Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2004, 21:40
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
Ik heb mijn strip 2 weken helemaal goed geslikt, maar de 3e week (deze) was ik 1 dag de pil vergeten dus heb ik de tweede dag 2 pillen geslikt nu ben ik de allerlaatste pil vergeten (de 4e dus) en in die dag dat ik het vergeten was heb ik sex met mijn vriendje gehad

Ik kwam er pas achter de dag erna, toen heb ik er dus 2 geslikt dus als het goed is moet ik morge ongesteld worden maar kan ik zwanger zijn???? *is heeel erg ongerust*
Oud 14-04-2004, 21:59
Verwijderd
De grote piltopic
Oud 14-04-2004, 22:05
Verwijderd
Zwangerschapstest.
Of gewoon 9 maanden wachten.
Oud 14-04-2004, 22:15
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Jadie schreef op 14-04-2004 @ 23:05 :
Of gewoon 9 maanden wachten.
Monty Python 'The meaning of life': *ploep* valt er weer een uit.

Piltopic, idd.
Oud 15-04-2004, 13:56
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-04-2004 @ 23:15 :
Monty Python 'The meaning of life': *ploep* valt er weer een uit.

Piltopic, idd.
aaaaaaaaaaaaaaaahhhh
Oud 15-04-2004, 14:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
de kans is zoooooo klein
aangezien je morgen ongesteld moet worden en een eitje maar twee dagen vruchtbaar is
en je de pil slikt waardoor er niet eens een eitje vrijkomt
ik denk een kans op de 0,00000000000001 ofzo
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-04-2004, 16:35
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-04-2004 @ 15:21 :
de kans is zoooooo klein
aangezien je morgen ongesteld moet worden en een eitje maar twee dagen vruchtbaar is
en je de pil slikt waardoor er niet eens een eitje vrijkomt
ik denk een kans op de 0,00000000000001 ofzo
eh... ik weet niet waar jij gezeten hebt tijdens biologieles, maar een eitje kan maar (zonder bevrucht te worden) 12 uur in leven blijven. Een zaadcel houd het echter drie daren uit en kan "wachten" tot er een eitje vrijkomt. daar komt bij dat het moment dat je ongesteld moet worden, en het moment waarom ovulatie plaatsvind (en dat vind wél plaats als je de pil vergeet buiten je stopweek, daarom moet je, als dit gebeurt, eerst je strip afmaken en dan als je aan een nieuwe begint, pas de condooms weggooien), niets met elkaar te maken hebben. Door dingen als een veranderd eetpatroon, meer of minder beweging dan normaal, een griepje, of bijvoorbeeld tentamenstress kan je ovulatie later of juist eerder plaatsvinden, en is het dus mogenlijk dat je ovuleert terwijl je ongesteld bent (je oude eitje verlaat het gebouw terwijl het nieuwe eitje later tevooschijn komt doordat jij hebt zitten stressen over die vetvlek op je t-shirt die er niet uit is gegaan in de was).
ireentjah: k denk niet dat je zwanger bent, omdat je sex hebt gehad, en toen de pil bent vergeten. tenzij jij normaal altijd om...zeg maar... 7 uur 's ochtends je pil inneemd, deze vergeet en dan 's avonds laat sex hebt, jheb je als het goed is nog bescherming gehad van de pil van vorige dag. Zolang jij binnen 36 uur na de laatste pil met je vriendje gevreeën hebt, is er geen gevaar. Zaten er meer uren tusse, dan zou ik effe langs de huisarts gaan als ik jou was.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 15-04-2004, 17:38
kleinedraak
Tis al het 3e topic in deze lijst please hey!!! Als je onzeker bent, wij zijn ook geen artsen. De enige die het echt weet is de dokter of de zwangerschapstest. Succes
Oud 15-04-2004, 19:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
eh... ik weet niet waar jij gezeten hebt tijdens biologieles, maar een eitje kan maar (zonder bevrucht te worden) 12 uur in leven blijven. Een zaadcel houd het echter drie daren uit en kan "wachten" tot er een eitje vrijkomt. daar komt bij dat het moment dat je ongesteld moet worden, en het moment waarom ovulatie plaatsvind (en dat vind wél plaats als je de pil vergeet buiten je stopweek, daarom moet je, als dit gebeurt, eerst je strip afmaken en dan als je aan een nieuwe begint, pas de condooms weggooien), niets met elkaar te maken hebben. Door dingen als een veranderd eetpatroon, meer of minder beweging dan normaal, een griepje, of bijvoorbeeld tentamenstress kan je ovulatie later of juist eerder plaatsvinden, en is het dus mogenlijk dat je ovuleert terwijl je ongesteld bent (je oude eitje verlaat het gebouw terwijl het nieuwe eitje later tevooschijn komt doordat jij hebt zitten stressen over die vetvlek op je t-shirt die er niet uit is gegaan in de was).
sorry geen biologie gehad!!!
maar een eicel kan 2 dagen leven evenals een zaadcal
door de hormomen in de pil (oestrogeen en progestron) is er geen ovulatie! dit komt door de negatieve terugkoppeling van oestrogeen er is gewoon geen eicel dat tot rijping komt daardoor!
*in hoge uitzonderingen misschien*

