Advertentie | |
|
![]() |
|
liga,ontbijtkoek en fruit meestal een lolly... *jaja* en drinken meestal sinaasappelsap of ijsthee ofzo
chips en cola en dat soort spul heeft men moeder liever niet dat dat door de week gaat alsk dat wil moet ik het maar zelf kpen... en dat is natuurlijk absolute waste of mony ![]() maar ben ook altijd pas rond half 5 thuis dus om dan nog chips naar binnen gaan zitten werken is natuurlijk ook niet echt goed voor de eetlust
|
Ik at eerst altijd een of twee boterhammen met een paar plakjes ontbijtkoek en een glas frisdrank of een pot thee maar tegenwoordig heb ik genoeg aan een mueslireep of een pakje crackertjes ofzo en wat te drinken.
|
Als ik van de universiteit kom, heb ik meestal best veel honger. Ik kijk dan meestal wat we überhaupt in huis hebben en waar ik zin in heb.
![]()
|
mm, cola, soms zak chips, meestal koekies en heel soms soep en als kes om 2u smiddags ofzow thuis ben en hungry ben dan eet ik nog wel es pizza als lunch zeg maar. Eig zelden dat ik brood(je) neem, behalve dan suikerbrood of krentebrood ofzow. Meestal neem ik ook gwoon dropjes ofzow. En drinke, tja, cola dus en thee en cappucino en fanta en soms melk ofzow of sap of rivella, of coolbest, weet ik veel, als ik thuis kom (en vooral als er niemand is dan,) dan trek ik de kasten open, loer ik in de koelkast, kijk ik in ut ding bij koekjes, speur ik in de vriezer en ga ik opzoek naar chips
![]() maar wel heel sneu van je ouders eig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik doe ut ook en ookal is me moeder btje tegen cola ivm suiker enzow, ze vind ut zo slecht, toch hebbe we ut in huis ![]() ![]() ![]() Liefs, saar
|
Is verschillend wat ik neem, ligt eraan hoe laat ik thuis kom. Meestal rond kwart over 1 en dan neem ik een tosti en soms wat fruit. Als ik later thuis kom meestal gewoon wat fruit of een koek ofzo. Ligt eraan waar ik trek in heb
![]()
|
mmm eerst wil ik altijd weten wat we gaan eten, daar stem ik dan mijn eetgedrag op af (is het lekker dan eet ik smiddags minder is het minder lekker dan stop ik me helemaal vol
![]() Drinken is chocomelk, ijsthee, gewone thee, of water |
![]() |
|
Gelukkig verbieden m'n ouders me niks.
![]() ![]() Ook doen m'n ouders niet moeilijk over prik. Ik ben niet erg gek op prik en drink liever een vruchtensapje. ![]() Als ik uit school kom eet ik wat er is. Fruit, crackers, brood of waar ik maar zin in heb. Soms ook wel koekjes, maar die hebben we niet vaak in huis. ![]()
|
![]() |
meestal begin ik met een tosti, als ik daar geen zin in heb brood met koposoep en muslie met yogurt. Daarna kijk ik of er wat te schranzen valt, zo niet dan eet ik maar nix ofzo.
Fruit neem ik meestal mee naar school, alhoewel dat erg tegenvalt de laatste 2 maanden. En die eetregels vind ik echt hard vreemd. Begrijp al die mensen die op school junkfood naar binnen werken opeens een stuk beter. |
![]() |
|
Het 1e wat ik altijd doe, is een glas water drinken. En eten... Tja, ligt eraan hoe laat ik thuis ben en wat er in huis is. Ik heb eig. altijd wel zin om een hele zak chips te verorberen ofzo, haha, maarja die hebben we nooit in huis. Maar goed ook, want anders zou die echt in 1x opgaan. Nogal zonde van je geld.
|
![]() |
|
![]() |
ik fiets ongeveer 5 kwartier, en dan ben ik gemiddeld om 4 uur thuis....dan heb ik echt super honger.
Ik drink dan iets van dubbelfris achtig of cola. En ik eet iets van een koek, stuk fruit. En rond een uur of 5 een schaaltje chips. Ik eet elke dag dus een schaaltje chips....mja, ik denk dan altijd..ja, dara heb ik vandaag wel 3 uur voor gefietst...Maar dat denk ik dan ook als een snoepje neem ofzo..dus dat schiet niet echt op... Als ik eerder thuis ben eet ik tosti/brood
|
Verwijderd
|
Het ligt er een beetje aan wat voor dag het was, hoe laat ik thuis ben, alles.
Als ik honger heb eet ik vaak een kop cup-a-soup, das lekker uit school. ''Vroeger'' toen ik nog thuis woonde, toen at ik altijd lekkere dingen als ik uit school kwam, diemijn moeder dan gekocht had; worstenbroodje, mini pizza, hot-dog etc etc. Maar ook toen at ik wel eens cup-a-soup hoor, dat is vaak echt lekker. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kinderopvangtoeslag hookee | 33 | 23-05-2011 22:50 | |
Eten & Drinken |
(on)gezond eten LizeLotte | 55 | 19-12-2004 20:28 | |
Eten & Drinken |
moeheid door vegetarisch eten paradiso | 42 | 20-09-2004 16:45 | |