Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is volgens mij nooit echt aan geweest, alleen toen zij hem wilde heeft hij gewacht omdat zij eerst met een goede vriend van hem had en het dus niet kon maken om meteen wat met haar te beginnen zeg maar ;/
En toen is het weer aangegaan tussen die vriend en haar en toen had ie ze kans verspeeld en daar voelt ie zich nu klote over. /me pats MarkB on the shoulder |
![]() |
||
Citaat:
relaties zijn moeilijk, dat heb ik nu ook wel door helaas
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat is zinnig in dit geval, als hij zich er fijn bij voelt om het van zich af te schrijven en er mensen wel betrokken op willen reageren...
![]()
Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 13:00. |
![]() |
|
Heeej het is wel een zinnig topic "die jongen heeft dan ook weer ff zijn hart gelucht, magt ie?!"
On-topic: klein geheimpje mijn vriendin heeft het ook uitgemaakt met d`r vriendje... En raad eens ![]() Maar als het niks word blijf er dan niet te lang bij aarzelen en kijk weer naar andere meiden er zijn er nog zovele!
||
Citaat:
Tja, wat jij hebt, dat hebben andere mensen ook wel eens. Beetje afleiding zoeken, haar vergeten of weer contact met haar zoeken (als je dat weer wil). ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat zie je mij ook niet zeggen of wel soms
![]() Ik geef alleen aan waarom het wel een zinnig topic zou zijn... Dat jouw reactie juist degene is die totaal zinloos is, is je echter volkomen ontgaan...
Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 13:00. |
![]() |
|
Jeetje doe niet zo moeilijk zeg met z'n allen. De 1 toont medeleven, de ander vind het nutteloos. Als die laatste categorie dan gewoon even geen reply geeft ofzow of het iig daarbij laat, dan is er niets aan de hand lijkt mij... Beetje kinderlijk wat er nu gebeurd....
@ MarkB: *knuffel* Know how you feel, maar wees gerust, jou tijd komt nog wel! Beloofd!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maja.... Sterkte nog..
|
kweet hoe je je voelt... er is helaas weinig aan te doen.
Bij zit het zo dat ik een jongen leuk vindt waarmee ik heel erg close was maar net zoals bij jou iser nooit iets gebeurd..En nu vindt hij volgens mij iemand anders leuk en negeert mij ![]() kvoel me hier eigenlijk best wel rot door...en vraag me iedere keer af van waarom?? maarja...it happens en ik moet me er gewoon overheen zetten wat dus niet zo makkelijk blijkt te zijn want ik zit bij hem in de klas en dat andere meisje ook. Ik ga dus elke dag weer door een hel omdat ik ze dan de heletijd samen zie tsjaa..khoop voor jou dat het allemaal goed afloopt en succes nog!! ![]() *knuffel* |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
KUn je niet met haar gaan praten? Want dit werkt zo niet he...
Je gaat er zelf kapot aan..Praat met haar leg uit wat je voelt het maakt niet uit voor reactie je krijgt...dan ben je het tenminste kwijt en anders zul je altijd spijt krijgen omdat je het nooit geprobeerd hebt sterkte... ![]()
||
Citaat:
@ MarkB: Ik zal je wel vertellen hoe dat verlopen is, misschien dat je daar dan wat aan hebt.....al is het toch heel anders natuurlijk, maar toch. Liefde is moeilijk soms
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ff Aftasten, dus. Thanks. |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel, als zij dus ooit gezegd heeft dat het anders wel... nou ja, zit er dan niet gewoon een goede kans in? Kun je niet gewoon wat leuks met haar gaan doen, haar meenemen naar de bios ofzo, dan kan het beide kanten op gaan, toch? Of is dit nou een stomme opmerking?
||
Citaat:
![]() Ik ben alleen bang dat, als ik te snel van alles met d'r wil ondernemen, het op haar zal overkomen als te opdringerig en te pushy. Het is net een week uit met d'r vriendje en ik wil niet overkomen als één of ander roofdier dat zich op z'n prooi stort ofzo. Ja, vreemde vergelijking, ik weet het. ![]() Ik zou d'r volgende week mee uit kunnen vragen natuurlijk, maar ben ook altijd heel zenuwachtig als ik zoiets moet vragen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of vraag of ze je wil helpen met een opdracht vooor school waar je niet uitkomt...maar je moet wel iets ondernemen. En het is een beetje raar waarom ze jou zo laat wachten kbedoel je hebt recht op duidelijkheid...
||
Citaat:
||
Citaat:
ik wou dat mijn ex zoiets over mij schreef/voelde ![]() ![]() lief oor ![]()
||
Citaat:
![]() Zou je het niet eens aan haar laten lezen? ![]()
|
ik ben bang dat hij bang is dat dat te opdringerig overkomt.
Dat is nou juist zijn probleem (als ik het goed begrijp) Maar als dat toch niet zo is Mark!] absoluut doen hoor! Is wel een tekstje om voor te smelten! Zet het op een leuk kaartje en geef haar dat!
|
Ik heb haar vandaag meegevraagd naar de bios. We hebben afgesproken voor komende zaterdag. Ze vond het heel leuk, zei ze en ze was enthousiast. "Ik zat ook al aan zoiets te denken" zei ze. Verder hebben we vandaag weer wat 'stoeierig' gedrag vertoont op school. Ik heb haar dus weer gevoeld.
Nou kwam ik natuurlijk helemaal opgewekt thuis, verteld mijn zusje dat haar ex met een taxi-busje (hij chauffeurt) na school op stond te wachten. Het regende namelijk nogal en zij had hem opgebeld. Haar fiets werd achterin het busje gezet en toen zijn ze weggereden. Wat moet ik hiervan denken? |
![]() |
||
Citaat:
maar als ze wel goede vrienden zijn gebleven, ach, dan is het gewoon handig en goedkoop gebruik maken van zijn dienst denk ik... Heb niet het idee dat je er zoveel verkeerds van moet denken, want de manier waarop jij over haar verteld, tjsa, gewoon jij en dat meisje komen zo heel aardig en in mijn ogen 'normaal' over en zal er dus niet heel veel achter zitten. Probeer het anders gewoon te peilen bij haar, maar dan wel er voor zorgen dat het niet op zo'n manier is dat zij denkt dat jij haar niet vertrouwd. Wel heel leuk voor je dat je dus met haar naar de bios gaat! En als jullie een beetje gestoeid hebben is dat toch alleen maar een goed teken?
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 21:05. |
![]() |
|
Van een wederzijdse vriendin hoorde ik dat er helemaal niks aan de hand was. Zijn CD's lagen nog bij haar en zij had hem gebeld dat hij ze zelf maar op moest komen halen. Omdat hij toch in de buurt was, heeft hij haar opgehaald en haar fiets in het busje gezet, zodat ze niet door de regen hoefde. Toen heeft hij bij haar thuis zijn CD's opgehaald en... verder niks.
![]() |
![]() |
|
"Heel veel plezier"
Já, 'k wilde d'r eigenlijk ophalen bij haar thuis en na de film weer thuisbrengen, maar nu brengt haar vader haar met de auto. Dat wordt dus even voor de film afspreken in de bios en na de film meteen naar huis en helemáál niet met d'r mee naar haar thuis, om daar nog wat te blijven plakken. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt, en ik wil haar terug SpeedyMartinos | 25 | 16-12-2015 11:50 | |
Liefde & Relatie |
Ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd!!! X0120384 | 3 | 03-02-2011 14:11 | |
Liefde & Relatie |
help...ik wil men ex trg en ik durf geen contact te make (ik weet niet wat te zegg) jannik | 10 | 06-05-2010 21:23 | |
Liefde & Relatie |
met werkelijk alles wat ik doe, ik kan haar echt niet vergeten. Bruut | 24 | 01-05-2004 18:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] .boris | 14 | 04-02-2004 05:31 | |
Psychologie |
waarom wil ik haar helpen? black crow king | 15 | 10-08-2002 17:44 |