maar kijk eens op www.pilvergeten.nl. dan kan je kijken of je nog beschermd bent of niet!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-04-2004, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ireentjah schreef op 14-04-2004 @ 22:40 :
Ik heb mijn strip 2 weken helemaal goed geslikt, maar de 3e week (deze) was ik 1 dag de pil vergeten dus heb ik de tweede dag 2 pillen geslikt nu ben ik de allerlaatste pil vergeten (de 4e dus) en in die dag dat ik het vergeten was heb ik sex met mijn vriendje gehad

Ik kwam er pas achter de dag erna, toen heb ik er dus 2 geslikt dus als het goed is moet ik morge ongesteld worden maar kan ik zwanger zijn???? *is heeel erg ongerust*
Hela,
als je je pil vergeten bent mag je nooit de volgende dag 2 pillen nemen. Je neemt er dan maar 1.
Oud 22-04-2004, 22:30
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
inky schreef op 22-04-2004 @ 23:24 :
Hela,
als je je pil vergeten bent mag je nooit de volgende dag 2 pillen nemen. Je neemt er dan maar 1.
volgens mij meot je als je in de 1e week de pil vergeet, wel degelijk de volgende dag 2 pillen nemen...
in de 3e week kun je geloof ik beter meteen je stopweek inlassen.
in de 2e week maakt het geen donder uit.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 22-04-2004, 23:38
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Ireentjah schreef op 14-04-2004 @ 22:40 :
Ik heb mijn strip 2 weken helemaal goed geslikt, maar de 3e week (deze) was ik 1 dag de pil vergeten dus heb ik de tweede dag 2 pillen geslikt nu ben ik de allerlaatste pil vergeten (de 4e dus) en in die dag dat ik het vergeten was heb ik sex met mijn vriendje gehad

Ik kwam er pas achter de dag erna, toen heb ik er dus 2 geslikt dus als het goed is moet ik morge ongesteld worden maar kan ik zwanger zijn???? *is heeel erg ongerust*
So what, en dan heb je een kind?
Oud 24-04-2004, 10:58
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 23-04-2004 @ 00:38 :
So what, en dan heb je een kind?
sorry ?


Sorry dat ik zo lang niet antwoorde, maar ik ben gelukkig niet zwanger ik ga wel extra extra oppassen in het vervolg! een ongeluk zit in een klein hoekje...
Oud 25-04-2004, 17:23
Guerrilla-Radio
Avatar van Guerrilla-Radio
Guerrilla-Radio is offline
En ik ben ik zwanger????

m'n vriendje heeft me laatst gevingerd.... ben ik nu zwanger????
help me aub...

__________________
* ik heb gesproken *
Oud 25-04-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Guerrilla-Radio schreef op 25-04-2004 @ 18:23 :
En ik ben ik zwanger????

m'n vriendje heeft me laatst gevingerd.... ben ik nu zwanger????
help me aub...

nee, dan ben jij homo.
Oud 25-04-2004, 20:26
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
grote piltopic.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger?
ForgiveMe
11 19-01-2017 10:28
Drugs & Alcohol ben ik zwanger
yoyojohan
0 11-01-2017 17:06
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger?
Mamasexo
9 08-09-2016 23:09
Seksualiteit Heb ik grote kans dat ik zwanger ben? :(
Lightmyfire
8 25-04-2016 19:18
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger?
xkusjemerel
13 27-04-2013 18:31
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger of niet?
Verwijderd
21 25-04-2012 10:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.