Oud 03-03-2002, 19:25
vanilla
vanilla is offline
hoe kom je daaraan?
kun je die gewoon ergens kopen?
waar zijn ze oorsprongelijk voor? niet voor meisjes die niet willen aankomen lijkt me

bedankt voor te antwoorden

vanilla
Oud 03-03-2002, 20:06
sanne60
sanne60 is offline
Ze zijn bedoeld als je last hebt van een moeilijke stoelgang (verstopping) en zijn bij mijn weten gewoon te koop bij drogist of apotheek. Verder hebben die pillen geen nut om af te vallen btw, maargoed.
Oud 03-03-2002, 20:10
vanilla
vanilla is offline
ik dacht dat als je laxeer pillen in neemt na bij.v een vreetbui dat je lichaam veel minder calorieen opneemt omdat je d'r ook van aan de diahree gaat enzo???
Oud 03-03-2002, 20:16
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
vanilla schreef:
ik dacht dat als je laxeer pillen in neemt na bij.v een vreetbui dat je lichaam veel minder calorieen opneemt omdat je d'r ook van aan de diahree gaat enzo???
Nee, want die pillen werken vnml op het onderste deel van je darm, terwijl de voedingsstoffen meer in het bovenste deel worden opgenomen. Het enige wat je er veel mee verliest is vocht, vandaar dus dat de weegschaal even wat minder aan kan geven.
Oud 03-03-2002, 21:02
Oen
Oen is offline
Mijn examenstund, laxeer middel in de koffie automaat van de leraren en dan de wc's op slot doen, de rest kan je je wel voorstellen
Oud 03-03-2002, 21:43
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Nee, want die pillen werken vnml op het onderste deel van je darm, terwijl de voedingsstoffen meer in het bovenste deel worden opgenomen. Het enige wat je er veel mee verliest is vocht, vandaar dus dat de weegschaal even wat minder aan kan geven.

ok, thanks maar waarom hoor ik dan toch vaak meiden erover??? lekker vaag... als het toch geen zin heeft als je wil afvallen!
Oud 03-03-2002, 22:18
cyrillic
cyrillic is offline
Omdat ze het niet weten? Duh...
Oud 03-03-2002, 23:29
vanilla
vanilla is offline
oh nou das helemaal sneu als je die dingen wil gaan gebruiken vraag je toch sowieso ff na of het daadwerkelijk werkt etc... NAJA
Oud 04-03-2002, 09:00
Verwijderd
Citaat:
vanilla schreef:
oh nou das helemaal sneu als je die dingen wil gaan gebruiken vraag je toch sowieso ff na of het daadwerkelijk werkt etc... NAJA
Over het algemeen willen ze het daar niet over hebben, laat staan navragen of het werkt...
Oud 04-03-2002, 15:56
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
cyrillic schreef:
Omdat ze het niet weten? Duh...
Of weten ze het, maar gebruiken ze het gewoon om dat vocht / eten kwijt te raken en hun buik daar minder dik mee te laten lijken ... niet dus om de opname van de calorieen tegen te gaan.
Oud 04-03-2002, 22:55
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Of weten ze het, maar gebruiken ze het gewoon om dat vocht / eten kwijt te raken en hun buik daar minder dik mee te laten lijken ... niet dus om de opname van de calorieen tegen te gaan.

dat lijkt me wel heel nutteloos... of ligt dat aan mij?
Oud 05-03-2002, 05:03
N*A*Shezbaernon
Citaat:
vanilla schreef:
dat lijkt me wel heel nutteloos... of ligt dat aan mij?
Wees blij met je instelling, heeeeeel blij

Oud 05-03-2002, 08:14
Verwijderd
laxeerpillem zijn kut.
Ik dacht er wel ff mee te kunnen afvallen en nam er 6 per dag.
Dat was nogal al pijnlijk en hielp voor geen meter. Je droogt uit omdat het al je vocht meeneemt en als je dan weer normaal gaat eten dan moet dat weer langzaam opbouwen want je darmen zijn lui geworden en dan heb je toch een kramp bah
Nee voor mij geen laxeerpillen meer
Oud 05-03-2002, 22:38
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Wees blij met je instelling, heeeeeel blij

hier concludeer ik uit dat jij ze wel gebruikt? mag ik vragen waarom? ik snap het namelijk niet... als je weet dat je er toch niet van af kunt vallen? ik bedoel ja zoals je hierboven schreeft je voelt je er misschien dunner door en dat is ook op de weegschaal te zien maar als je verder weet dat het tussen je oren zit zou ik er toch nooit aan beginnen.. helemaal als je dat hier boven leest... (laxeerpillen zijn kut, etc)

vanilla
Oud 05-03-2002, 23:04
Passoa
Passoa is offline
Je kunt ze gewoon ergens kopen, bijv. bij de Hema, DA, enz. maar doe het niet! Heb vorig jaar ook een half jaar geslikt, ben pas weer begonnen. Ik weet dat het superstom is, wil er ook mee stoppen. Maar dan eet ik iets, en dan moet het d'r gewoon uit, en snel! Kotsen kan ik niet, dus dan maar aan die pillen. Maar doe het echt niet! M'n vriend en een van m'n beste vriendinnen zijn er pas achter gekomen, zijn beetje boos, waarschijnlijk gewoon bezorgd. Ik ben iig al op de goede weg, slik d'r nu nog maar 'n stuk of 20/30 per dag. Dat is nog veelste veel, ik weet het. Maar ik ga vooruit!
Maar begin er niet mee! 't Is echt keislecht voor je lichaam, je hebt iid veel kans op uitdroging en je darmen gaan er kapot aan! Ze zijn ook helemaal niet bedoelt om af te vallen, ze zijn om een moeilijke stoelgang te verhelpen.
Als je hier last van hebt, ja dan kun je er wel een paar (kgeloof 2 na iedere maaltijd??) slikken, ze werken iig wel!
Oud 06-03-2002, 07:31
Verwijderd
Je verliest er ook alleen vocht mee, geen 'echt' gewicht.

Als je wilt vallen doe het dan gezond, dit werkt nl niet.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (06-03-2002).]
Oud 06-03-2002, 15:32
N*A*Shezbaernon
Citaat:
vanilla schreef:
hier concludeer ik uit dat jij ze wel gebruikt? mag ik vragen waarom? ik snap het namelijk niet... als je weet dat je er toch niet van af kunt vallen? ik bedoel ja zoals je hierboven schreeft je voelt je er misschien dunner door en dat is ook op de weegschaal te zien maar als je verder weet dat het tussen je oren zit zou ik er toch nooit aan beginnen.. helemaal als je dat hier boven leest... (laxeerpillen zijn kut, etc)

vanilla
Niet om af te vallen, maar om gewoon dat wat ik naar binnen heb gewerkt kwijt te raken. Mijn buik zet verschrikkelijk uit als ik iets eet of drink en zie ik er uit alsof ik zwanger ben, en daar kan ik niet mee leven, dus help ik het door laxeerpillen in te nemen. Het gaat me niet om het verliezen van gewicht / afvallen of iets in die richting met behulp van laxeerpillen, het gaat puur er om dat ik dat eten / drinken niet binnen wil hebben.

Oud 06-03-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
het gaat puur er om dat ik dat eten / drinken niet binnen wil hebben.

Door die pillen verlies je grotendeels vocht, iig weinig van het eten, je vernielt er alleen je lijf mee. Lijkt me niet je bedoeling, of wel?
Oud 06-03-2002, 17:22
N*A*Shezbaernon
Citaat:
Leonoor schreef:
Door die pillen verlies je grotendeels vocht, iig weinig van het eten, je vernielt er alleen je lijf mee. Lijkt me niet je bedoeling, of wel?
Je verliest daar toch wel dat eten mee ? Tenminste, dat wat er van is overgebleven na het verteren ... niet calorieen nee, die zijn al opgenomen, maar dat wat je binnen hebt gaat er gewoon sneller mee uit ...

