Advertentie | |
|
![]() |
|
roken moet van mij kunnen (ik rook niet) maar niet in het bijzijn van andere, dus niet in openbare gelegenheden.
op het werk zou het wel mogen, sommige mensen gaan juist beter werken als ze hun peukje op hebben. dat antirook beleid van de overheid is natuurlijk ook van de zotte! waarom: als je dit moet uitleggen heb je een hele pagina nodig. want dadelijk heb ik alle fouten (lees alles) van dit kabinet erbij gehaalt.
||
Citaat:
Trouwens, waarom is het wel zo dat je kunt zeggen: "Kom je vanmiddag ff een kopje thee drinken?" of (beter nog) "Kom je vanavond ff een Hertogje drinken?" Maar nooit: "Kom je vanavond gezellig een peukje roken?" Dan zouden er een hele hoop mensen zijn met een beter sociaal leven ![]() Of niet Gauloises? Geintje ![]()
||
Citaat:
![]()
|
dr zijn tig rooktopics geweest met voor- en tegen argumenten of roken slecht is, ja of nee.
Dat kun je als argument nemen of mensen moeten stoppen met roken ja of nee. Hoewel hier wel een dwingende gedachte uitgaat. Afkickcentra bouwen? ![]() Anyway, er is heel veel info te vinden op dit forum. Kijk maar via de zoekfunctie.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gestopt met roken, dosering medicijnen aanpassen? Verwijderd | 8 | 10-04-2011 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rook jij? (2009) Hulk | 192 | 02-08-2009 12:32 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête over roken LuCernaA | 2 | 31-05-2008 08:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken (II) hhendrikxx | 450 | 11-06-2007 16:22 | |
Rookverbod treft ook popconcert waaromniet? | 155 | 26-06-2002 12:41 | |
LH:Verklaar de oorlog tegen het Roken. Isa | 109 | 13-02-2002 03:10 |