![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die kunnen sowieso niet typen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je bent toch niet meteen minder slim en ik ken meer mesen die havo vwo doen die zo typen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
[QUOTE]Devilicious schreef op 22-06-2006 @ 13:41 :
[B]maar Vip3r zegt het niet op die manier. dus daarom neem ik het zo op. ik zit trouwens zelf niet meer op mavo (doe nu havo), maar niet iedereen daar is dom ofzo. tuurlijk heb je van die mensen die niet normaal typen. maar dat doen ze omdat ze sneller klaar zijn of ze zijn academisch niet echt slim. maar misschien zijn ze dan sociaal wel intelligent ![]() en het is ook niet het meerendeel van de mensen want anders zou het meerendeel van de mavo niet geslaagd zijn voor nederlands. de meesten kunnen het wel maar doen het niet. en DAT vind ik dom. okeey ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en waarom up je een topic van 2 jaar geleden ffs. |
![]() |
|
Makkelijk 15 kg, je lichaam bestaat voor ruim 70% uit water. Alleen, als je 15 kg vocht verliest, ben je wel mooi dood.
Over laxeermiddelen: ga liever naar de dokter als je verstopping hebt, laxeermiddelen zijn echt klote, je krijgt er gigaaantische krampen van en je bent een dag knock out |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
laxeerpillen melisjuh16 | 3 | 01-09-2009 16:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Laxeerpillen Gekkie.. | 3 | 18-03-2009 19:14 | |
Psychologie |
laxeerpillen darkfairy | 133 | 15-11-2006 19:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
blinde darm ontsteking door laxeerpillen? Verwijderd | 13 | 31-01-2003 20:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
laxeerpillen SexyLady | 5 | 27-10-2002 17:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
laxeerpillen miss x | 2 | 15-04-2002 06:03 |