Off - topic, ik heb er niet bijgezegd dat ik de laatste tijd alleen aan drinken zit, dus het zou me ook verbazen als ik daar ETEN mee zou kwijtraken. Is heel slecht, ik weet het.

Oud 07-03-2002, 16:42
Verwijderd
No third ch@nce, kappen daarmee!! *kijkt bezorgd* Da's nie goed, en heeft totaal geen nut. Het eten zet je buik alleen uit als het in je maag zit, en als het verteert is in je darmen dan heeft het weinig zin om dat eruit te halen. Bovendien, als je teveel vocht verliest kom je op een gegeven moment nog in het ziekenhuis terecht.

Laxeerpillen zijn ALTIJD slecht voor afvallen, niet gebruiken dus! (behalve als je last van verstopping hebt )
Oud 07-03-2002, 18:56
N*A*Shezbaernon
Citaat:
Morgan schreef:
No third ch@nce, kappen daarmee!! *kijkt bezorgd* Da's nie goed, en heeft totaal geen nut. Het eten zet je buik alleen uit als het in je maag zit, en als het verteert is in je darmen dan heeft het weinig zin om dat eruit te halen. Bovendien, als je teveel vocht verliest kom je op een gegeven moment nog in het ziekenhuis terecht.

Laxeerpillen zijn ALTIJD slecht voor afvallen, niet gebruiken dus! (behalve als je last van verstopping hebt )
Ik weet t, ik ben er ook mee gestopt. Ik heb een hele zware straf gelegd alleen al op de gedachte aan laxeerpillen kopen en deze keer gaat het me echt lukken ( ja, ook de honderdste poging om af te kicken )
Oud 09-03-2002, 11:26
Verwijderd
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Ik weet t, ik ben er ook mee gestopt. Ik heb een hele zware straf gelegd alleen al op de gedachte aan laxeerpillen kopen en deze keer gaat het me echt lukken ( ja, ook de honderdste poging om af te kicken )

Goed zo, hoop dat het lukt! Succes ermee
Oud 09-03-2002, 12:29
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Oen schreef:
Mijn examenstund, laxeer middel in de koffie automaat van de leraren
Ik neem aan dat dit niet serieus was, maar ik post het toch maar even: iemand medicijnen toedienen zonder dat diegene het weet, is strafbaar.
Oud 09-03-2002, 17:47
miep
miep is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ik neem aan dat dit niet serieus was, maar ik post het toch maar even: iemand medicijnen toedienen zonder dat diegene het weet, is strafbaar.

bij ons hebben ze 't wel eens geflikt...
maar bij 1 bepaalde leraar dan.
en die verdiende het ook.

Oud 10-03-2002, 21:03
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
zoals iedereen hier al zegt begin er niet aan..ik heb meerdere jaren ontzettend veel geslikt en het is nu zover gekomen dta mijn darmen gewoon bijna niet meer werken..zit nu verplicht aan medicijnen waardoor ik wel naar de wc kan want uit zichzelf doet het het niet meer..echt waar beschouw dit als een waarschuwing..want afvallen gebeurt echt niet
Oud 11-06-2004, 20:43
anjali
anjali is offline
Kan je die pillen gewoon slikken? Ben al 12 dagen niet naar de wc geweest. Rotgevoel.
Oud 11-06-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
anjali schreef op 11-06-2004 @ 21:43 :
Kan je die pillen gewoon slikken? Ben al 12 dagen niet naar de wc geweest. Rotgevoel.
Misschien kan je dan beter naar de dokter gaan om te vragen wat je het beste kan doen. Maar in principe kan je bij een drogist wel een doosje laxeerpillen kopen en kijken hoe je ze moet slikken, neem er niet te veel en eet ook vezelrijkvoedsel ernaast, drink ook goed.
Oud 11-06-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
anjali schreef op 11-06-2004 @ 21:43 :
Open dan een nieuwe topic ipv een twee jaar oude topic te uppen.

Als je al zo lang niet naar de wc bent geweest kun je, denk ik, beter even langs de huisarts gaan. Of iig overleggen met je ouders.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten