Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2004, 12:48
robba34
robba34 is offline
bij mij thuis hebben we sinds kort dat wel alleen nog maar biscuitjes en ontbijtkoek mogen eten en sinasappelsap en appelsap en limonade i.p.v chips en cola

wat drinken en eten jullie uit school???
Oud 09-03-2004, 13:24
Verwijderd
Ik eet meestal eerst wat brood en drink melk of thee... of sap...

En tja, dan maakt ik 't avondeten en heb ik dat dus lekker
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 13:25
forumfreakie
forumfreakie is offline
Ik drink meestal een glas cola, hoewel mn moeder vind dat ik smiddags geen 'prik' mag pakken en ik eet een suikerwafel..
Oud 09-03-2004, 13:49
Cruz
Cruz is offline
Ik drink altijd Fanta of sinaasappelsap.. En mijn moeder koopt altijd iets speciaals voor na school; zoals een puddingbroodje, ragoutbroodje, satébroodje.. zoiets.. En daarna altijd nog een stuk fruit!
Oud 09-03-2004, 13:56
zo-af-en-toe
zo-af-en-toe is offline
kan soms al gelijk aanschuiven voor het avondeten en anders neem ik een boterham of wat van fruit. prik drink ik zelden.. meestal water of sap en als het koud is warme chocomelk
Oud 09-03-2004, 14:16
Balance
Balance is offline
Drinken: taxi, sinaasappelsap, sinas ofzo
Eten: brood, soms een snoepje.

Wij mogen alleen op vrijdag en zaterdag chips btw.
En vroeger mochten we ook alleen prik in het weekend, maar dat was toen we op de basisschool zaten.
Oud 09-03-2004, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Cruz schreef op 09-03-2004 @ 14:49:
Ik drink altijd Fanta of sinaasappelsap.. En mijn moeder koopt altijd iets speciaals voor na school; zoals een puddingbroodje, ragoutbroodje, satébroodje.. zoiets.. En daarna altijd nog een stuk fruit!
Doe maar luxe!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 14:34
Verwijderd
Ik loop het hele jaar stage en ben altijd pas om half 6 thuis.

Meestal begin ik dan meteen met eten koken, of ik ga eerst boodschappen doen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 14:36
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
standaard: cappucino met slagroom
verder eet ik er meestal cake / toastjes+kaas / koeken bij.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 14:37
Martine1986
Martine1986 is offline
gwoon waar ik zin in heb.. heb dan eigenlijk heel de dag nog niets gegeten, dus meestal eet ik brood of cup a soup en iets van chips ofzo, vaak ook fruit of liga koeken..

hmz, verschilt eigenlijk altijd wel
Oud 09-03-2004, 14:42
marla
marla is offline
Citaat:
=[sPoEkiE]= schreef op 09-03-2004 @ 15:37:
gwoon waar ik zin in heb.. heb dan eigenlijk heel de dag nog niets gegeten, dus meestal eet ik brood of cup a soup en iets van chips ofzo, vaak ook fruit of liga koeken..

