![]() |
||
![]() |
Citaat:
ok, thanks ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
laxeerpillem zijn kut.
Ik dacht er wel ff mee te kunnen afvallen en nam er 6 per dag. Dat was nogal al pijnlijk en hielp voor geen meter. Je droogt uit omdat het al je vocht meeneemt en als je dan weer normaal gaat eten dan moet dat weer langzaam opbouwen want je darmen zijn lui geworden en dan heb je toch een kramp bah Nee voor mij geen laxeerpillen meer |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() vanilla ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je kunt ze gewoon ergens kopen, bijv. bij de Hema, DA, enz. maar doe het niet! Heb vorig jaar ook een half jaar geslikt, ben pas weer begonnen. Ik weet dat het superstom is, wil er ook mee stoppen. Maar dan eet ik iets, en dan moet het d'r gewoon uit, en snel! Kotsen kan ik niet, dus dan maar aan die pillen. Maar doe het echt niet! M'n vriend en een van m'n beste vriendinnen zijn er pas achter gekomen, zijn beetje boos, waarschijnlijk gewoon bezorgd. Ik ben iig al op de goede weg, slik d'r nu nog maar 'n stuk of 20/30 per dag. Dat is nog veelste veel, ik weet het. Maar ik ga vooruit!
Maar begin er niet mee! 't Is echt keislecht voor je lichaam, je hebt iid veel kans op uitdroging en je darmen gaan er kapot aan! Ze zijn ook helemaal niet bedoelt om af te vallen, ze zijn om een moeilijke stoelgang te verhelpen. Als je hier last van hebt, ja dan kun je er wel een paar (kgeloof 2 na iedere maaltijd??) slikken, ze werken iig wel! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Off - topic, ik heb er niet bijgezegd dat ik de laatste tijd alleen aan drinken zit, dus het zou me ook verbazen als ik daar ETEN mee zou kwijtraken. Is heel slecht, ik weet het.
|
Verwijderd
|
No third ch@nce, kappen daarmee!! *kijkt bezorgd* Da's nie goed, en heeft totaal geen nut. Het eten zet je buik alleen uit als het in je maag zit, en als het verteert is in je darmen dan heeft het weinig zin om dat eruit te halen. Bovendien, als je teveel vocht verliest kom je op een gegeven moment nog in het ziekenhuis terecht.
Laxeerpillen zijn ALTIJD slecht voor afvallen, niet gebruiken dus! (behalve als je last van verstopping hebt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar bij 1 bepaalde leraar dan. en die verdiende het ook.
|
![]() |
zoals iedereen hier al zegt begin er niet aan..ik heb meerdere jaren ontzettend veel geslikt en het is nu zover gekomen dta mijn darmen gewoon bijna niet meer werken..zit nu verplicht aan medicijnen waardoor ik wel naar de wc kan want uit zichzelf doet het het niet meer..echt waar beschouw dit als een waarschuwing..want afvallen gebeurt echt niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je al zo lang niet naar de wc bent geweest kun je, denk ik, beter even langs de huisarts gaan. Of iig overleggen met je ouders. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Laxeerpillen Gekkie.. | 3 | 18-03-2009 19:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
laxeerpillen!! sterre1234 | 33 | 05-01-2008 19:02 | |
Psychologie |
laxeerpillen darkfairy | 133 | 15-11-2006 19:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
blinde darm ontsteking door laxeerpillen? Verwijderd | 13 | 31-01-2003 20:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
laxeerpillen SexyLady | 5 | 27-10-2002 17:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
laxeerpillen miss x | 2 | 15-04-2002 06:03 |