Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. op de snelweg moet je zestig kunnen rijden, op de autoweg 50. als je, zonder duidelijke geldige reden (zoals bv. een file) langzamer dan 60 rijd op de snelweg, kan de politie je aanhouden. in dat geval veroorzaak je namelijk een gevaarlijke situatie. 3. 'ofterwijl' is geen woord. mss is het ofterwel, of zoiets, maar ofterwijl zou iets met offeren of iets met overledenen te maken moeten hebben... 4. om het verkeer niet op te houden, moet je op dezelfde snelheid als je medeweggebruikers rijden 5. als jij 5 km/u rijd op een weg waar je 120 mag, is het duidelijk dat je een potienteel gevaar oplevertd of veroorzaakt.
|
je moet veilig rijden, iedere snelheid die de veiligheid in gevaar brengt ( zowel te hard als te zahct) is verboden.
Als het ijzelt bijvoorbeeld, is het onverantwoord om 60 km op de snelweg te rijden want dan kun je binnen de kortste keren de anwb bellen.
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Je doet je naam wel eer aan zeg, wat ben jij 'mighty'. :/ |
![]() |
||
Citaat:
leuk trouwens, dat je ![]() je zegt wel vaak 'dat zeg ik' terwijl je dat helemaal niet zegt... (o ja, nu verwacht jij hier ![]() en nee, ik val niet in herhaling. (herhaling = meer dan 1 keer hetzelfde zeggen). (hier is ruimte voor een flauw grapje met betrekking tot rijm en de naam Koen)
|
50 km/h op een autoweg en 60 km/h op een autosnelweg. Daar komt wel bij dat je voertuig die snelheid moet kunnen en mogen rijden. Dus al heb je je snorfiets dusdanig opgevoerd dat hij 80 haalt, dan nog mag jij de autoweg en autosnelweg niet op. Je mag immers maar 25 km/h met een snorfiets.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Er is GEEN minimumsnelheid op de autoweg, maar je voertuig moet 50 of harder KUNNEN gaan
hetzelfde geld voor de autoSNELweg en daar moet je 60 of harden KUNNEN gaan. Ik vind het ook vaag dat er dus geen minimumsnelheid ingesteld is. Krijg je dus op het cbr de vraag of er een minimumsnelheid is, dan is het antwoord NEE
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|