Oud 12-01-2004, 15:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het is al zo lang geleden...

Ik wil haar weer voelen, ik wil haar weer aanraken, haar weer omarmen, haar weer knuffelen.
Ik wil weer tegen haar aanliggen op haar bed, weer mijn handen op haar buik voelen, weer haar op m'n schoot hebben.
Ik wil mijn handen weer door haar haren laten gaan, haar handen door mijn haren voelen, ik wil haar weer ruiken, ik wil haar...

(Ik weet niet wat deze post moet opleveren, maar nou ben ik het tenminste kwijt)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2004, 15:37
Liss
Liss is offline
Is het uit?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:37
Balance
Balance is offline
Ik denk dat veel vrijgezellen dat hebben: gewoon iemand willen hebben om even mee te knuffelen of wat dan ook.
Is het dat echter niet, ben je echt nog verliefd op haar, vertel het d'r dan. Weet ze het al of weet je zeker dat zij niks met jou (meer) wil, probeer d'r dan toch te vergeten.
Denk aan al die mooie momenten. Denk d'r niet aan met in je achterhoofd 'had ik dat nog maar', maar met in je achterhoofd 'dat heb ik toch maar mooi gehad!'.

Verder is dit uiteraard wel een mededeling..
Oud 12-01-2004, 15:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Liss schreef op 12-01-2004 @ 16:37:
Is het uit?
Het is nooit aan geweest.

Zij had een vriendje en wij waren close met elkaar, maar er is nooit iets gebeurd (zoenen ofzo).
Nu is dat over. Tenzij zij alsnog iets met me wil. Maar dat zou dan nog wel even kunnen duren, en ik mis het nú.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:41
Maarten
Maarten is offline
Het is volgens mij nooit echt aan geweest, alleen toen zij hem wilde heeft hij gewacht omdat zij eerst met een goede vriend van hem had en het dus niet kon maken om meteen wat met haar te beginnen zeg maar ;/

En toen is het weer aangegaan tussen die vriend en haar en toen had ie ze kans verspeeld en daar voelt ie zich nu klote over.

/me pats MarkB on the shoulder
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:44
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 12-01-2004 @ 16:31:

Ik wil haar weer voelen, ik wil haar weer aanraken, haar weer omarmen, haar weer knuffelen.
Ik wil weer tegen haar aanliggen op haar bed, weer mijn handen op haar buik voelen, weer haar op m'n schoot hebben.
Ik wil mijn handen weer door haar haren laten gaan, haar handen door mijn haren voelen, ik wil haar weer ruiken, ik wil haar...

(Ik weet niet wat deze post moet opleveren, maar nou ben ik het tenminste kwijt)
Tsja, zou ik ook wel willen (met een bepaalde Jongen dus he...)
relaties zijn moeilijk, dat heb ik nu ook wel door helaas
Oud 12-01-2004, 15:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 12-01-2004 @ 16:41:
Het is volgens mij nooit echt aan geweest, alleen toen zij hem wilde heeft hij gewacht omdat zij eerst met een goede vriend van hem had en het dus niet kon maken om meteen wat met haar te beginnen zeg maar ;/

En toen is het weer aangegaan tussen die vriend en haar en toen had ie ze kans verspeeld en daar voelt ie zich nu klote over.
Klopt, behalve dat het nooit echt uit is geweest tussen die twee, tot afgelopen donderdag. Er is wel een tijdje geweest dat het slechter ging tussen die twee.

Citaat:
/me pats MarkB on the shoulder
Thanks!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:27
Sithan
Sithan is offline
Wat is zinnig in dit geval, als hij zich er fijn bij voelt om het van zich af te schrijven en er mensen wel betrokken op willen reageren...

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 13:00.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:31
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Heeej het is wel een zinnig topic "die jongen heeft dan ook weer ff zijn hart gelucht, magt ie?!"

On-topic: klein geheimpje mijn vriendin heeft het ook uitgemaakt met d`r vriendje... En raad eens

Maar als het niks word blijf er dan niet te lang bij aarzelen en kijk weer naar andere meiden er zijn er nog zovele!
Oud 12-01-2004, 16:34
Maarten
Maarten is offline
Tjah, dit topic is inderdaad niet zinnig voor iedereen... Slechts voor MarkB en zij die met soortgelijke problemen worstelen.

Als hij zich hierdoor beter voelt, fijn toch?

Kleine moeite.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:37
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 12-01-2004 @ 17:34:
Tjah, dit topic is inderdaad niet zinnig voor iedereen... Slechts voor MarkB en zij die met soortgelijke problemen worstelen.

