![]() |
Beetje onzin inderdaad. Net alsof je elkaar dagelijks zou moeten controleren.
Verwijderd
ik weet zn wachtwoord van msn en e-mail wel..maar ik ga echt zn mail niet lezen ofzo
|
![]() |
Mijn vriendin weet het van msn en van m'n pincode, is wel handig als ik eens geen tijd heb om geld te halen
Verwijderd
die teef mot dr muil gewoon houden, als ze zoiets aan mij zou vragen kreeg ze meteen een klap voor dr kop!
|
![]() |
gladde aal schreef op 26-01-2004 @ 16:17:
die teef mot dr muil gewoon houden, als ze zoiets aan mij zou vragen kreeg ze meteen een klap voor dr kop! ![]() |
![]() |
hij weet mijn wachtwoord niet en ik de zijne ook niet... hij mag het wel zo weten als die wilt... maar waarvoor zou het nodig zijn....
|
![]() |
Verwijderd
Ik weet zelfs zijn pincode en hij de mijne.
En wachtwoorden evenzo. Maar voor de rest, ik doe er nooit wat mee ofzo. Dus nuttig is het niet. |
![]() |
Ja, een (beste) vriendin kent die. Maar met die vriendin heb ik geen liefdesrelatie.
|
![]() |
Ik ken verschillende wachtwoorden en de pincode van mijn ex, zij kent er ook heel veel van mij. Je moet elkaar daar gewoon in kunnen vertrouwen
|
![]() |
we weten het wel van elkaar, maar het was niet zovan :"als jij de jouwe geeft geef ik de mijne.." meer als in nieuwsgierigheid, "hummz, was jou w8woord?"
|