hmz, verschilt eigenlijk altijd wel
hoe kan je een hele dag niks eten????
Oud 09-03-2004, 14:42
marla
marla is offline
ik eet of brood, of rijstwafels ofzo. en drinken, ik drink alleen water.
Oud 09-03-2004, 14:53
zoef de haas
zoef de haas is offline
liga,ontbijtkoek en fruit meestal een lolly... *jaja* en drinken meestal sinaasappelsap of ijsthee ofzo
chips en cola en dat soort spul heeft men moeder liever niet dat dat door de week gaat alsk dat wil moet ik het maar zelf kpen... en dat is natuurlijk absolute waste of mony
maar ben ook altijd pas rond half 5 thuis dus om dan nog chips naar binnen gaan zitten werken is natuurlijk ook niet echt goed voor de eetlust
Oud 09-03-2004, 15:27
Parabola
Parabola is offline
thee en een cracker, brood of chocola
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 16:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik at eerst altijd een of twee boterhammen met een paar plakjes ontbijtkoek en een glas frisdrank of een pot thee maar tegenwoordig heb ik genoeg aan een mueslireep of een pakje crackertjes ofzo en wat te drinken.
Oud 09-03-2004, 16:26
ieniemienie
ieniemienie is offline
Bijna altijd thee met fruit (heeft m'n moeder dan al klaar gemaakt) Als ik laat thuis ben uit school dan kan ik gelijk aan tafel voor het avond eten.
Oud 09-03-2004, 16:50
YPrue
YPrue is offline
Als ik van de universiteit kom, heb ik meestal best veel honger. Ik kijk dan meestal wat we überhaupt in huis hebben en waar ik zin in heb. Bij ons zijn er geen regels van 'je mag dit en dat niet het 's middags of voor het avondeten'.
Oud 09-03-2004, 17:01
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
waar ik trek in heb... ik kijk wel wat ik vind als ik honger heb. Maar ik heb niet altijd honger...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 17:20
Verwijderd
na school is een beetje relatief bij mij... om 9 uur 's avonds eet ik iets anders dan om 11 uur 's ochtends .
Maar om halfvier 's middags eet ik altijd twee boterhammen en ik drink een glas aanmaaklimonade.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 18:46
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
ik mag door de week allen brood of fruit eten, in het weekend mag ik 's middags en 's avonds wel chips of snoep.
Oud 09-03-2004, 19:59
Dolores
Dolores is offline
Thee met een koekje + een chocolaatje oid.. Geen chips ofzo, dat eten we hier eigenlijk alleen maar op vrijdag en in t weekend.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 20:36
Lunae
Lunae is offline
meestal iets van cup a soup of zo, of crackertjes. Eet nooit chips oid, mag ook niet van mijn ouders.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 21:26
Mandies
Mandies is offline
iets drinken, thee of fris ofzo.. en een koekje of een snoepje..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 21:37
saartjeh
saartjeh is offline
mm, cola, soms zak chips, meestal koekies en heel soms soep en als kes om 2u smiddags ofzow thuis ben en hungry ben dan eet ik nog wel es pizza als lunch zeg maar. Eig zelden dat ik brood(je) neem, behalve dan suikerbrood of krentebrood ofzow. Meestal neem ik ook gwoon dropjes ofzow. En drinke, tja, cola dus en thee en cappucino en fanta en soms melk ofzow of sap of rivella, of coolbest, weet ik veel, als ik thuis kom (en vooral als er niemand is dan,) dan trek ik de kasten open, loer ik in de koelkast, kijk ik in ut ding bij koekjes, speur ik in de vriezer en ga ik opzoek naar chips
maar wel heel sneu van je ouders eig, mijn moeder kan de boom in want dan koop ik ut wel zelf, plus dat ze gwoon nie thuis is maar limonade kom op, da vink eig vadzig, eg waar. Moe je voorstellen of jij de boodschappen mag doen
Ik doe ut ook en ookal is me moeder btje tegen cola ivm suiker enzow, ze vind ut zo slecht, toch hebbe we ut in huis (al1 zeurt ze nat wel elke keer als ik cola pak maar dat neem ik dan maar voor lief, dus nie liters tegelijk

Liefs, saar
Oud 09-03-2004, 22:40
Verwijderd
Meestal eerst iets van Cup-a-Soup ofzo, en crackertjes. Maar altijd wel thee Ik heb nooit echt honger als ik uit school kom, tenzij ik nog geen brood gegeten heb. In dat geval eet ik dus brood
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2004, 09:31
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik mocht ook nooit chips en ander troep eten. Ik at altijd sandwiches en dronk thee. Nu heb ik een onregelmatig rooster. Soms kom ik thuis rond lunchtijd of avondeten.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 12:23
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn ouders verbieden het mij niet om 's middags bijvoorbeeld prik te drinken ofzo... Gelukkig niet zeg Tiz wel zo dat ik niet meteen een hele fles mag leegdrinken Logisch...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 14:27
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
ik eet aaaltijd na school en dan meestal ships of een hamburger uit de vriezer bakken in de oven of broodje unox of koekies maat altijd iets..
Oud 10-03-2004, 15:30
Quiana
Quiana is offline
Hangt ervan af hoelang ik school heb gehad. Meestal drink
ik alleen sap, water, groene thee of limonade (zoals meestal ),
soms nog een stuk fruit oid..

Als ik vrij laat thuis ben, maak ik gewoon een vroeg avondeten
klaar.
Oud 10-03-2004, 15:52
Liss
Liss is offline
Is verschillend wat ik neem, ligt eraan hoe laat ik thuis kom. Meestal rond kwart over 1 en dan neem ik een tosti en soms wat fruit. Als ik later thuis kom meestal gewoon wat fruit of een koek ofzo. Ligt eraan waar ik trek in heb
Oud 10-03-2004, 16:18
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Flesje water en soms een koekje.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:02
Envy
Envy is offline
fruit/cup a soup/koekjes/snoep
sinaasappelsap, ouders willen geen cola enz kopen
Oud 10-03-2004, 17:27
Tweeker
Tweeker is offline
Ik probeer gezond te eten na school, dus alleen fruit, droog brood, groente of een paar biscuitjes.

Lukt niet altijd
Oud 10-03-2004, 18:08
ethere
ethere is offline
mmm eerst wil ik altijd weten wat we gaan eten, daar stem ik dan mijn eetgedrag op af (is het lekker dan eet ik smiddags minder is het minder lekker dan stop ik me helemaal vol ). En ik mag dan eten waar ik zin in heb, dus vaak is het chips met soms nog een koek erbij. Af en toe bak ik wat tosti's
Drinken is chocomelk, ijsthee, gewone thee, of water
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 19:28
the tourist
the tourist is offline
Thee, koekjes, droge crackers, fruit en soms iets van snoep.

Chips mag ik ook alleen in het weekend eten en prik hebben we nooit (en mis het ook niet).
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 19:39
Miracle
Miracle is offline
Gelukkig verbieden m'n ouders me niks. Ik eet zelden chips eet, maar als ik chips eet dan mag ik dat van m'n ouders eten wanneer ik wil. Natuurlijk vinden zij het niet gepast als ik chips ontbijt, maar dat zou ik ook niet zo snel doen.
Ook doen m'n ouders niet moeilijk over prik. Ik ben niet erg gek op prik en drink liever een vruchtensapje.

Als ik uit school kom eet ik wat er is. Fruit, crackers, brood of waar ik maar zin in heb. Soms ook wel koekjes, maar die hebben we niet vaak in huis.
Oud 10-03-2004, 20:11
Belle
Belle is offline
Ik werk tot half 6 en als ik thuiskom ga ik gelijk avondeten.
Oud 10-03-2004, 21:24
nUdY>
nUdY> is offline
ik kom thuis, helemaal uitgehongerd, ik loop naar de keuken, pak eerst wat versnaperingen, koek of chips ofzo. en dan als ik nog h0nger heb, dan neem ik nog wat brood, maar ik eet opzich wl veel. Vandaag me Vetpercentage Gemeten; 18% en dat is normaal
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 21:40
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
meestal begin ik met een tosti, als ik daar geen zin in heb brood met koposoep en muslie met yogurt. Daarna kijk ik of er wat te schranzen valt, zo niet dan eet ik maar nix ofzo.

Fruit neem ik meestal mee naar school, alhoewel dat erg tegenvalt de laatste 2 maanden.

En die eetregels vind ik echt hard vreemd. Begrijp al die mensen die op school junkfood naar binnen werken opeens een stuk beter.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 13:29
Jarahh
Jarahh is offline
Als ik uit school kom dan drink ik meestal koffie (senseo, wat 'n uitvinding) of spa rood met iets van koekje (ligt eraan wat er in huis is).
Oud 11-03-2004, 15:31
alguien
alguien is offline
Het 1e wat ik altijd doe, is een glas water drinken. En eten... Tja, ligt eraan hoe laat ik thuis ben en wat er in huis is. Ik heb eig. altijd wel zin om een hele zak chips te verorberen ofzo, haha, maarja die hebben we nooit in huis. Maar goed ook, want anders zou die echt in 1x opgaan. Nogal zonde van je geld.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 15:39
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Ik eet niks als ik uit school kom
Oud 11-03-2004, 15:46
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Sinds deze week fiets ik weer, en na een uur te hebben gefietst, heb je honger. Ik neem me altijd voor, om gezond een appel te pakken, maar meestal schrans ik een half pak koekjes leeg. Best wel slecht
Oud 11-03-2004, 16:58
Verwijderd
Als ik uit school kom dan ga ik meteen door naar huiswerkinstituut daar eet ik soms wat brood, als ik dat nog over heb. Ik ga ook wel eens meteen vanuit school naar huis en dan eet ik daar brood, chips of koekjes net waar ik zin in heb.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 21:27
Freestyler*
Freestyler* is offline
het maakt niet uit hoe laat of hoe vroeg ik thuiskom >> eerst chocola (en veel meestal ook)
mijn moeder vindt het niet goed nee, maar ik denk dat ze niet beseft hoeveel ik daadwerkelijk eet (of liever gezegd: snoep)
Oud 13-03-2004, 08:32
Silver rain
Silver rain is offline
Water of thee en chips of koek ofzo.
Oud 13-03-2004, 18:53
ironflower
ironflower is offline
ik fiets ongeveer 5 kwartier, en dan ben ik gemiddeld om 4 uur thuis....dan heb ik echt super honger.
Ik drink dan iets van dubbelfris achtig of cola.
En ik eet iets van een koek, stuk fruit.
En rond een uur of 5 een schaaltje chips.
Ik eet elke dag dus een schaaltje chips....mja, ik denk dan altijd..ja, dara heb ik vandaag wel 3 uur voor gefietst...Maar dat denk ik dan ook als een snoepje neem ofzo..dus dat schiet niet echt op...

Als ik eerder thuis ben eet ik tosti/brood
Oud 13-03-2004, 20:29
Mexx_M
Mexx_M is offline
Als ik voor 3 uur thuis ben ben ik slecht.. dan bak ik meestal een ei of knakworstjes met mayonaise En als ik later thuis ben maak ik een broodje omdat ik anders geen avondeten meer lust.

En ik drink meestal sap en soms cola ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 22:20
Verwijderd
Het ligt er een beetje aan wat voor dag het was, hoe laat ik thuis ben, alles.

Als ik honger heb eet ik vaak een kop cup-a-soup, das lekker uit school.

''Vroeger'' toen ik nog thuis woonde, toen at ik altijd lekkere dingen als ik uit school kwam, diemijn moeder dan gekocht had; worstenbroodje, mini pizza, hot-dog etc etc. Maar ook toen at ik wel eens cup-a-soup hoor, dat is vaak echt lekker.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 07:05
Smartie
Smartie is offline
Soms kom ik om half zeven thuis, schuif ik direct aan tafel. Anders neem ik een appel oid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten