nieuwe zoekt. Ga (morgen) naar de bieb, haal daar leuke leesboeken, boeken van dingen waar je je in interesseert of andere boeken en dwing jezelf die boeken uit te lezen.
Koop/download/leen computerspelletjes en zoek net zolang tot je iets hebt waar je verslaafd aan raakt.
Ga sporten: bij een club of zelfstandig, maakt niet uit. Fietsen, hardlopen, fitnessen, voetballen enz enz, er is zat te doen.
Ga je achterstallig huiswerk inhalen, ga een cursus volgen, ga je foto's/cd's/dvd's wat dan ook ordenen.
In ieder geval: ga wat doen en stop met dat zelfmedelijden. Daardoor denk je júist alleen maar aan haar en kom je d'r nooit vanaf.
Oud 18-01-2004, 16:14
Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
MarkB schreef op 16-01-2004 @ 22:45:
I know the feeling

Je kunt idd heel geconcentreerd ergens aan gaan werken. Anders moet je maar een proberen te mediteren (dat werkt bij mij tenminste altijd).
Oud 18-01-2004, 20:40
L4uL4u~(L)~B4rT
L4uL4u~(L)~B4rT is offline
weet dat meisje wat je voor haar voelt?? anders kun je er misschien over praten met haar wat zei van jou vindt?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten