Advertentie | |
|
![]() |
|
je denkt van 'ik wil niet aan haar denken, niet aan haar denken, niet aan haar denken, KUT, denk toch steeds aan dr'
dat werkt niet he ![]() zorg gewoon dat je wat anders om handen hebt, plan je dag vol zodat je genoeg anders te doen hebt. Werkt het beste.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Trust me, I know. Ik ken het gevoel wel een beetje. Maar ik stond voor mijn gevoel machteloos toen. En tja, volplannen.. Ga weet ik veel wat doen? Sporten, echt intensief ofzo. Zodat je je gedachten echt veel vaker van haar af hebt. Want als je heel t weekend niks te doen hebt en vanzelf aan haar gaat denken, denk je doordeweeks ook veel vaker aan d'r. Op zich niet erg dat je aan haar denkt ofzo, maar volgens mij ga je er sooner or later bij wijze van spreken 'kapot' aan.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 13:23. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik begrijp uit je verhaal dat je altijd aan haar denkt, wat je ook aan het doen bent.. maar probeer toch met zoveel mogelijk dingen (geconcentreerd) bezig te zijn. Dus zorgen dat je gewoon geen tijd hebt om aan haar te denken. De kans is bovendien ook wel groot dat het gevoel vanzelf wel (voor een deel) wegslijt.
|
![]() |
||
Citaat:
Gooi alles dan niet weg; maar stop 't op een plek waar je 't niet ziet. ![]() voor de rest is alles nog gewoon van toepassing. Ga afleiding zoeken, vooral met andere mensen. ![]() |
![]() |
|
Nou Mark ik vind het erg kut voor je.. Maar je hebt tog ook vrienden? Ga daar eens wat leuks meedoen.. Hetzelfde als ik tegen Charlottetje ook al heb gezegd ga eens uit.. En er es geen remedie op dat heb ik zelf ook wel doorgehad, maar als je weer een ander meisje zie en je wordt er superflieft op ben je haar weer wel vergeten or! Het heeft zijn tijd nodig.. En als ze niks om je geeft of iig als je bijna zeker weet dat et niks gaat worden blijf dan niet kniezen en ga weer op meidenjacht
![]() ![]() ![]() ![]() Ohh en heb een stukje niet gevolgd.. Is het dus uit?! Nou bel naar haar dan! Ik wet niet hoe lang het nu al geleden is, maar vraag hoe het met haar gaat, hoeft geen gesprek te zijn van 20 minuten alleen maar vragen hoe het nu met dr gaat.. Nou je zegt dat je nog wel wat laat horen via een smsje.. En whoppa.. En neeej opdringerig zijn is nooit goed of je moet het beide zijn ![]()
Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 14:24. |
![]() |
||
Citaat:
geef jezelf eens een trap onder je kont! je wil een baantje maar 't zijn moeilijke tijden? Onzin. Ga bij elke zaak waar je wel zou willen werken langs en geef niet op. Baantjes komen niet naar jóu toe, jij moet ze ophalen. En niet een enkele keer langsgaan om niks meer van een zaak te horen. Nee, ga nog maar eens langs om te laten zien dat je het écht wil. En je kamer opruimen: doe dat gewoon! 'Ik zit er tegen aan te hikken', nou, zorg dan maar dat dat niet meer zo is. Je wil toch afleiding? Dus huppekee, cdtje lekker hard aan en al zingend (of niet ![]() Hobbies: als zij op dit moment je enige hobby is, dan is het tijd dat je nieuwe zoekt. Ga (morgen) naar de bieb, haal daar leuke leesboeken, boeken van dingen waar je je in interesseert of andere boeken en dwing jezelf die boeken uit te lezen. Koop/download/leen computerspelletjes en zoek net zolang tot je iets hebt waar je verslaafd aan raakt. Ga sporten: bij een club of zelfstandig, maakt niet uit. Fietsen, hardlopen, fitnessen, voetballen enz enz, er is zat te doen. Ga je achterstallig huiswerk inhalen, ga een cursus volgen, ga je foto's/cd's/dvd's wat dan ook ordenen. In ieder geval: ga wat doen en stop met dat zelfmedelijden. Daardoor denk je júist alleen maar aan haar en kom je d'r nooit vanaf.
||
Citaat:
![]() Je kunt idd heel geconcentreerd ergens aan gaan werken. Anders moet je maar een proberen te mediteren (dat werkt bij mij tenminste altijd).
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Maakt internet de mensheid dommer? Schipper | 31 | 16-05-2011 21:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
gratis treinvervoer Veenbes | 57 | 18-01-2004 16:28 | |
Software & Hardware |
uptime RenT | 19 | 15-12-2001 13:50 |