![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijkbaar is het dus niet afhankelijk van de aceton. Maar speelt het wel mee anders zou men niet spreken van het voordeel dat aceton niet wordt geregistreerd door de sensor. Hoe het precies zit weet ik niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar als jij vrij zwaar bent en een heel behoorlijke conditie hebt kun je er best doorheen komen denk ik zo maar eigenlijk vind ik dat je na een half biertje al niet meer moet rijden. Maar dat even terzijde
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
even ontopic: allemaal bedankt, kben er nu uit.
offtopic: Citaat:
1. De grote van de watermassa in je lichaam 2. de hoeveelheid ADH in je maagmucosa (dit breekt alcohol af in je maag, zolang het natuurlijk in je maag zit, tot acetylaldehyde. Na passage van je maag wordt de resterende alcohol in je bloed opgenomen. Als je zorgt dat de alcohol langer in je maag blijft, zodat er meer wordt afgebroken, dus minder in je bloed komt, en je dus minder snel dronken wordt, dan moet je goed eten. Als je voor een drinkgelag veel eet; kun je veel meer drank op en langer nuchter zijn, dan als je op je nuchtere maag je voltankt. Overigens speelt het geslacht ook een rol in ADH, vrouwen hebben minder ADH, en kunnen dus minder goed tegen alcohol. Daarbij hebben vrouwen een hoger vetpercentage, en minder watermassa, wat ook een reden is waarom vrouwen sneller de gevolgen van alcohol ondervinden. dat was het gloof ik wel
||
![]() |
Citaat:
maar over het algemeen hebben zwaardere, grotere mensen idd meer watermassa dus zal de alcohol zich beter verdelen maargoed dit is niet echt een toevoeging maar kwilde het toch zeggen ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |
Werk, Geld & Recht |
boete kalinho | 46 | 02-02-2005 14:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
A&N Meeting Februari Verwijderd | 500 | 18-02-2004 14:09 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Scheikunde: Verandering van kleur? vraagje IneedHelp-s0s | 9 | 19-05-2002 21:33 | |
Drugs & Alcohol |
Kiezen jullie ook een BOB Tofke_H | 52 | 31-01-2002 18:12 |