Als hij zich hierdoor beter voelt, fijn toch?

Kleine moeite.
Je kent MarkB ofzo?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:40
Maarten
Maarten is offline
Nee ken hem niet, jammer voor je

Ik heb gewoon een keer een topic gelezen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:58
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Kom op niet op letten jongen er zijn altijd mensen die even emotie-loos zijn en in een droomwereldje leven, totdat zij zelf in een diep gat belanden , mmm dan zijn wij aan de beurt
Oud 12-01-2004, 18:13
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik zou je zo graag willen helpen of advies willen geven of zoiets, maar kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik het heel rot voor je vind en ik je heel veel sterkte en succes wens!
Oud 12-01-2004, 18:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 12-01-2004 @ 19:13:
ik zou je zo graag willen helpen of advies willen geven of zoiets, maar kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik het heel rot voor je vind en ik je heel veel sterkte en succes wens!
bedankt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:44
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2004 @ 16:37:
Verder is dit uiteraard wel een mededeling..
Idd, vandaar dat er weinig zinnigs over gezegd kan worden. Dit is niet lullig bedoeld maar maak er dan een heel topic van, waarin men ervaringen kan delen of weet ik veel wat en misschien nog wat discussiemateriaal..
Tja, wat jij hebt, dat hebben andere mensen ook wel eens. Beetje afleiding zoeken, haar vergeten of weer contact met haar zoeken (als je dat weer wil).
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:56
Sithan
Sithan is offline
Dat zie je mij ook niet zeggen of wel soms
Ik geef alleen aan waarom het wel een zinnig topic zou zijn...
Dat jouw reactie juist degene is die totaal zinloos is, is je echter volkomen ontgaan...

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 13:00.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 19:23
AngelLena
AngelLena is offline
Jeetje doe niet zo moeilijk zeg met z'n allen. De 1 toont medeleven, de ander vind het nutteloos. Als die laatste categorie dan gewoon even geen reply geeft ofzow of het iig daarbij laat, dan is er niets aan de hand lijkt mij... Beetje kinderlijk wat er nu gebeurd....

@ MarkB: *knuffel* Know how you feel, maar wees gerust, jou tijd komt nog wel! Beloofd!
Oud 12-01-2004, 19:31
snoodaard
snoodaard is offline
Egoïsme, je moet er van houden.
Oud 12-01-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 12-01-2004 @ 20:23:

wees gerust, jou tijd komt nog wel! Beloofd!
Niet lullig bedoeld maar daar hij heeft hij nu niks aan, hij wil het nu..

(kmoet me er eigenlijk niet mee bemoeien... maarja)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 19:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Alex schreef op 12-01-2004 @ 20:49:
Niet lullig bedoeld maar daar hij heeft hij nu niks aan, hij wil het nu..

(kmoet me er eigenlijk niet mee bemoeien... maarja)
Hij heeft nu nergens iets aan. Als je het op die manier bekijkt. Hij wil haar, zij is onbereikbaar, dus je kunt praten en zeggen wat je wilt maar nergens heeft hij wat aan dan. Niet als het nu meteen a la minuut moet gaan gebeuren. Vandaar dat ik zeg: zijn tijd komt nog wel.
Oud 12-01-2004, 19:56
Cinamon
Cinamon is offline
I know the feeling.

Tja, ik kan er niet veel op zeggen.
Heel jammer dat jullie niet meer close zijn..
Oud 12-01-2004, 20:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-01-2004 @ 20:23:
@ MarkB: *knuffel*
thanks.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:25
AltBat
AltBat is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 12-01-2004 @ 17:31:

On-topic: klein geheimpje mijn vriendin heeft het ook uitgemaakt met d`r vriendje... En raad eens
Waarom gebeurt mij nou nooit zoiets? Ik zit ongeveer met hetzelfde probleem. Ik heb alleen iets meer dan een jaar geleden verkering met haar gehad (1 week), en het is uitgegaan omdat ze het leeftijdsverschil te groot vond (ik 15, zij 13, toen).
Maja....

Sterkte nog..
Oud 16-01-2004, 20:06
xMelissax
xMelissax is offline
kweet hoe je je voelt... er is helaas weinig aan te doen.
Bij zit het zo dat ik een jongen leuk vindt waarmee ik heel erg close was maar net zoals bij jou iser nooit iets gebeurd..En nu vindt hij volgens mij iemand anders leuk en negeert mij
kvoel me hier eigenlijk best wel rot door...en vraag me iedere keer af van waarom??
maarja...it happens en ik moet me er gewoon overheen zetten wat dus niet zo makkelijk blijkt te zijn want ik zit bij hem in de klas en dat andere meisje ook.
Ik ga dus elke dag weer door een hel omdat ik ze dan de heletijd samen zie
tsjaa..khoop voor jou dat het allemaal goed afloopt en succes nog!!
*knuffel*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2004, 20:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 16-01-2004 @ 21:06:
kweet hoe je je voelt... er is helaas weinig aan te doen.
Bij zit het zo dat ik een jongen leuk vindt waarmee ik heel erg close was maar net zoals bij jou iser nooit iets gebeurd..En nu vindt hij volgens mij iemand anders leuk en negeert mij
kvoel me hier eigenlijk best wel rot door...en vraag me iedere keer af van waarom??
maarja...it happens en ik moet me er gewoon overheen zetten wat dus niet zo makkelijk blijkt te zijn want ik zit bij hem in de klas en dat andere meisje ook.
Ik ga dus elke dag weer door een hel omdat ik ze dan de heletijd samen zie
tsjaa..khoop voor jou dat het allemaal goed afloopt en succes nog!!
*knuffel*
Ooow voor jou is het dus nog erger. 'k Leef met je mee. *knuffel*
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 20:53
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
MarkB schreef op 12-01-2004 @ 16:31:

Het ligt denk ik niet aan HAAR.... maar aan dat je zin hebt in een vriendin...???
Oud 16-01-2004, 20:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
girlyinlove schreef op 16-01-2004 @ 21:53:
Het ligt denk ik niet aan HAAR.... maar aan dat je zin hebt in een vriendin...???
Nee, dit heb ik alleen met haar. Zij is zó speciaal voor mij. Ik ben zó close met haar geweest. Dit heb ik niet met eender welk meisje. Dit heb ik alleen met haar.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 11:28
Irresistible
Irresistible is offline
KUn je niet met haar gaan praten? Want dit werkt zo niet he...
Je gaat er zelf kapot aan..Praat met haar leg uit wat je voelt het maakt niet uit voor reactie je krijgt...dan ben je het tenminste kwijt en anders zul je altijd spijt krijgen omdat je het nooit geprobeerd hebt
sterkte...
Oud 17-01-2004, 13:00
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
CraZyG!rL schreef op 17-01-2004 @ 12:28:
Je gaat er zelf kapot aan..Praat met haar leg uit wat je voelt het maakt niet uit voor reactie je krijgt...dan ben je het tenminste kwijt en anders zul je altijd spijt krijgen omdat je het nooit geprobeerd hebt
sterkte...
Ik ga dat inderdaad ook doen, volgende week als het goed is.

@ MarkB: Ik zal je wel vertellen hoe dat verlopen is, misschien dat je daar dan wat aan hebt.....al is het toch heel anders natuurlijk, maar toch.

Liefde is moeilijk soms
Oud 17-01-2004, 13:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
CraZyG!rL schreef op 17-01-2004 @ 12:28:
sterkte...
Ze weet wat ik voor haar voel. Toen het nog aan was met d'r vriend wist ze het al. Nu is het afwachten óf en wát er tussen ons gaat gebeuren. Maar dat afwachten maakt me gek.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:08
Eos
Eos is offline
Als ze weet dat je wat voor haar voelt waarom antwoord ze dan niet meteen ?!
Ik hoop voor jou dat ze een goed antwoord geeft voor jou , je lijkt een leuke jongen !?

Kusies Vanessa
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vanessa schreef op 17-01-2004 @ 14:08:
Als ze weet dat je wat voor haar voelt waarom antwoord ze dan niet meteen ?!
Ik hoop voor jou dat ze een goed antwoord geeft voor jou , je lijkt een leuke jongen !?

Kusies Vanessa
Toen het nog aan was met d'r vriendje, zei ze dat het tussen ons wel iets geworden zou zijn, als ze geen vriendje had gehad. Dat is wel al 'n paar maandjes geleden. Nu is het uit en weet ik niet wat ze precies voor me voelt. En of ze na meer dan 'n jaar relatie weer op 'n nieuwe vriend zit te wachten.
ff Aftasten, dus.

Thanks.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:18
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 14:11:
Toen het nog aan was met d'r vriendje, zei ze dat het tussen ons wel iets geworden zou zijn, als ze geen vriendje had gehad. Dat is wel al 'n paar maandjes geleden. Nu is het uit en weet ik niet wat ze precies voor me voelt. En of ze na meer dan 'n jaar relatie weer op 'n nieuwe vriend zit te wachten.
ff Aftasten, dus.

Thanks.
Kun je haar dan niet ergens leuk meer verassen?
Ik bedoel, als zij dus ooit gezegd heeft dat het anders wel...
nou ja, zit er dan niet gewoon een goede kans in?
Kun je niet gewoon wat leuks met haar gaan doen, haar meenemen naar de bios ofzo, dan kan het beide kanten op gaan, toch?

Of is dit nou een stomme opmerking?
Oud 17-01-2004, 13:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-01-2004 @ 14:18:
Kun je haar dan niet ergens leuk meer verassen?
Ik bedoel, als zij dus ooit gezegd heeft dat het anders wel...
nou ja, zit er dan niet gewoon een goede kans in?
Kun je niet gewoon wat leuks met haar gaan doen, haar meenemen naar de bios ofzo, dan kan het beide kanten op gaan, toch?

Of is dit nou een stomme opmerking?
Nee, natuurlijk is dat geen stomme opmerking.

Ik ben alleen bang dat, als ik te snel van alles met d'r wil ondernemen, het op haar zal overkomen als te opdringerig en te pushy. Het is net een week uit met d'r vriendje en ik wil niet overkomen als één of ander roofdier dat zich op z'n prooi stort ofzo. Ja, vreemde vergelijking, ik weet het.
Ik zou d'r volgende week mee uit kunnen vragen natuurlijk, maar ben ook altijd heel zenuwachtig als ik zoiets moet vragen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:39
Charlottetje
Charlottetje is offline
maar is een bios of een keertje weer wat drinken niet een leuke middenweg?
Ik bedoel, dat hoeft toch niet meteen opdringerig te zijn ofzo...
mja, een week is ook nog wel kort, ja
Oud 17-01-2004, 16:04
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
MarkB schreef op 17-01-2004 @ 14:28:
Nee, natuurlijk is dat geen stomme opmerking.

Ik ben alleen bang dat, als ik te snel van alles met d'r wil ondernemen, het op haar zal overkomen als te opdringerig en te pushy. Het is net een week uit met d'r vriendje en ik wil niet overkomen als één of ander roofdier dat zich op z'n prooi stort ofzo. Ja, vreemde vergelijking, ik weet het.
Ik zou d'r volgende week mee uit kunnen vragen natuurlijk, maar ben ook altijd heel zenuwachtig als ik zoiets moet vragen.
Je hoeft haar toch niet meteen uit te vragen maar gewoon als 2 vrienden ergens iets gaan drinken...
Of vraag of ze je wil helpen met een opdracht vooor school waar je niet uitkomt...maar je moet wel iets ondernemen.
En het is een beetje raar waarom ze jou zo laat wachten kbedoel je hebt recht op duidelijkheid...
Oud 17-01-2004, 16:06
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-01-2004 @ 14:39:
maar is een bios of een keertje weer wat drinken niet een leuke middenweg?
Ik bedoel, dat hoeft toch niet meteen opdringerig te zijn ofzo...
mja, een week is ook nog wel kort, ja
ohww...khad hier overheen gelezen. Maar inderdaad je hoeft niet opdringerig over te komen...
Oud 17-01-2004, 20:23
staindrulez
staindrulez is offline
Citaat:
MarkB schreef op 12-01-2004 @ 19:01:

ik wou dat mijn ex zoiets over mij schreef/voelde

lief oor
Oud 17-01-2004, 20:43
naan
naan is offline
oe ik heb dat gevoel nu ook zo erg
gewoon echt zovan heel fijn tegen elkaar aanliggen enzo en allebei meer willen.. <3
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 16:01
*underworld*
*underworld* is offline
Citaat:
staindrulez schreef op 17-01-2004 @ 21:23:
ik wou dat mijn ex zoiets over mij schreef/voelde

lief oor
INDERDAAD!!!! daar sluit ik me volledig bij aan
Zou je het niet eens aan haar laten lezen?
Oud 19-01-2004, 17:37
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik ben bang dat hij bang is dat dat te opdringerig overkomt.
Dat is nou juist zijn probleem (als ik het goed begrijp)

Maar als dat toch niet zo is Mark!]
absoluut doen hoor! Is wel een tekstje om voor te smelten!
Zet het op een leuk kaartje en geef haar dat!
Oud 19-01-2004, 20:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb haar vandaag meegevraagd naar de bios. We hebben afgesproken voor komende zaterdag. Ze vond het heel leuk, zei ze en ze was enthousiast. "Ik zat ook al aan zoiets te denken" zei ze. Verder hebben we vandaag weer wat 'stoeierig' gedrag vertoont op school. Ik heb haar dus weer gevoeld.

Nou kwam ik natuurlijk helemaal opgewekt thuis, verteld mijn zusje dat haar ex met een taxi-busje (hij chauffeurt) na school op stond te wachten. Het regende namelijk nogal en zij had hem opgebeld. Haar fiets werd achterin het busje gezet en toen zijn ze weggereden. Wat moet ik hiervan denken?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:56
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 19-01-2004 @ 21:47:

Nou kwam ik natuurlijk helemaal opgewekt thuis, verteld mijn zusje dat haar ex met een taxi-busje (hij chauffeurt) na school op stond te wachten. Het regende namelijk nogal en zij had hem opgebeld. Haar fiets werd achterin het busje gezet en toen zijn ze weggereden. Wat moet ik hiervan denken?
Nou kan ik me even niet zo goed meer herinneren waarom het uit was gegaan (o, ja, ze vond hem te opdringerig, toch?)
maar als ze wel goede vrienden zijn gebleven, ach, dan is het gewoon handig en goedkoop gebruik maken van zijn dienst denk ik... Heb niet het idee dat je er zoveel verkeerds van moet denken, want de manier waarop jij over haar verteld, tjsa, gewoon jij en dat meisje komen zo heel aardig en in mijn ogen 'normaal' over en zal er dus niet heel veel achter zitten.
Probeer het anders gewoon te peilen bij haar, maar dan wel er voor zorgen dat het niet op zo'n manier is dat zij denkt dat jij haar niet vertrouwd.

Wel heel leuk voor je dat je dus met haar naar de bios gaat!
En als jullie een beetje gestoeid hebben is dat toch alleen maar een goed teken?
Oud 19-01-2004, 21:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 19-01-2004 @ 21:56:
Nou kan ik me even niet zo goed meer herinneren waarom het uit was gegaan (o, ja, ze vond hem te opdringerig, toch?)
Right!

Citaat:
want de manier waarop jij over haar verteld, tjsa, gewoon jij en dat meisje komen zo heel aardig en in mijn ogen 'normaal' over en zal er dus niet heel veel achter zitten.

Citaat:
heel leuk voor je dat je dus met haar naar de bios gaat!
En als jullie een beetje gestoeid hebben is dat toch alleen maar een goed teken?
Ik hoop het. Ik ben alleen heel bang dat die ex allerlei pogingen gaat ondernemen om haar terug te krijgen (zoals dit) en dat zij hem dan weer terugneemt.

Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 21:05.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 21:12
Charlottetje
Charlottetje is offline
gedumpte exen ondernemen altijd actie heb ik het idee, maar volgens mij loopt het meestal op niets uit, dus als jij nou maar zorgt dat het leuk en gezellig is wanneer julie samen zijn, dan blijft ze eerder bij jou dan bij een wanhopig persoontje
Oud 21-01-2004, 12:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Van een wederzijdse vriendin hoorde ik dat er helemaal niks aan de hand was. Zijn CD's lagen nog bij haar en zij had hem gebeld dat hij ze zelf maar op moest komen halen. Omdat hij toch in de buurt was, heeft hij haar opgehaald en haar fiets in het busje gezet, zodat ze niet door de regen hoefde. Toen heeft hij bij haar thuis zijn CD's opgehaald en... verder niks.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 14:35
Charlottetje
Charlottetje is offline
zie je nou wel!

En weet je, stel dat zij wel nog wat met hem weer wat had gewild nu, dan zou jij veel te goed voor haar geweest zijn...

Heel veel plezier!
Oud 22-01-2004, 20:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
"Heel veel plezier"

Já, 'k wilde d'r eigenlijk ophalen bij haar thuis en na de film weer thuisbrengen, maar nu brengt haar vader haar met de auto. Dat wordt dus even voor de film afspreken in de bios en na de film meteen naar huis en helemáál niet met d'r mee naar haar thuis, om daar nog wat te blijven plakken.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 23:03
Charlottetje
Charlottetje is offline
hmm, tsja, dat was natuurlijk niet helemaal de bedoeling!
hoe oud is zij dan, dat zij nog weggebracht en gehaald wordt enzo?
Ik bedoel, mijn ouders laten mij echt wel fietsen, als ik maar thuisgebracht wordt....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten