Advertentie | |
|
![]() |
|
tjah tis niet zo dat wij dat perse van elkaar wilden weten maar bv tijdens het pinnen ofzo had ik op een gegeven moment zoiets van kga neit helemaal ervoor staan als ie t ziet schijt aan (mocht het uitgaan kan ik altijd nog veranderen
![]() en zodoende is dat eigenlijk ook gekomen tijdens t intypen van wachtwoorden op internet.. en daarbij vraagt hij weleens of ik ff wil kijken of er al een mail van iets is binnengekomen dus dna moet ik wel zn ww hebben ![]() maar tis niet dat we dat hebben en elkaar elke dag controleren ofzo.. ![]() |
![]() |
|
hij moest een keer mn mail bekijken, dus toen wist ie me wachtwoord... maar nu t uit is ga ik er wel van uit dat hij het niet zou misbruiken? ik hoef het niet te weten, maar als t ooit nodig is, waarom niet
|
Verwijderd
|
Ik weet de zijne niet, hij weet de mijne niet. Na, niet expres ofzo, maar we weten het gewoon ook niet. Ik wil het eigenlijk ook niet, dat hij mijn wachtwoord weet. Ik heb soms best wel privémailtjes met mensen, waar hij gewoon niets mee te maken heeft. Hij is wel mijn vriend, maar hij hoeft niet alle ins en outs van mij te weten. Hij houdt ook dingen voor zichzelf. En mijn mail is gewoon van mij. Ik weet zijn pincode toch ook niet.
Edit: en waarom zou hij mij in godsnaam moeten controleren, dat ik niet met andere jongens flirt op msn of via mail? nou dat doe ik toch niet, dus daar zijn we snel mee klaar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Hij weet al mijn wachtwoorden ik die van hem. Niet dat dat expres gebeurd is zo. Meer van "he check ff mn mail!" "wat is je wachtwoord? "Ook pincodes weten we van elkaar.
Toch zou ik t vreemd vinden als hij zijn wachtwoorden expres voor mij verborgen zou houden (niet mogen meekijken enz.)pincode zou ik nog wel kunnen begrijpen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Natuurlijk moet het niet zo zijn dat mensen je niets persoonlijks durven mailen omdat er best een kans is dat niet alleen jij maar ook je vriend(in) het mailtje leest. Mailtjes aan een bepaalde persoon, daar hebben andere mensen niets mee te maken. Maar wil het dan meteen zeggen dat als iemand je wachtwoord weet, hij/zij altijd in je mailbox gaat / mag gaan zitten neuzen? En tuurlijk is dat wel vertrouwen, waar jij het over hebt... Maar ik bedoel het weten van elkaars wachtwoorden ook zeker niet als middel om elkaar (wat betreft mail, msn, weet ik veel wat) te controleren... Mijn vriend weet mijn wachtwoord, maar ik vertrouw hem ook dat hij niet zomaar in mijn mail gaat zitten neuzen. |
![]() |
|
Nou mijn pincode mag hij best weten en ook mijn wachtwoord van hotmail ik heb niks te verbergen. Ik zou het wel vervelend vinden als hij daar echt naar zou vragen: Zo van eey wat is je wachtwoord van hotmail. Dan heb ik zoiets van hm ja je mag best weten maar waarom zou je dat willen weten? Om te kijken of ik fan-mail krijg
![]() Als ik zelf vraag of hij wil kijken of ik mail heb is een ander verhaal. Dat vind ik begrijpelijk.Je vertrouwt je vriend en verwacht niet dat hij daarna dagelijks ook jouw mail leest !
|
Verwijderd
|
Eerlijk gezegd ik weet de pin van mijn vriendin ( althans die wist ik want ik ben het vergeten ) simpel omdat ik een keer wegens omstandigheden voor haar moest gaan pinnen, omgekeerd was datook zo dus ik neem aan dat ze mijn pin ook wel weet (of wist).
Ook heeft mijn vriendin me eens gevraagd om haar mail te bekijken toen bij haar de pc gecrashd was, dus ook die wachtwoorden weet ik, maar om er nou zonder haar medeweten in te gaan snuffelen vind ik betrekkelijk kansloos, en doe ik dus niet. Het feit dat ik het weet wil dus blijkbaar niet altijd zeggen dat ik haar aan het controleren ben, doch meer dat ik meer mogelijkheden had met mijn pc dan zij met de hare ) op dat moment) |
![]() |
|
Op dit moment zou ik mijn email adres aan niemand meer geven.
Slechte ervaring mee, ruzie door gekregen met iemand die ik beschouwde als mij zus. Gewoon ruzie doordat we de mails niet snapte en te nieuwsgierig waren naar elkaar. Lang geleden, maar van fouten leer je. Misschien als al mijn oude mails geleegt zijn, maar die zijn toch ook een stukje verleden... |
![]() |
|
Mn wachtwoord van msn/hotmail hoeft niemand te weten. Niet dat ik iets te verbergen heb maar ik zou niet weten wat mijn vriend daar dan mee zou moeten doen. Als het nodig zou zijn zou ik het hem wel gewoon zeggen. Pincode van mn vriend heb ik en keer gehad toen ik voor m boodschappen ging doen, nu allang weer vergeten natuurlijk. Mijn pincode heb ik m voor de gein ook weleens verteld, maar dat onthou je toch niet want dat is niet belangrijk.
|
Noway dat ik ook maar ooit aan iemand mijn wachtwoorden zal geven. Voor mij als ITer is een wachtwoord iets strikts vertrouwelijks.
|
![]() |
Mijn vriend weet mijn wachtwoorden en pincode wel, ik ook van hem. Het is gewoon zo gekomen, we wonen samen en hebben 1 computer, als ik erop zit vraagt hij of ik zijn mail check of msn aanzet en andersom ook. Met pincode hetzelfde, ik ga niet altijd alle boodschappen betalen dus ik neem regelmatig zijn pinpas mee en weet zijn pincode dus ook uit mijn hoofd. Daarbij gebruik ik de msn van mijn vriend gewoon omdat ik ook met veel mensen daarop praat.Ik ga ervan uit dat mijn vriend niet stiekem mijn mail gaat lezen simpelweg omdat daar geen reden toe is en andersom ook niet.
Het is niet zo dat we die dingen elkaar vertellen maar in der loop van tijd moet je weleens de pincode van de ander weten om boodschappen te doen of zo vaak msn aanzetten of mail checken dat je de pincode en wachtwoorden gewoon onthoud. Laatst gewijzigd op 26-01-2004 om 21:33. |
![]() |
|
Ik vind dat ook onzin. Niet dat ik perse niet wil dat hij mijn wachtwoorden weet. Ik vertrouw hem. Maar ik vind het gewoon niet nodig. Waarom zou hij dat moeten weten? Ik hoef niet iemand die in mijn bestanden gaat zitten snuffelen, ook al staat er niks in wat hij niet mag weten.
Bovendien heb ik er ook 0 behoeften aan de zijne te weten. Dat zijn zijn zaken en daar bemoei ik me niet mee. Ik vind dat je elkaar in zekere mate vrij moet laten. je hoeft niet alles te delen in een relatie. En dat heeft niks met vertrouwen te maken, maar met vrijheid.
|
Verwijderd
|
Hmm, leuk topic
![]() Ik heb een aantal verschillende wachtwoorden [en nicknames], puur omdat ik niet wil dat dingen door elkaar gaan lopen, en/of dat ik ergens aan mijn nick herkend word. Op mijn laptop ben ik wel overal gecookied, mensen kunnen dus met 1 klik in mijn email, msn, etc. Niemand van mijn vrienden, weet mijn wachtwoord, en dat wil ik graag zo houden. Niet omdat ik ze niet vertrouw, maar meer omdat ik niet wil, dat zich ooit de gelegenheid zou voordoen dat mijn vrienden mijn accounts gebruiken en iets te veel te weten komen ![]() |
![]() |
|
mijn msn gaat automatisch aan als je mijn computer aanzet.
als mijn vriendje dus op mijn computer iets moet opzoeken of wat dan ook, kan hij zo in mijn mail. mijn pin weet hij ook van een keertje toen hij moest pinnen omdat ik er geen tijd voor had maargoed. verder doet hij er niets mee. of wel, maar dan weet ik het niet. het maakt me trouwens ook helemaal niet uit. ik weet zijn pin... eeh, wel, maar ik ben hem nu weer vergeten en zijn emaildinges... tja die ben ik ook vergeten ik weet wel van mijn moeder al haar wachtwoorden en pinnen en van mijn vader, want zijn pincode staat altijd met een etiket op zijn pasje geplakt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik snap niet wat er zo raar aan is om iemand anders' paswoorden te weten..
ik weet van meerdere mensen het paswoord, en dat is dan gewoon omdat ik het een keer moest gebruiken.. verder doe je er dan toch helemaal nix mee? van mijn vriend weet ik een heleboel wachtwoorden, alleen die van zn msn/email dan net weer niet (hmz misschien wel verdacht? ![]() en over pincodes.. ik weet die van mn vader, mn moeder, mn vriend en mn zus.. soms moet je iets halen/pinnen voor iemand anders, en dat is dan wel zo practisch.. ma tis allemaal een kwestie van vertrouwen natuurlijk
|
Ik weet zijn pincode, doe namelijk zeer regelmatig boodschappen met zijn pas.
Weet z'n MSN, Scholieren en mail wachtwoord, toch zal ik er nooit iets mee doen.. HIj weet mijn wachtwoorden ook maar vergeet ze steeds weer..
|
het was gewoon handig als ik op vakantie was ofzo.
we wisten elkaars wachtwoorden wel maar wat moet je er mee... ik heb de mijne achteraf wel veranderd, maar ja dat komt omdat meer mensen mijn password wisten. ik doe het sowieso elke 2 maanden ofzo...
|
Hij weet mijn wachtwoord. Of tenminste ik heb hem mijn wachtwoord al een paar keer verteld toen hij mijn mail even voor me ging controleren. Ik neem niet aan dat hij mijn mailbox cotroleerd, maar als ie dat wel doet mag ie van mij. Ik heb niks te verbergen en zie het niet echt als een schending van privacy ofzo. Ik krijg toch nooit persoonlijke mailtjes.
Ik weet zijn wachtwoord niet. Ik geloof dat hij voor alles ook weer een ander wachtwoord heeft en de wachtwoorden zijn allemaal rare letter/cijfer combinatie, dus ik zou ze niet eens onthouden. Ik hoef zijn wachtwoorden ook helemaal niet te weten. Ik zou mezelf er niet eens op vertrouwen dat ik niet af en toe een kijkje in zijn inbox zou nemen. Ik vind het onzin dat je elkaar je wachtwoord zou moeten geven. Ik vind het eerder een kwestie van vertrouwen dat je elkaar niet je wachtwoord hoeft te geven, omdat je toch wel weet dat de ander niks fouts doet.
|
![]() |
|
|