![]() |
||
Citaat:
er is slechts een hele kleine kans dat je ongesteld blijft tijdens je zwangerschap en meestal zijn het dan andere bloedingen dan echt ongesteld zijn.
|
![]() |
sommigen hebben een soort 'schijn mensturatie' dan menstrueer je nog wel, maar ben je ook zwanger dat kan dus wel. Maar ik zou als ik jou was idd maar naar de dokter gaan, of een zwangerschap test gaan halen ofzo.. maar als ik ff nieuwsgierig mag zijn, wrom wacht je eerst 4 maanden?!
iig succes |
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel mensen komen er niet pas in de 8e maand achter dat ze zwanger zijn dat komt A: ze werden gewoon ongesteld B: ze slikten de pil C: ze gebruilkten een condoom Een harde buik kan nu nog niets met zwangerschap te maken hebben lijkt me en als er ook niet echt zeker reden toe is geweest(als je dus geen geslachtsgemeenschap hebt gehad) zal het wel eens verbeelding kunnen zijn. Als je echt onzeker bent moet je naar de dokter gaan of een zwangerschapstest laten doen. Die kan je echt helpen, wij zijn nl. geen profs!!! |
![]() |
|
Ga langs de drogist en koop een zwangerschapstest.
De kans dat je zwanger bent is erg klein, maar je kunt het wel zijn, dus voor de zekerheid zou ik wel een test doen. Ben je gelijk van die spanning af (eventueel kun je ook nog naar de dokter als je er nog niet zeker genoeg van bent).
|
Als je zwanger bent en je baarmoeder komt achter je schaambeen vandaan voelt dat sowieso hard.
daar is geen harde buik voor nodig. en die hoeven ook niet later in de zwangerschap te komen, ik kreeg voor het eerst een harde buik met 12 weken. En over het wel niet zwanger zijn terwijl je gewoon ongesteld word. Dat kan dus zeker wel. ik zou naar de huisarts gaan, want als je langer dan 16 weken zwanger bent is je hcg gehalte weer gedaalt waardoor een zwangerschapstest vals negatief kan uitslaan
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Kan ik zwanger zijn? Verwijderd | 2 | 22-06-2012 23:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger? Lieved | 15 | 25-04-2004 20:26 | |