Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb jij nooit ergens over gelogen? Je bent nu misschien een beetje in de war, en heb je daarom zulke gedachtes, dat is ook volkomen logisch. Alleen, het hoeft helemaal niet zo te zijn, sterker nog, meestal is het niet zo.... En je zegt zelf: hiervoor heeft hij nog niet tegen je gelogen en hij heeft je iets heel belangrijks toevertrouwd.. Ik denk dat je hem weer moet proberen te vertrouwen, en ja, als hij dan weer liegt, dan zou ik me pas zorgen gaan maken.
|
Verwijderd
|
Een vriendin van me heeft 2,5 jaar voor 'r vriend verborgen gehouden dat ze rookte, omdat ze toen ze hem net had leren kennen verteld had dat ze niet rookte. (Zij vond hem leuk, hij was fel anti-roken, mjaaa.) Beetje lame, maar goed. Houdt niet in dat 'ie meer te verbergen heeft lijkt me, had 't meisje dat ik ken ook niet. Het een hoeft lang niet altijd het ander te betekenen.
|
![]() |
|
![]() |
Ik vindt liegen in een relatie erg slecht. het lijkt mij belangrijk dat je elkaar kan vertrouwen. ik vind het zwak als je liegt uit angst voor de reactie van de ander. dit hoeft niet te betekenen dat hij meer liegt, maar zo te zien heeft ie geen moeite met af en toe een leugen. daar zou ik niet tegen kunnen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Misschien had ie gewoon ff geen zin meer in dat gezeur van jou (ik bedoel het niet kwetsend tegen over jou, maar ik heb er zelf ook een hekel aan als iemand de hele tijd blijft roepen dat dat gerook zo stinkt..) en dat ie maar gewoon zei dat ie niet rookte. en het na de tweede keer vragen toch maar toe gaf..
ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je dat niet eerder gemerkt hebt dathij wel eens rookt, je ruikt dat toch wel aan z'n kleding ed? ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar ja als hij dan opeens een peuk gaat zitten roken waar zij bij is en hij het vaak ontkent om vervolgens toch toe te geven is wel een beetje stom ja. Ceaunijntje als hij vaker over kleine dingen gaat liegen moet je wel met hem een goed gesprek voeren want het is niet fijn ook al zijn het kleine leugentjes.
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou echt gruwelijk kwaad op hem zijn, kwaad in de zin van teleurgesteld dat hij toch nog rookt en dat hij gelogen heeft...
M'n vriend mag 2 dingen niet: mij ontrouw zijn (in wat voor zin ook) en roken... dat weet ie dondersgoed en zover ik weet doet ie beide niet (meer) ![]()
||
Citaat:
![]() Tja, jij hebt zelf de uitspraak gedaan dat het je niet uitmaakte of hij wel of niet zou roken, dus eigenlijk ben je er zelf bij. Hij had er nooit om mogen liegen, dat is waar, maar jij had ook wat duidelijker je standpunt naar voren kunnen brengen. Want dingen als 'ja' en 'nee' zijn nog altijd duidelijker dan 'het maakt mij niet uit' of 'het is mij eender'... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toch gebeurt het vaak, in mijn relatie ook.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
meid trek het je echt niet aan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
hoi hier ben ik weer 2 dagen later....
gister zei m tegen mij "je moet me geloven ik ben gisteravond gestopt met roken" hij wil echt stoppen zegt ie. ik vind dat ie die kans wel verdiend, hij heeft verder nergens over gelogen. en alle andere dingen tussen ons zitten toch wel goed, dus why zou ik me zorgen maken..... maar bedankt voor jullie reacties, dit topic kan dicht want het probleem is opgelost! groeten van s.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriendin wist dat ik rookte, en ik heb nooit beloofd daadwerkelijk te zullen stoppen, hooguit een paar pogingen tot. Ik zou nooit stoppen voor een ander, alleen omdat je het zelf wil. Als je het voor een ander doet, is de kans van slagen erg gering. Het enige is dat ik als ik bij haar ben doe is dat ik minder rook, om rekening met haar te houden |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
wat vinden de jongens onder ons van meiden/vrouwen die roken..? just_sharona | 53 | 04-08-2017 10:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Peter R. de Vries lost zaak Holloway op Verwijderd | 500 | 27-02-2008 19:58 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Doefus | 34 | 19-12-2004 20:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
"Roken" - Wat vind je er nu echt van? lapzwansruud | 464 | 22-08-2004 21:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 |